arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹

آخرین آمار «کرونا» در ایران، ۲ خرداد: مجموع مبتلایان به ۱۳۱۶۵۲ نفر رسید / افزایش جانباختگان به ۷۳۰۰ نفر/ در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین آمار «کرونا» در ایران، ۲ خرداد: مجموع مبتلایان به نفر رسید / افزایش جانباختگان به نفردکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.


به گزارش انتخاب، جهانپور افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۳ مورد بستری و یک هزار و ۸۹۸ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۳۰۰ نفر رسید.


سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۰۲ هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.  ۲۶۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۷۶۳ هزار و ۹۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است. در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.

نظرات بینندگان