arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۷۰۵
تعداد نظرات: ۲۳۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹

مدیرعامل سایپا: خیال همه را از پراید راحت کردیم

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بحث خروج پراید از خط تولید مدت‌ها بود که مطرح می‌شد، اما پس از حضور در سایپا در یکسال گذشته، آن را عملیاتی کردیم تا خیال منتقدان را هم از مشکلات این خودرو قدیمی راحت کنیم. امیدواریم بعد از اتمام تولید آخرین پراید در تیرماه و پایان داستان آن در سایپا تمام مشکلات خیالی و واقعی صنعت خودرو حل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیدجواد سلیمانی در دیدار با رئیس سازمان ملی کارآفرینی و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: صنعت خودرو ایران در تمام مدت سال ۱۳۹۸ با تحریم مواجه بود. حتی برخی از شرکت‌های چینی نیز به همکاری خود با شرکت‌های ایرانی خاتمه دادند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: در کنار تحریم به عنوان یک مانع بلندمدت، در هفته‌های پایانی سال نیز شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های بیشتری را برای روند تولید ایجاد کرد، اما با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مضاعف توانسته‌ایم علاوه بر تداوم خنثی‌کردن اثر تحریم‌ها و نیز مقابله با شیوع ویروس کرونا، در سطح شرکت برای حفظ سلامت کارکنان، خطوط تولید را فعال نگه داریم.

وی با بیان اینکه اگر تولید در شرایط تحریمی و کرونائی ادامه پیدا نمی‌کرد، التهابات اخیر بازار خودرو بسیار بیشتر می‌شد، گفت: خودروسازی، اجرای یک فرآیند برنامه‌ریزی برای رساندن میلیون‌ها قطعه متفاوت و متنوع از صد‌ها قطعه‌ساز داخلی و خارجی در یک زمان مشخص به خطوط تولید است. این امر در شرایط تحریم به شدت دشوار شد؛ لذا امیدوار هستیم مردم نیز این دشواری را درک کنند.

خیال منتقدان را از تولید پراید راحت کردیم

مدیرعامل سایپا در ادامه اظهار کرد: بحث خروج پراید از خط تولید مدت‌ها بود که مطرح می‌شد، اما پس از حضور در سایپا در یکسال گذشته، آن را عملیاتی کرده تا علاوه براینکه با پیگیری برنامه توسعه محصولات، خودرو‌هایی با کیفیت و فناوری بالاتر تولید کنیم، خیال منتقدان را هم از مشکلات این خودرو قدیمی راحت کنیم، البته امیدواریم این عزیزان بعد از اتمام تولید آخرین پراید در تیرماه و پایان داستان آن در سایپا باز هم یک سوژه دیگر پیدا کنند تا هر روز در رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلویزیونی صحبت کنند و تیتر شوند و تمام مشکلات خیالی و واقعی صنعت خودرو را به آن منتسب کنند.

وی به بحث قیمت‌گذاری محصولات خودروسازان نیز اشاره کرد و گفت: مواد اولیه و نهاده‌های تولید خودرو مثل آهن، آلومینیوم، فولاد، مس و ... براساس نرخ‌های جهانی و دلار آزاد و نیمایی محاسبه می‌شود و ما نیز ناچار به خرید آن‌ها هستیم، بنابراین وقتی که ۶۵ تا ۷۰ درصد قیمت خودرو را مواد اولیه و قطعات تشکیل می‌دهد، طبیعی است که با افزایش قیمت این مواد، هزینه‌های تولید خودرو افزایش یابد.

سلیمانی تاکید کرد: ما بنابر وظیفه خود با تمام توان در حال تولید هستیم و رکورد‌های تولید چندساله اخیر را در اردیبهشت‌ماه ۹۹ شکستیم تا در سال جهش تولید ضمن افزایش تولید، محصولات جدید و به روز خود را به بازار عرضه کنیم.

تنها در دو کشور مواد معدنی کاتالیست‌ها وجود دارد که با وجود تحریم‌ها...

