arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

مرگ بیش از ۱۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا از فوت بیش از ۱۶۰ نفر دیگر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند. بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از سوی این نهاد دولتی، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون به حدود ۳۲۲۰۰ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز سه‌شنبه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور رخ داده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از سوی این نهاد دولتی، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون به حدود ۳۲۲۰۰ نفر رسیده است. ایتالیا همچنان از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ رتبه سوم جهان را پس از آمریکا و انگلیس در اختیار دارد.

روز یکشنبه آمار مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایتالیا برای اولین بار از اوایل ماه مارس (اواسط اسفندماه) به کمتر از ۱۰۰ نفر در یک شبانه‌روز رسیده، اما این رکورد مثبت دوام چندانی نداشته و آمار روزانه قربانیان کرونا در ایتالیا بار دیگر سه‌رقمی شده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر ۲۲۶ هزار نفر اعلام کرده است که وضعیت ۷۱۶ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۳ فرد مبتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایتالیا شناسایی شده‌اند.

نظرات بینندگان