arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۲۰۳
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۹

قیمت جدید ۷ محصول سایپا اعلام شد

براساس دستورالعمل قیمت گذاری خودرو امروز قیمت ۷ محصول شرکت سایپا برای فروش فوق العاده ۴ خردادماه اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت جدید ۷ محصول شرکت سایپا برای فروش فوق العاده ۴ خردادماه اعلام شد.

به گزارش تسنیم، براساس دستورالعمل قیمت گذاری خودرو امروز قیمت ۷ محصول شرکت سایپا برای فروش فوق العاده ۴ خردادماه اعلام شد.

بر این اساس قیمت ۵ محصول سایپا به شرح زیر است:

تیبا sx رینگ فولادی به قیمت ۵۴ میلیون و ۴۰۰ تومان

تیبا ex رینگ فولادی ۶۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان

ساینا sx رینگ فولادی ۶۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان

سایپا ۱۵۱ se وانت ۴۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان

۱۵۱ آپشنال رینگ آلومینیوم وانت ۶۹ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان

به گزارش تسنیم، عباس قاسمی درباره این طرح فروش که با ابلاغ وزارت صمت و سیستم جدید ستاد تنظیم بازار اجرا می‌شود، اظهار کرد: براساس این روش و سازوکار، هیچ تفاوتی بین فردی که روز اول ثبت نام می‌کند با کسی که روز آخر مراحل ثبت‌نام را انجام می‌دهد، وجود ندارد و شانس همه براساس قرعه‌کشی یکسان است.

وی تاکید کرد: در گذشته "زمان ثبت نام" برای متقاضیان اهمیت قابل توجهی داشت، ولی در طرح جدید وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار، دیگر قیدِ زمان وجود ندارد و فروش خودرو در قالب قرعه‌کشی نهایی می‌شود.

معاون مهندسی سازمان سایپا افزود: مدت زمان ثبت نام قبل از قرعه کشی ۱۰ روز تعیین شده که سه روز اول فقط احراز هویت و هفت روز بعدی واریز وجه به میزان ۵۰ درصد قیمت مصوب خودرو است که البته در هفت روز دوم امکان توامان احراز هویت و واریز وجه وجود دارد.

قاسمی افزود: متقاضیان خرید خودرو یک هفته برای ثبت نام فرصت دارند که امیدواریم در این شرایط ورودی کاربران به سایت متعادل باشد و مشکلات قبلی برای ثبت‌نام مشتریان ایجاد نشود.

معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه سایپا اظهار کرد: در اجرای این طرح ابتدا متقاضیان ثبت نام خودرو به وب سایت رسمی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipacorp.com مراجعه کرده و با درج مشخصات کامل و طی کردن مراحل پیش ثبت نام، نام کاربری و رمز ورود به سامانه را دریافت می‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه سامانه "امتا" به صورت آنلاین ثبت نام‌های انجام شده را راستی آزمایی می‌کند، افزود: پس از این مرحله، متقاضیان یک هفته فرصت دارند تا ۵۰ درصد از مبلغ خودرو مورد نظر خود را به حساب شرکت واریز کنند. پس از یک هفته روند ثبت‌نام متوقف می‌شود و قرعه‌کشی برای تخصیص خودرو به مشتریان با حضور نمایندگانی از سازمان‌های ذی‌ربط و نهاد‌های نظارتی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اسامی منتخبین قرعه‌کشی به صورت عمومی اعلام خواهد شد، افزود: مبلغ پرداختی کسانی که در قرعه‌کشی انتخاب نشده‌اند، طی هفت روز کاری پس از اعلام نتایج به حساب آن‌ها بازگردانده می‌شود.

معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه سایپا ادامه داد: در سیستم فروش فوق‌العاده جدید که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری خودروسازان طراحی و اجرا شده، نقش واسطه‌ها و ودلالان کمرنگ می‌شود، از این رو افرادی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که شرایط لازم را داشته باشند.

قاسمی درباره شرایط ثبت‌نام‌کنندگان خودرو نیز اظهارداشت: با هر کد ملی فقط امکان ثبت نام و خرید یک دستگاه خودرو مجاز است، در غیر این صورت قرارداد از سوی خودروساز به صورت یک طرفه، لغو می‌شود. همچنین مشتریانی که در ۳۶ ماه اخیر اقدام به خرید خودرو از سایپا یا ایران‌خودرو کرده‌اند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.

وی با بیان اینکه خریدار خودرو نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشد، ادامه داد: دارا بودن گواهینامه رانندگی و سن بالای ۱۸ سال هم برای ثبت‌نام خودرو الزامی است.

قاسمی در پایان در ضمن اینکه از مردم خواست از مراجعه مستقیم به سامانه امتا خودداری کرده و همه مراحل را از سایت رسمی سایپا انجام دهند، تاکید کرد: کد ملی، شماره تلفن همراه، مشخصات حساب بانکی و... همه باید متعلق به شخص ثبت‌نام‌کننده باشد و مشتریان باید در ثبت شماره شبا خود در سایت فروش دقت نمایند، چرا که مسئولیت ورود شماره شبا به صورت اشتباه و در نهایت برگشت پول به حساب فرد دیگر بر عهده ثبت‌نام‌کننده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۵۶
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
4
19
بدترین کیفیت از آن سایپا می باشد تولیدات ایرن خودرو و سایپا را نخواهیم خرید این دو شرکت مفسد اقتصادی هستندچ
S
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
3
18
هر روز یه قیمت میدین مردمو اسگل خودتون کردین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
3
15
بهتر نیست بند ناف خودروسازی همیشه علیل و ذلیل و ناتوان را ببرید و ورود خودروهای به روز و با تکنولوژی حداقل هیبریدی و با سوخت هیدروژنی و پیل های الکتریکی پیشرفته را آزاد کنید تا کمی مردم نفس کشیده از شر تولیدات سر هم بندی شده و شتر گاو پلنگی خود رو سازهایی که به کودکی همواره نارسیده و رشد نکرده می ماند رها شویم اشتغال نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم خواهد یافقت بحث ان ساده و لی مفصل است خدمات تولید مونتاژ ساخت سهمی از قطعات در داخل و مراکز تعمیر و نگهداری و خدمات پس از فروش بیشتر از سطح فعلی سازمانها قرن عتیقی و عقب مانده هیولایی به ظاهر هولدینگی کنونی بیشتر اشتغال مانا ایجاد خواهد کرد کافی است درهای کشور را به ورود خودروسازهای معتبر و نه زیر پله ای حقه باز و مافیایی باز کرده و بازگشت و خروج اصل سرمایه گذاری انها را دولت تضمین کنید خواهید دید قیمت خودرو تا کجا پایین آمده و کیفیت نیز بالا خواهد رفت حیف که تنها دستور موجود و همیشگی فریب و چاپیدن جداکثری ملت در دستور کار است و نه چیز دیگر؟ ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
4
6
این چه وصعیه به خانمها که دسته چک نمیدن مسخره کردن خوشونه
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
4
16
اخه این کجاش ارزون شده برا مردم شورای رقابته برا ایرانخودرو و سایپا شورای رفاقته که بجای اینکه قیمتهارو بیارن پایین میبرنش بالا از خدا بترسین چطور روز قیامت میخواین جواب بدین بخدا این پول خوردن حرامه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
2
18
خجالت نمی کشند
محصولی که تو بازار وجود ندارد فیمت براش تعیین میکنند
من نمی دونم به کجای این مملکت باید افتخار کرد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
4
13
مثلا چکار کردید هم خودرو را گران کرده وهم محدودیت به قوت خود باقی است همان رانتی که مد نظر خودتان هست دارد اعمال میشود به حال مردم کاری نکردید‌
مهدی تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
2
10
روزبه روز قیمت فرق میکنی ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
1
14
پراید ۱۵۱چرا ۶۹ملیونه .شما میگید ۳۷ ملیون ولی بعد ندارید بفروشید . یارو مادرشو داشت میبرد بفروشه بهش گفتن .مگه ادم مادرشو میفروشه .گفت یه قیمتی میدم گه نخرن .شما ارزون کردید ولی ندارید؟ خیلی باحالید بابا
مهدی سفیدپری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
2
7
برا چی نیسان دوگانه سوز ساده برا فروش نمیزارید خیلی نامردیه میخا احتکارشون کنید
براتعلی آبرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
2
8
بخوانید بخوانید بخوانید بخوانید بخوانی بخوانید بخوانید
من نمیگویم بخریدیانه چون ماموظف به دفاع ازتولیدداخلی هستیم هرچندمدیران ومسئولین ومتولیان نه تنها نگاهشان تکریم مشتریان نیست تکریم ملت صبوروانقلابی نیست۰ چرا؟
مگرمیشود من دهم مهر۹۷یک دستگاه ساینابرای فرزندم ثبت نام کنم وتمام پولش را هم داده باشم البته قراربوده تیر۹۸ ماشین را تحویل بگیرم اماامروز که ۴ خرداد۹۹ است یعنی حدود ۲۰ ماه است که هنوز هم ماشین را به من تحویل ندهنددرحالی که اخیرا اعلام کرده اند سه ماهه تحویل میدهند درتعجبم که امروز به ملت شریفمان وعده ۳ماهه میدهندآیاباورکردنی است۰این حقیربازنشسته فرهنگی رزمنده ۶۳ساله وساگن گرگان هستم

4
1
تتتتت
حسین قنادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
9
قیمت ها تون گرون هستن برای من
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
1
9
آقای مدرس خیابانی، سرپرست محترم وزارت صنعت
لطفا اول تکلیف پیش فروش های سال 97 سایپا رو روشن کنید بعد طرح جدید بذارید
پیش فروش آبان سال 97 ساینا ثبت نام کردم با موعد تحویل شهریور 98 الان خرداد 99 شده خبری از تحویل ماشین نیست
.....
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
1
8
واقعا برای خودم متاسفم ک دراین مملکت زندگی میکنم ک هیچ قانونی وجود نداره هرکی براخودش البته اونی ک دسش ب جای میرسه مثل اون آقازاده.بسته دیکه دست از سر این مردم بردارید
نظرات بینندگان