arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹

مرگ بیش از ۳۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته

وزارت بهداشت انگلیس از فوت بیش از ۳۵۰ نفر دیگر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. بر اساس آمار‌های رسمی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت انگلیس، تاکنون بالغ بر ۳۶ هزار نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان باخته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش اسکای‌نیوز، وزارت بهداشت انگلیس امروز جمعه در گزارشی اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۱ مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس آمار‌های رسمی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت انگلیس، تاکنون بالغ بر ۳۶ هزار نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان باخته‌اند.

انگلیس از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ همچنان رتبه اول اروپا و رتبه دوم جهان را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که آماری که وزارت بهداشت انگلیس به‌عنوان آمار رسمی مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در این کشور منتشر می‌کند، در واقع آمار مبتلایان فوت‌شده در بیمارستان‌ها است و به همین دلیل آمار واقعی مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از رقم اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت این کشور برآورد می‌شود.

چندی پیش نشریه انگلیسی «فایننشال تایمز» با استناد به آمار‌های دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) فاش کرد که با احتساب بیمارانی که خارج از بیمارستان‌های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از ۴۱ هزار نفر می‌رسد؛ این رقم بیش از ۲ برابر آمار رسمی اعلام‌شده از سوی مقامات بخش بهداشت و درمان انگلیس تا روز انتشار گزارش فایننشال تایمز (چهارشنبه ۲۲ آوریل) بود.

وزارت بهداشت انگلیس در گزارش اخیر خود شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بیش از ۲۵۴ هزار نفر اعلام کرده است. بنابر اعلام این وزارتخانه، طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۳۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در انگلیس به ثبت رسیده است.

نظرات بینندگان