مدیرعامل گروه سایپا افزود: برای هر خودرو چند هزار قطعه را از داخل و خارج کشور تامین کرده و آن را تولید کرده‌ایم، اما به دلیل کمبود کاتالیست در کشور، این خودرو‌ها امکان تکمیل و تجاری‌سازی ندارند. تنها چند تولیدکننده کاتالیست در کشور وجود دارد که با تمام توان برای تامین نیاز خطوط تولید خودروسازان تلاش می‌کنند، اما در ساخت این قطعه، نوعی مواد معدنی استفاده می‌شود که فقط در دو کشور آفریقای‌جنوبی و روسیه وجود دارد که در شرایط تحریم و کرونا واردات آن حتی با واسطه شرکت‌های چینی نیز بسیار دشوار شده است.

سلیمانی با بیان اینکه گاهی برای تامین یک قطعه، آن را در چند کشور دنیا می‌گردانیم تا وارد کشور شود، گفت: کاملا متوجه هستیم که این مشکلات و دشواری‌ها به مردم و مشتریان ارتباط مستقیم پیدا نمی‌کند، اما امیدواریم در کنار عذرخواهی و پوزش، این مشکلات را هم از ما بپذیرند. البته در کنار پذیرش این انتقاد‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها، هم از نخبگان و هم از افکار عمومی می‌خواهیم که به محدودیت‌ها و واقعیت‌های این صنعت نیز توجه کنند.

این در حالی است که چندی پیش معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا در رابطه با احتمال بازگشت خودرو‌های ناقص به دلیل نبود کاتالیست و انباشت آن‌ها، اعلام کرده بود که ۹۲ درصد کمبود قطعات حدود ۱۲ هزار خودرویی که در پارکینگ‌های سایپا پارک شده و تصاویر آن منتشر شده، مربوط به کاتالیست خودرو و مباحث زیست محیطی است. مواد معدنی و فلزات گران‌بهای مورد نیاز برای ساخت کاتالیست در کشور وجود ندارد؛ بنابراین امکان تجاری‌سازی و تحویل به موقع آن‌ها به مشتریان وجود ندارد. در این موضوع علاوه بر نقص در خودرو، سازمان‌های ذی‌ربط نیز مجوز تحویل این خودرو‌ها را صادر نمی‌کنند.

علاوه براین در رابطه با آخرین تولید پراید‌ها نیز هفته گذشته، قائم مقام مدیرعامل سایپا نیز اعلام کرد که پراید ۱۳۲ و ۱۱۱ نیز از مدار تولید خارج شده و تولید پراید ۱۳۱ نیز از اواخر تیر ماه سال جاری متوقف خواهد شد، ضمن اینکه خطوط دیگر برای تولید خودرو‌های جدید نیز آماده هستند و تا تیرماه بنا داریم همه تعهدات‌مان را به مشتریان تحویل دهیم و از اواخر تیرماه مدل ۱۳۱ هم از مدار خارج خواهد شد. ضمن اینکه پیش فروش خودروی شاهین از عید فطر به بعد آغاز خواهد شد. همچنین ظرفیت خط تولید تیبا و ساینا نیز افزایش یافته است.

