arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

کشف ۴۸ میلیاردی انواع خودروهای ایرانی و خارجی احتکار شده

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ طبقاتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ طبقاتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر گفت: در پی بروز نوسانات اخیر بازار خودرو و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان احتکار این کالای مصرفی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی از دپو ونگهداری خودروهای ایرانی و خارجی فاقد پلاک در یک پارکینگ طبقاتی در شهر بندرعباس مطلع شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی با بررسی موضوع و حصول اطمینان با هماهنگی و اخذ مجوز قضائی به همراه نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از محل دپو تعداد ۱۲دستگاه خودرو شامل تویوتا لندکروز، هیوندا، پیکاپ، ۲۰۷، تیبا، چری، ۲۰۶ و پارس احتکار شده کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش خودروهای کشف شده را ۴۸ میلیارد ۳۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: ضمن تائید احتکار خودرو ها از سوی نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت استان در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

نظرات بینندگان