arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹

پادوانی: مجبور شدم از استقلال به فیفا شکایت کنم

لئوناردو پادوانی از همکاری باشگاه استقلال و احمد سعادتمند برای پرداخت مطالباتش گفت. وی در مورد پرداخت مطالباتش توسط باشگاه استقلال گفت: «من دو سال است که مصدوم شده‌ام و هنوز پولم را نداده‌اند. مجبور شدم به فیفا شکایت کنم. مدام به من می‌گویند فردا، پس فردا، ان‌شاءالله فردا؛ فیفا اکنون گفته استقلال باید پول من را بدهد و من هم منتظر اقدام باشگاه استقلال هستم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال که به دلیل مصدومیت شدید مدت‌هاست ازمسابقات به دور است در برنامه ورزش تعطیل نیست گفت:«بدن من هر روز بهتر می‌شود و در حال انجام تمرینات فیزیوتراپی هستم. ۲ سال است که مصدومم و شرایط بدنی من با وضعیت آرمانی خیلی خیلی فاصله دارد. روز به روز و هفته به هفته بهتر می‌شوم.»

به گزارش ایلنا، پادوانی در مورد دیدارش با سفیر ایران گفت: «ایشان جدید آمده است و با من دیدار کرد و از من پرسید باشگاه استقلال به شما کمک می‌کند یا نه و زندگی‌ات در اینجا چطور است، فقط همین.»

وی در مورد پرداخت مطالباتش توسط باشگاه استقلال گفت: «من دو سال است که مصدوم شده‌ام و هنوز پولم را نداده‌اند. مجبور شدم به فیفا شکایت کنم. مدام به من می‌گویند فردا، پس فردا، ان‌شاءالله فردا؛ فیفا اکنون گفته استقلال باید پول من را بدهد و من هم منتظر اقدام باشگاه استقلال هستم.»

مدافع مصدوم و سابق استقلال در خصوص اقدامات سعادتمند مدیرعامل استقلال در خصوص پرداخت مطالباتش گفت: «من شماره حسابم را به باشگاه استقلال داده‌ام، اما با مدیرعامل جدید باشگاه صحبتی نکرده‌ام.»

او در انتها در خصوص شرایط جسمانی خود گفت: «به خاطر کرونا همه باشگاه‌ها بسته بود و من فقط تمرینات فیزیوتراپی کرده‌ام. ضمن اینکه می‌خواهم از مردم ایران تشکر کنم. هواداران استقلال مدام با من در ارتباط هستند و می‌گویند برای تو دعا می‌کنیم و احوالم را جویا می‌شوند.»

نظرات بینندگان