arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹

سرمربی لیورپول: هیچ بازیکنی را مجبور به تمرین کردن نمی‌کنم

سرمربی لیورپول تاکید کرد که بازیکنان به اختیار خود می توانند در تمرینات شرکت کنند و هیچ بازیکنی را به تمرین کردن اجباری وادار نخواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی لیورپول تاکید کرد که بازیکنان به اختیار خود می توانند در تمرینات شرکت کنند و هیچ بازیکنی را به تمرین کردن اجباری وادار نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، رقابت های لیگ برتر انگلیس از ۱۳ مارس به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده است و تاکنون هیچ دیداری برگزاری نشده است.

تیم های حاضر در لیگ جزیره رفته رفته خود را آماده ادامه رقابت ها می کنند و بعضی از تیم ها تمرینات خود را آغاز کرده اند.

لیورپول صدرنشین جدول رده بندی روز گذشته با حضور ۱۰ بازیکن تمرینش را آغاز کرد.

یورگن کلوپ درباره غیبت بازیکنان تیمش گفت: تصمیم را به خود بازیکنان واگذار کرده ام. قبل از تمرین به بازیکنان گفتم که شما با اختیار خود اینجا هستید. معمولا وقتی بازیکنی با یک باشگاه قرارداد امضا کند باید در تمرین حضور پیدا کند اما الان شرایط فرق دارد.

او ادامه داد: به بازیکنان گفته ام که اگر احساس امنیت نکنند و از چیزی می‌ترسند می توانند در تمرین حضور پیدا نکنند. حضور نیافتن در تمرین هیچ جریمه ای به دنبال نخواهد داشت. من ۱۰۰ درصد به تصمیم بازیکنان احترام خواهم گذاشت.

ازسرگیری رقابت های بوندسلیگا باعث شده است تا دیگر لیگ های معتبر اروپایی هم به دنبال برنامه ای برای ادامه لیگ خود باشند و به احتمال خیلی زیاد تا هفته بعد تکلیف لیگ جزیره هم مشخص خواهد شد.

لیورپول با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ جزیره جای دارد و تنها با کسب دو پیروزی دیگر قهرمانی خود را نهایی خواهد کرد.

نظرات بینندگان