arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹

واشنگتن: در پی همکاری با روسیه هستیم

مشاور امنیت ملی آمریکا، گفت که این کشور در پی همکاری با روسیه است. رابرت اوبراین گفت: «ما در پی همکاری گسترده با روسیه هستیم که از اپیدمی کووید-۱۹ آسیب بسیار دیده است. از روس‌ها و تمامی دوستان‌مان در اروپا می‌خواهیم که تمام تلاش‌شان را برای یافتن ریشه و منشا این ویروس انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش روسیا الیوم، «رابرت اوبراین»، مشاور امنیت ملی آمریکا، گفت که این کشور در پی همکاری با روسیه است. وی افزود که چین باید به‌خاطر ضرر‌های صورت‌گرفته از سوی اپیدمی کرونا پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا، اوبراین در گفتگو با روزنامه بیلد گفت: «ما در پی همکاری گسترده با روسیه هستیم که از اپیدمی کووید-۱۹ آسیب بسیار دیده است.»

وی در ادامه گفت: «از روس‌ها و تمامی دوستان‌مان در اروپا می‌خواهیم که تمام تلاش‌شان را برای یافتن ریشه و منشا این ویروس انجام دهند.»

اوبراین در ادامه گفت: «رئیس‌جمهور پوتین و دونالد ترامپ و همچنین محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، همکاری خوبی برای بازگرداندن ثبات به بازار نفت انجام دادده‌اند.»

مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه گفت: «برای رسیدن به توافق استراتژیک جدیدی با روسیه همکاری می‌کنیم. کشورمان تیم بسیار خوبی در زمینه توافق استارت نو شکل داده است.»

نظرات بینندگان