arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۱۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹

وزارت صمت: پیش ثبت نام خودرو از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود / روش‌های دیگر فروش خودرو از نیمه دوم خرداد به بعد

معاون امور صنایع وزارت صمت اعلام کرد: پیش ثبت نام ۲۵ هزار خودرو ساخت داخل، از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود و یک هفته ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش وزارت صمت، مهدی صادقی نیارکی با بیان اینکه برای تحقق شعار " واقعی کردن تقاضا، عدالت در توزیع" در این دوره محدودیت‌هایی درنظر گرفته ایم گفت: در چند مرحله فروش خودرو خواهیم داشت و این مرحله فروش فوق العاده محسوب می‌شود.

پیش ثبت نام خودرو از ساعت ۲۴ امشب آغاز میشود

وی افزود: در این دوره دو شرکت ایران خودرو و سایپا، ۲۵ هزار خودرو را عرضه می‌کنند و پیش ثبت نام از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود و یک هفته ادامه دارد.

معاون امور صنایع وزارت صمت با بیان اینکه افراد حائز شرایط با مراجعه به سامانه دو شرکت اعلام شده می‌توانند برای انجام پیش ثبت نام، رمز عبور دریافت کنند، گفت: رمز عبور کد ملی افراد در نظر گرفته شده است.

صادقی نیارکی گفت: در صورتی که عرضه و تقاضا در این دوره برابر باشد عرضه با روال معمول انجام می‌شود، اما در غیر این صورت به روش‌های دیگری مثل قرعه کشی برای عرضه خودرو متوسل می‌شویم.

روش‌های دیگر فروش خودرو از نیمه دوم خرداد به بعد خواهد بود

وی ادامه داد: از نیمه دوم خرداد به بعد روش‌های دیگری را برای فروش محصولات شرکت‌های خودروساز داخل اعلام خواهیم کرد.

معاون امور صنایع وزارت صمت با تاکید بر اینکه در همه این روش‌ها شناسایی مصرف کننده واقعی اولویت دارد، در تشریح ویژگی‌های این افراد و ۱۰ محور ابلاغ شده جهش تولید به خودروسازان گفت: مکانیزمی که طراحی کردیم برای ورود مصرف کننده واقعی است داشتن گواهینامه، سن بالای ۱۸ سال و عدم دریافت خودرو از خودروسازان طی ۳۶ ماه گذشته از جمله محدودیت‌های اعمال شده در این مکانیزم است و هر شخص با یک کد ملی فقط یکبار می‌تواند به ثبتنام مبادرت ورزد.

صادقی نیارکی ادامه داد: در این مرحله ثبتنام کنندگان نباید حتی پلاک فعال هم داشته باشند یعنی فاقد خودرو باشند.

وی گفت:کارت بانکی، کدملی و‌گواهینامه ثبتنام کننده باید با همدیگر همخوانی داشته و به یک نام باشند و شماره اعلامی شبا باید به نام ثبتنام کننده باشد تاپس از انجام مراحل و احراز شرایط ثبتنامی پول احیانا به آن عودت داده شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
3
واقعا متاسفم که باید این ماشینهای اشغال را با این قیمت و این قوانین وبخشنامه های من دراوردی بخریم. بعد از جند سال که شرکتها و مدیرانش چه بر سر مردم اوردند، حالا عده ای دیگر امده اند تا برای من که ماشین مدل ۸۰ دارم و میخواهم یک ماشین ثبت نام کنم بگویند چون ماشین داری نمیتونی ثبت نام کنی.ی اینکه باید چک صیادی داشته باشی
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
سلام.
یعنی کسی که خودروی با عمر بالای ۱۵ سال هم داره نمیتونه ثبت نام کنه یا اول باید بفروشه بعد قرعه کشی میکنن اگر به نامش ماشین در نیومد بایدچی کار کنه؟ یره از بازار آزاد بخره. ! یعنی چه جوری فکر میکنن؟
خیلی جالبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
3
اینکه باز کار نمیکنه؟. امتا مشکل داره این بار هم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
5
رفتم سایت ایران خودرو الان وصل شدم ب سامانه امتا
موقع ثبت کارت بانکی میگه خطا در استعلام
اگه نمیخوان ثبت نام کنند
الکی وقت ما رو نگیرن
نظرات بینندگان