arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
رییس پلیس راه استان سمنان:

ترافیک پرحجم در جاده‌های استان سمنان به سمت شمال و مشهد

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک در تمام محور‌های مواصلاتی استان از دیروز سی و یکم اردیبهشت تا این لحظه به سمت مشهد و استان‌های شمالی پرحجم است. وی بیان کرد: تیم‌های پلیس تا دهم خرداد با توجه به افزایش سفر‌ها به دلیل تعطیلات روز‌های آینده در جاده‌های استان سمنان مستقر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک در تمام محور‌های مواصلاتی استان از دیروز سی و یکم اردیبهشت تا این لحظه به سمت مشهد و استان‌های شمالی پرحجم است.

سرهنگ تقی کبیری اظهار داشت: ترافیک در محور ترانزیتی تهران- مشهد در محدوده استان سمنان و مسیر سمنان به فیروزکوه و کیاسر از روز گذشته تا زمان حاضر پرحجم است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: بیش از ۶۰ تیم پلیس برای تامین امنیت و سفر بی خطر مسافران در نقاط مختلف جاده‌ها و به طور خاص در نقاط حادثه‌خیز مستقر است.

وی بیان کرد: تیم‌های پلیس تا دهم خرداد با توجه به افزایش سفر‌ها به دلیل تعطیلات روز‌های آینده در جاده‌های استان سمنان مستقر است.

کبیری تصریح کرد: امروز تصادف دارای خسارت زیاد و منجر به فوت در جاده‌های استان سمنان رخ نداده است.
وی یادآور شد: بی‌توجهی رانندگان به جلو و واژگونی خودرو از عوامل مهم در سوانح رانندگی در جاده‌های سمنان است و هموطنان در هنگام تردد به نکات فنی و هشدار‌های راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: رعایت فاصله طولی، رعایت سرعت مطمئنه و استراحت در رانندگی در مسیر‌های طولانی نقشی مهم در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

در استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد.

نظرات بینندگان