arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

برای نخستین بار، یک هواپیمای اماراتی در تل‌آویو به زمین نشست

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند برای اولین بار یک هواپیمای باربری اماراتی که حامل تجهیزات پزشکی است وارد فرودگاه "بن گوریون" شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش  شبکه خبری المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از مسئولان این رژیم اعلام کردند: هواپیمای باربری شرکت "الاتحاد" امارات برای اولین بار در فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو به زمین نشست.

جاکی حوجی، نویسنده و روزنامه‌نگار اسرائیلی در امور خاورمیانه روز سه شنبه گفت: امشب اتفاقی "تاریخی" در فرودگاه بن گوریون می‌افتد. هواپیمای وابسته به شرکت هواپیمایی الاتحاد امارات با یک پرواز مستقیم از ابوظبی برای اولین بار در فرودگاه بن گوریون به زمین خواهد نشست.

وی در توییتی نوشت: بین ابوظبی و مقامات اسرائیلی هماهنگی صورت گرفته است. این هواپیما بیش از ۱۰ تن تجهیزات پزشکی را برای مقابله با کرونا منتقل می‌کند. این تجهیزات کمک ابوظبی برای فلسطینی‌هاست. این تجهیزات به سازمان ملل تحویل داده می‌شود تا بعدا به دست کارمندان نهادهای پزشکی در غزه و تشکیلات خودگردان فلسطین برسد.

وی در توییت دیگری فاش کرد: شرکت هواپیمایی الاتحاد یک شرکت دولتی است که مالک آن خاندان آل نهیان است. هیچ روابط رسمی میان اسرائیل و امارات وجود ندارد اما روابط محکمی پشت پرده با هم دارند.

از سوی دیگر شرکت الاتحاد امارات اعلام کرد که تجهیزات پزشکی را برای فلسطینی‌ها از طریق پروازی به اراضی اشغالی فرستاده است.

سخنگوی این شرکت اعلام کرد ۱۹ مه یک هواپیمای باربری تجهیزات پزشکی را برای فلسطینی‌ها به اراضی اشغالی منتقل کرد.

نظرات بینندگان