رفع بخشی از نابسامانی‌های خودرو در اختیار مدیران این صنعت نیست
در ادامه این دیدار حسین سلاح‌ورزی نیز پس از بازدید مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری سازمان ملی کارآفرینی با این گروه خودروسازی، اظهار کرد: به دلایل مختلف از جمله محدودیت‌های اقتصادی و از دست رفتن بخشی از درآمد‌های کشور، ارزش پول ملی کاهش پیدا کرده و مردم برای خرید محصولات باید مبلغ بیشتری پرداخت کنند. این همان چیزی است که در سطح جامعه با عنوان گرانی از آن یاد می‌شود. متاسفانه در برخی حوزه‌ها از تولیدکننده‌ها و صنعتگران به عنوان مسئول این گرانی یاد می‌شود که این درست نیست و آن‌ها نقشی در این افزایش قیمت ندارند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: البته در صنعت خودروسازی عدم افزایش کیفیت در دوره‌های گذشته و بدعهدی‌های اخیر در تحویل خودرو‌ها نیز باعث شده تا انتقاداتی به فعالان این صنعت شکل بگیرد، اما آنچه که امروز در گروه سایپا دیده می‌شود، حکایت از آن دارد که این گروه خودروسازی برنامه‌های قابل اعتنایی برای رفع این مشکلات در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آینده سایپا با محصولاتی که این خودروساز برای عرضه در دو سال آینده درنظر دارد، گفت: بنابراین می‌تواند تا اندازه زیادی به اصلاح تصویر ذهنی جامعه در خصوص این گروه خودروسازی کمک کند و آن را بهبود بخشد. براساس آنچه در بازدید امروز مشاهده کردیم و برنامه‌های مدیرعامل سایپا، احتمالا شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها بسیار می‌توانند این گروه خودروسازی را در زمینه‌های زنجیره تامین، فرآیند تولید، بازاریابی و فروش و همچنین خدمات پس از فروش یاری کنند.

