arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

موسوی در واکنش به شایعه توافق ایران و روسیه برای سرنوشت بشار اسد: روابط ما با سوریه کاملا نزدیک، دوستانه و استراتژیک است / در جایگاهی نیستیم که برای آنها تصمیم بگیریم

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه درباره اخبار منابع رسانه ای آمریکایی و اسرائیلی در خصوص توافق ایران و روسیه دریاره سرنوشت بشار اسد رئیس جمهور سوریه گفت: روابط ما و سوریه نزدیک و حتی استراتژیک است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درباره اخبار منابع رسانه ای آمریکایی و اسرائیلی در خصوص توافق ایران و روسیه دریاره سرنوشت بشار اسد رئیس جمهور سوریه گفت: روابط ما و سوریه نزدیک و حتی استراتژیک است. ما و هر کشور دیگری در جایگاهی نیستیم که برای مردم سوریه تصمیم بگیریم. این ملت سوریه هستند که درباره آینده حکومت خود تصمیم می گیرند. ما این اخبار را رد می کنیم. شما به عنوان یک تحلیلگر خوب می دانید که حتما پشت این اخبار نیاتی هست.

موسوی درباره منابع مالی که ایران در کره جنوبی در اختیار دارد گفت: پول های ملت ایران در کره جنوبی هست و بهانه هایی از این دست که تحریم هست و فلان، مورد قبول نیست.

وی در پایان تاکید کرد: روابط اقتصادی ما همسایگان ادامه دارد. محدودیت های مربوط به کرونا همه جا وجود دارد. راه حل هم افزایش تجارت جهانی و تجارت با همسایگان است. امیدواریم کشورهایی مانند آمریکا از مانع تراشی برای تجارت آزاد دست بردارند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان