arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

قیمت طلا، سکه ۳۰ اردیبهشت ۹۹

قیمت طلا، سکه امروز پس از مدت‌ها سیر نزولی را در پیش گرفتند و ارزان شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت طلا، سکه و دلار امروز پس از مدت‌ها سیر نزولی را در پیش گرفتند و ارزان شدند.


قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۳۵ (یک هزار و هفتصد و سی و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۹ می ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۰۲ درصدی به ۱,۷۳۵ (یک هزار و هفتصد و سی و پنج ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۷۱۸,۷۰۰ (هفتصد و هجده هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۳۲ درصدی، از ۹۶۱,۳۰۰ (نهصد و شصت و یک هزار و سیصد ) تومان به ۹۵۸,۲۰۰ (نهصد و پنجاه و هشت هزار و دویست ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۸۰۰۰ تومان کاهش، ۳,۱۱۳,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و سیزده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی
امروز قیمت سکه بهار آزادی شاهد کاهش ۱.۴ درصدی بوده است، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۹ می ۲۰۲۰ - به ۷,۱۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۷,۲۲۵,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست و بیست و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱ درصدی داشته است.

نظرات بینندگان