سلاح ورزی با بیان اینکه ما در اتاق بازرگانی ایران و سازمان ملی کارآفرینی آماده توسعه همکاری با گروه خودروسازی سایپا برای پیشبرد برنامه‌ها هستیم، افزود: صنایع بزرگ از جمله صنعت خودرو به دلیل تاثیر در ارزش افزوده و رونق کسب و کار‌های کوچک و همچنین سهمی که از تولید ناخالص داخلی دارند؛ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید مراقبت شوند تا آسیب نبینند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۱
در انتظار بررسی: ۴۶
غیر قابل انتشار: ۱۸
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
16
128
این.همه.اسمان.به.ریسمون.بافتن.برای.یک..پرایدواقعا
شماکه.میکین.ماتوی.همه.چی.خودکفاهستیم.....
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
کدام خودکفایی؟ وقتی آیسیو پراید نتونند بسازند ؟ همش شعاره ..... اگر ۵ درصد هم خودکفا بودیم اینقدر گرانی نبود ، ثبت احوال هنوز نتوانسته کارتهای ملی عقب افتاده ۲ سال پیش را تحویل بده شما انتظار دارید خودکفا باشیم؟ همش شعاره
رحیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
این ها دوست ندارن مردم پولدار بشن و سروری کنن مثل عربستان ،دوست دارن فقیر باشیم دستمون برا یارانه دراز باشه ،که حرفی بزنی با یه تشر قطش کنن..خخ خنده داره و مسخره
Kiyan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
21
215
جمع کنید، شرکت بنز انقد قونپوز در نمیکنه که شماها در میکنید، پراید ماشین آخه،، فرغون دستت بگیری شرف داره به پراید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
همون فرغون هم نمی تونی بخری داره دلت میسوزه.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
همین پرایدم زیادیته
البته فرغونم همینطور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اصلا حرف درستی نزدید پدر من 15 ساله پراید داره ی بارم تصادفم نکرد مهم رانندست وگرنه با لامبورگینی مازراتی هم میش چپ کرد هر چقد پول بدی اش میخوری پراید هم ب نسبت پولی ک میگرف ماشین خیلی بدی نمیداد
ابوذر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
همین پراید هم دیگه نمیشه خرید.شماایرانی ها دنبال مفت میخواید
Behzad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
بلی ولی بعضیا بعد این تحریم وکرونا نتونستم پرایدشونم نگه دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
پ ارابه مرگ چیه که کله پاچه چی باشه
محمد صفاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
28
205
چرا قیمت پراید تو کشورهای دیگه. مثلا عراق سه و نیم میلیون هستش ولی تو کشور تولید کنندش باید 50 میلیون باشه؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
چونکه مملکت صاحاب نداره
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
چرا دری وری میگی؟حالت خوبه؟اونجا با درهم میخرن ک ب پول ما همون میشه...اسکل ارزش پولمون پایینه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
12
195
الان وانت پراید کوئیک تیبا ساینا چه فرقی با پراید داره همون آشغاله دیگه فقط به نفع شما شده پول زیادتر میگیرید وگرنه همشون همون پرایده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اینا باهم خیلی فرق دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
احسنت به شما حرف تو باید با طلا نوشت
Amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
وانت پراید بله همون پرایده ولی تیبا کلا یه ماشین دیگه س. اغلب قطعاتش ریو هست و اتاقش هم تیباس که طراحیش کاملا با پراید فرق داره. بیشتر مردم فکر میکنن مثل پرایده ولی هیچکدوم از قطعاتش با پراید یکی نیست. حتی سایز موتورش فرق داره. من پراید داشتم فروختم تیبا گرفتم. نمیگم خیلی ماشین خوبیه. ولی به عنوان جایگزین برای پراید بعنوان حداقل خودرو میتونه باشه. خیلی اصولی تر و محکمتر از پراید ساخته شده خصوصا شاسی جلوی ماشین. خلاصه این از بیچارگی ماست که باید به این ماشینا دلمون خوش باشه و از بنز و بی ام و سوار شدن محروم باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
14
184
هنر کردی بعد چهل سال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
آقایون داداشام گفته باشم پراید واس ماس
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
کجا چهل سال؟!!! هنوز سی سال هم نشده.!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
8
176
براشون بصرفه نبود . از خط خارجش کردن . یک تغیرات روش میدن با قیمت بالاتر به اسم دیگه به خورد مدم میدن
پاسخ ها
Mghh
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
لایک داری اخوی
صالح کعب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
5
91
پس چطور از مردم پول مگیرید
نفهمییم چی بچیه والله فقط شاخ دراوردیم
مثل ان طرف
بار کردن یا بار نکردن یا کی بار میکنند
یا نمیاند
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
10
148
حالا فکر میکنید پراید تولید نشد همه چیز درست و عالی شد.قیمت های ماشین آنقدر بالاست که باید برای خرید ماشین بی‌کیفیت بدر نخور ایرانی باید کلیه هامون بفروشیم تا بتونیم بخریم.
آخه خداییش چرا یه خارجی میخواد ماشین ایرانی بخره باید کمتر از یه ایرانی پول بده؟
آخه چرا اینقدر با مردم دشمن هستید و دوست دارید مردم همیشه توی سختی و تنگنا باشن
پاسخ ها
سکوت تلخ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ملتتو همیشه گشنه نگهدار تا اخر عمرت حکومت کن
ناشناس
| Austria |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
آخه اگر سیر بشی پول ماشین خوب داشته باشی کار شرافتمندانه داشته باشی خانه بتونی بخری گذرنامه معتبر داشته باشی که میری انقلاب میکنی ، اینها تدابیری است که به راه بد نری.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
چون ازقدیم ب این نتیجه رسیدنکه مردم ایران بایذصبح تاشب مشغول مشکلاتشون باشن تانتونن ب چیزی دیگه فکرکنن.این برای همه مسجل شده. هرروزقیمتهاروبالامیبرن
وطن دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خب گرونه نخر مگه مریضی یه چی بفروشی بری بخری البته که هستی
درزم چراباید یه خارجی یه ماشین ایرانی بخره
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
چون میدونند مردم ایران توسرخورند وکسی نمیتونه حرف بزنه واگه بین جمعیت یکی مرد خوب بلند میشه میگن سیاسی هستند
اسداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
199
84
درود . من حدود ۱۰ سال است خودرو پراید ۱۴۱ دارم و میگویم پراید هیچ تفاوتی با خودرو چینی ۲۰۰ میلیون و مزدا ی ژاپنی و دیگر خودرو های در حدود انها است من نمی گویم با بنز و شورلت و خودرو های مخصوص و گران فرق ندارد چرا دارد ولی ۵۰ درصد اینها بسته به راننده و راننده گی دارد و اگر مردم درست رانندگی کنند پراید هیچ مشکلی ندارد من خودرو چینی مثلا چری و برلیانس و امثال ان را دیدم که در تصادف جزئی جلوی ان مثل پراید داغون شده و پراید دیدم که در تصادف ماشین مقابل داغون شده بود و پراید کمتر خرابی داشت اینها همه بخاطر راننده است که چه زمان تند برود و چه زمان ترمز بزند و چه زمان خود را از تصادف شدید دور کند و بسیاری چه زمانهای دیگر .پس این که میگویند پراید قاتل مردم است من قبول ندارم بلکه راننده پراید کسی است که بخاطر ارزانی ان البته قبلا بقول معروف خرش را فروخته و خودرو خریده که حتی اکر لکسوس هم سوار شود چپ میکند و ان را نابود میکند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
مثلا میخوای بگی من راننده ام .
ناشناس
| Austria |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
راهنما نزدن،فاصله کم با خودرو جلویی،خسته رانندگی کردن،در خط خود رانندگی نکردن،سبقت های بیجا،آشغال ریختن وسط جاده و خیابان،عوض نکردن به موقع لنتهای ترمز، و هزاران اشتباه دیگه .... جمع تمام اینها میشه راننده ایرانی...ولی موقع حرف زدن همه با فرهنگ و با شعور میشوند. در رفتارتون تجدید نظر کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
چرا لطیفه میگی؟ اگر اینقدر از پراید راضی هستی همون پراید رو سوار شو. ولی لطفا با ماشینهای دیگه از نظر امنیت، مقایسه نکن. مگه بی کیفیت تر از پراید هم در دنیا هست؟ اونم با این قیمتهای نجومی. اصبا مگه داریم؟آقایون دکان باز کردن. هر آشغالی رو به اسم خودرو تحویل مردم میدن. میدونی چرا؟ چون انحصاریش کردن و نمیزارن که ماشین خارجی بدون گمرک وارد کشور بشه. خودشون بهترین ماشینها رو سوار میشن با همین پولی که از من و تو بابت این آشغالها میگیرن. ولی مردم بدبخت باید فرغون سوار بشن.
206
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
گالیور.واسه همه مشخصه که پراید از سر تا تهش مشکله تو اومدی کارشناسی میکنی.توی چی سر در میاری از ماشین.برو بشین پشت ماشین لباسشویی حرفم نزن.خود عوامل سایپا به بی کیفیتی پراید اعتراف کردن
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اولا گرانی پراید نسبت به ارزش واقعی مورد بحث است ثانیا اینکه هدف ذی نفعان کیفیت نیست و فقط میخواهند قیمت تولید پایین باشد و اینکه من موافقم ارزانترین ماشین ۲۰۰ میلیون باشد ولی واقعا ارزش آن ۲۰۰ میلیون باشد.
خدا ریشه ظلم رو نابود کند انشاالله
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عزیزم اتومبیلی که ۸ تا ایربگ داره ترمز ضدقفل یا همان ABS داره انواع تست تصادف برای اون انجام شده موقع تصادف هیچ فرقی با پراید نمیکنه ؟؟؟ حتی اشغال ترین و بی کیفیت ترین خودروهای چینی داری ۲ تا ایربگ کیسه هوا است ترمز ضد قفل دارد که پراید هیچ کدام را ندارد دو تا از مهمترین آپشن ها در کاهش شدید سوانح در تصادف است
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
حالت خوب نیست انگار
کولر بگیر ببین چطوره
صد به بالا برو ببین چی میشه
خدایی خجالت نکشیدی اینارو گفتی
پراید سوار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
منهم همون نظر دارم پراید بهترین ماشینه چرا ؟ با پراید در تنگترین کوچه ها میشه دور زد پارک کرد کم مصرف کم خرج . اونای که میگن پراید بد ماشین مدل بالا دارن میخوان خود وماشینشون را به رخ مردم بکشن اونای که هیچ ماشین ندارن ازپراید مظلوم بد میگن دولت اگر صداقت‌دارد پراید به قیمت ۳۷ تومن‌خودشون تولید وبه دست مردم بدن نه اینکه هر روز به بهانه های واهی قیمتها را ببرن بالا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
تو برو همون فرغون سوار شو پس،لایقت همونه اخه پراید شد ماشین خداوکیلی
اهوازب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
یه حرفم از مادر عروس
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
شوماخر زمانه ات را بشناس
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
شوماخر زمانه ات را بشناس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خدا همون پراید رو تاآخرعمرت برات نگه داره
Kaazem
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اینجور که شما از پراید تعریف میکنی مدیرعامل سایپا تعریف نکرده
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
شرف و مردانگیتو چند فروختی
علی
| United Kingdom |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
یه پیشنهاد برای شما از آنجا که دیگه تولید نمیشه بهتره یکی هم صفر کلگیبومتر بخری نگه داری طوری گفتی پراید که قند تو دلم آب شد
کیفیت بدنه ظاهر و آبشن و آلایندگی و کیفیت موتور زیبایی ظاهری و...
همون پراید رو سوار شین به امثال شما ماشین خوب نیومده باید پراید 90 میلیونی سوار بشی
رضا
| Germany |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
تو خودت که بقول معروف خرتو فروختی پراید خریدی لااقل چنتا خر بیشتر میفروختی یه ماشین مدل بالاتر میخریدی اونوقت میفهمیدی تفاوت بین پراید با لکسوس رو که البته اونم شک دارم.....
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
داداش شما راننده حرفه ای بابا من تا دلت بخواد حداقل تا ۳۰۰ م ماشین سوار شدم از رونیز تا ماکسیما پرشیا و سمند هم داشتم البته پراید هم سوار شدم ۴ سال بدون حتی یه تقه ولی داداش با ماکسیما تو جاده اصفهان از جاده منحرف شدم خوردم به صخره فقط سپر شکست اگه پراید بود مرده بودم چرا با پراید هیچ تصادفی نکردم چون از جونم می ترسیدم شما چند تا ماشین دیگه تست کنی این حرف نمیزنی پراید یه قوطی که چهار تا چرخ داره و سلام ما مجبوریم سوار شیم سمن با این همه محکمی تو تستهای انگلیس از نمره ۴۰ چهار و نیم آورده فکر کنم پراید صفر بیاره ولی ماشینهای خودشون همه بالای ۳۸ امتیاز میارن حالا برو مقایسه کن و در ضمن اطلاعات خودروی خودتو ببر بالا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
38
133
منت سر مردم گذاشته پراید رو از خط تولید خارج کرده
پاسخ ها
دایی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
چطوری شوماخر. نصف آدمایی ک پراید دارن ب خاطر سوخت کمش گرفتن تو سطح شهر سوار شن، ینی ماشین دوم یا سومشونه، اونوقت اینا خرشونو فروختن؟ شما ادا خوبارو نیا ما ب همه میگیم شما خوبی فقط
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اگرهمه مثل شمافکرکنن که جابرای دزدی وعقب ماندگی بیشتربازمیشه داداش من.شمابروامکانات روزماشینهاروببین.سرت شاخ درمیاره.این چ حرف بیفکریه ک میزنی.یک چهارچرخی دادن بهت باچهارتاصندلی میگی ماشین؟متاسفم برات
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
سلام دوست عزیز بحث سر داغون شدن ماشین نیست.ماشین گرون قیمت هم اگه با سرعت زیاد تصادف کنی داغون میشه..فرقشون توی امکانات و راحتیشونه.پراید وقتی سوار شدی فکر میکنی سوار یه تکه چوب شدی .رانندگیش بسیار خسته کنندس
جواد خوزستان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
برادر عزیز ببخشید ها شما یا ازسایپا هستید یا.پراید سوار میشی برو اول بنز روبیبین بعد پراید رو ببین حرفی که میخای بزنی یکم دقت کن
