arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سازمان هواشناسی:

بارش باران ادامه خواهد داشت / تگرگ مهمان آسمان شمال غرب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط کشور باراش باران همراه با تگرگ پیش بینی می‌شود. این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: با ورود سامانه جدید بارشی امروز، آسمان تهران نیمه ابری گاهی همراه با بارش پراکنده، وزش باد و رعد و برق است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط کشور باراش باران همراه با تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه برای استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز، شرق و بخش‌هایی از غرب و جنوب شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد موقت و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز پنج شنبه در برخی نقاط شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از استان فارس و کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رفیعی ادامه داد: شدت بارش از بعدازظهر یکشنبه تا بعدازظهر چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران، شمال غرب سمنان و شمال مرکزی خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز جمعه در اکثر مناطق کشور جو آرام است، بیان کرد: از بعدازظهر فردا تا عصر چهارشنبه در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های شمال تهران، البرز، مازندران و شرق سمنان رخ می‌دهد، از این رو توصیه می‌شود که افراد از اتراق و توقف در حاشیه و دره‌ها خودداری کنند.

وی افزود: طی سه روز آینده در مناطق شرقی کشور بویژه زابل وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گفته رفیعی، طی روز‌های جمعه و شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و سواحل مرکزی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

آسمان پایتخت بارانی است

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: با ورود سامانه جدید بارشی امروز، آسمان تهران نیمه ابری گاهی همراه با بارش پراکنده، وزش باد و رعد و برق است.

رفیعی در پایان حداکثر دمای امروز را ۲۹ درجه سانتی گراد، چهارشنبه ۲۴ درجه سانتی گراد و حداقل دمای فردا صبح ۱۶ درجه سانتی گراد است.

نظرات بینندگان