arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲ خرداد ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت اقتصاد: مشارکت بیش از ۳ میلیون نفر در خرید سهام دولتی/ سرمایه‌گذاری ۵۸۸۶ میلیاردی در ETF‌ها
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۶
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که بیش از سه میلیون و چهار صد و هشتاد و یک هزار نفر با سرمایه گذاری بیش از ۵۸۸۶ میلیارد تومان در پذیره نویسی برای خرید سهام دولتی مشارکت کرده‌اند.
قیمت‌های جدید به خودروسازان ابلاغ شد/ فروش‌های ویژه خودروسازان با قیمت‌های جدید
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۶
معاون امور صنایع وزارت صمت از ابلاغ دستور العمل قیمت گذاری خودرو به خودروسازان خبر داد. وی گفت: چهارشنبه این هفته در جلسه کمیته خودرو این دستور العمل به خودروسازان ابلاغ شد. براساس این ابلاغیه خودروسازان در فروش‌های جدید خود موظف به اجرای قیمت‌های جدید هستند.
زنده ماندن یک نفر در سقوط هواپیمای پاکستانی!
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۹

لحظاتی پیش شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند رئیس بانک پنجاب که یکی از سرنشینان هواپیمای حادثه دیده در کراچی بود، به شکل معجزه آسا زنده مانده و هم اکنون در بیمارستان در شرایط پایدار بسر می‌برد.

الجزیره: سقوط یک هواپیمای مسافربری در کراچی پاکستان / مرگ همه ۹۵ سرنشین / هواپیما در خط پرواز داخلی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۵

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: یک فروند هواپیمای مسافربری حامل ۹۰ مسافر نزدیک فرودگاه کراچی پاکستان سقوط کرد.

آخرین آمار «کرونا» در ایران، ۲ خرداد: مجموع مبتلایان به ۱۳۱۶۵۲ نفر رسید / افزایش جانباختگان به ۷۳۰۰ نفر/ در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۲

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

ترافیک نیمه سنگین در هراز و چالوس
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۴

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

افزایش قیمت نفت واقعی در همه نقاط جهان
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۲

از خاورمیانه تا سیبری، از دریای شمال تا آمریکای لاتین، قیمت محموله‌های نفت تحت تاثیر رشد قیمت‌ها در بازارهای معاملات آتی، تقریبا در همه جا صعود کرده است.

نحوه امتحان درس‌های غیرحضوری برخی دانشگاه‌ها اعلام شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۱

بخشنامه ارزیابی دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی برای نیمسال تحصیلی جاری به آنان ابلاغ شد. بر این اساس برخی امتحانات پایان ترم به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

برایان هوک: ترامپ مایل است ایران را سر میز گفت‌ وگو ببیند تا بتوانیم در مورد یک توافق جامع مذاکره کنیم
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۰

برایان هوک در مصاحبه‌ای با نشریه فارن پالیسی، گفت: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مایل است ایران را سر میز گفت‌ وگو ببیند تا بتوانیم در مورد یک توافق جامع مذاکره کنیم.

هندوانه صادراتی ایران به ترکیه به دلیل ناسازگاری برخی کشورهای عربی برگشت خورد
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۰

معاون وزیر جهاد کشاورزی برگشت خوردن برخی از محموله‌های هندوانه‌ صادراتی را تایید و اعلام کرد: محموله‌های برگشت خورده مشکل آفت‌زدگی و بهداشتی نداشته‌اند و برخی کشورهای عربی با ایران سر ناسازگاری و نامهربانی دارند که ممکن است در تجارت محصولات کشاورزی تاثیرگذار باشد.

ابلاغ عوارض خروج از کشور در سال ۹۹ / معافیت سفر اربعین از پرداخت عوارض + سند
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۹

عوارض خروج از کشور برای سفر اول هر مسافر ایرانی به خارج از کشور به غیر از سفرهای زیارتی، 264 هزار تومان در نظر گرفته‌ شده است و برای سفر دوم این هزینه 50% درصد اضافه می‌شود و در واقع به مبلغ 396 هزارتومان می‌رسد. همچنین هزینه عوارض خروج از کشور برای سفرهای سوم و بیشتر از آن نسبت به سفر اول 100% درصد افزایش می‌یابد و به مبلغ 528 هزارتومان می‌رسد.

رهبر معظم انقلاب: باید از اعتماد به دولتهای غربی و مجامع جهانیِ وابسته به آنها پرهیز کرد / تعداد قربانیان کرونا را یک به یک می‌شمارند، اما چرا هیچ کس میلیون‌ها کودک و زن و مردِ مظلوم قتل‌عام شده در جهان اسلام را شمارش نکرد؟ / آنچه قطعا باید از بین برود، نظام صهیونیستی است / دو دهه پیش طرح همه‌پرسی از همه ادیان و اقوام فلسطینی را ارائه کردیم؛ این طرح نشان می‌دهد که ادّعای غربی‌ها درمورد یهودی‌ستیزیِ ایران، به کلی بی‌اساس است
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۵

حضرت آیت الله خامنه ای طی سخنرانی آنلاین به مناسبت روز جهانی قدس گفتند: سیاست عمده‌ی استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسأله‌ی فلسطین در ذهنیت جوامع مسلمان و به سمت فراموشی راندن آن است. و فوری‌ترین وظیفه، مبارزه با این خیانتی است که به دست مزدوران سیاسی و فرهنگی دشمن در خود کشورهای اسلامی صورت میگیرد.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۵

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان