arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹

منابع طبیعی: آتش سوزی مجدد در جنگل‌های گچساران

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران گفت: آتش جنگلهای گچساران در منطقه گناوه لری نیز مجدد بعلت شعله رو شدن کُنده های باقی مانده روشن شد که حدود ۴۰ نفر نیرو در تلاش برای مهار و خاموش کردن آتش هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع طبیعی: آتش سوزی مجدد در جنگل‌های گچسارانمجید نظری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: پس از آتش سوزی مجدد در جنگل‌های گچساران بعلت کُنده های باقی مانده تعدادی نیرو برای مهار و خاموش کردن آتش سوزی به محل مورد نظر اعزام شد.

وی اظهارکرد: آتش جنگلهای گچساران در منطقه گناوه لری نیز مجدد بعلت شعله رو شدن کُنده های باقی مانده روشن شد که حدود ۴۰ نفر نیرو در تلاش برای مهار و خاموش کردن آتش هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران بیان کرد: میزان خسارت اولیه از خسارت وارده حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ هکتار است اما میزان دقیق خسارات وارده پس از نقشه برداری هوایی مشخص خواهد شد.

همچنین وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اطفاء حریق در جنگلهای گچساران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این عملیات با حضور بالگردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال انجام است و در صورت نیاز به بالگردهای ارتش دوباره درخواست خواهیم کرد که به منطقه اعزام شوند.

 

نظرات بینندگان