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
9
140
یه جوری میگن خیال همه راراحت کردیم که انگاربجای پرایدسواری بنزدرست کردن.جمش کنین بااین ماشینای مسخرتون
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
7
98
کلاهبرداران ژکوندی ارابه های شما پنجاه سال عقب هستند چه خودروهایی تولید میکنند درهمه جای دنیا ارزه ندارید تولید به روز داشته باشید د تولیدرو بذارید کنار وارد کنید شما که به دلار قطعات وفلز خودرووارد میکنید درتحریمها بادلار مارم الاف نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
سود این براشون بیشتره
گمنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
چی میگی واسه خودت
نمیدونی حرف نزن به عراق و سوریه و افغانستان و بحرین و پاکستان و آذربایجان و ترکمنستان و......
به خیلیا صادرات داریم اونم با قیمت ارزان و کیفیت..
بماند ولی مهم اینه که میخرن تازه راضی ام هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اخه بهش بر خورده گفتن پراید ماشین نیست
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
7
106
حالا انگار دارن مرسدس بنز تولید می‌کن دارین فرغون تولید میکنید پول بنز از مردم میگیرین واقعا جای شرم دارخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
باب دست بردارید ازاین کاراتون این کارتونم برا بوجه مملکتتونه نه برا مردم بدبخت یه ذره به فکر مردم باشید
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
5
75
حالا انگار دارن مرسدس بنز تولید می‌کن دارین فرغون تولید میکنید پول بنز از مردم میگیرین واقعا جای شرم دارخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اونقدر پول ما را بی ارزش کردید که با درآمد ما فرغون بایستی سوار بشیم.
سریال زیر خاکی گواه این امر هست.
مرگبر خائنین که زحمت نظام رو خدشه دار میکنه.
انیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
شما که پول بنز میدی چرا بنز نمیخری جای پراید؟؟؟
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
7
118
هر کاری میخاین بکنید ولی توروخدا تولید این ابرخودرو رو متوقف نکنید. آخه چطور دلتون میاد ؟؟؟؟
حتما برا سرکیسه کردن و کشتن مردم روشهای نوین دیگری یافته اید.......
سید جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
3
76
بله بعد از این همه خسارت جانی ومالی خواهشمندیم که خودروی بهتر و مناسب تری تولید شود و بازار دلالی جمع شود.
ma
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
4
69
مردم پول همینم نداشتن
قیمت بیار پایین بیا از رده خارج کردن
آیدین
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
2
75
آقای مدیر عامل ماشین زیر پای خودت چیه ؟؟
ناراحتم ماشین که مردم انتقاد میکنن
مهدی
|
Norway
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
4
87
نگو تولید را متوقف میکنیم تا خیال مردم راحت بشه. چون نتونستی مسئله رو حل کنی صورت مسئله رو پاک کردی. اره دادا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
احسنت
گ
|
Germany
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
5
53
سلام در اوض بنز بزن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اگه مردی بگوخودت وزن وبچت چه ماشینی سوارمیشیدمردباشیدمرد.خجالت که نمیکشید
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
6
75
خیلی وقته خیالمون راحته داداش .لطفا پیکان تولید کنید حداقل مرگو میرش کمتر از پرایده.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
17
43
خدا وکیلی دمتون گرم این ابو تیاره عوضی رو تمومش کردید بابا واقعا معزل بزرگی شده بود روی کل اقتصاد ایران تاثیر میگذاشت
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
51
امیدوارم بجای وعده دادن فکرخودروی های تعویقی شرکت سایپاباشیدنه اینکه دم به دقیقه شعاربدیدوالا به پیروپیغمبرخسته شدیم ازبس به انتظاریه ماشین تبدیلی ازپارسال تاالان نشستم وهروقت تماس میگیرم سایپامیگن بایدصبرکنیدواقعاخجالت داره که پولیکه بازحمت جمع کردم والان یکسال دست شرکت سایپاهستش وهنوزهیچ ماشینی تحویل نگرفتم دارم ازغصه آتیش میگیرم لعنت به هرچی دروغگو
براتعلی آبرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
4
45
بخوانید بخوانید بخوانید بخوانید بخوانی بخوانید بخوانید
من نمیگویم بخریدیانه چون ماموظف به دفاع ازتولیدداخلی هستیم هرچندمدیران ومسئولین ومتولیان نه تنها نگاهشان تکریم مشتریان نیست تکریم ملت صبوروانقلابی نیست۰ چرا؟
مگرمیشود من دهم مهر۹۷یک دستگاه ساینابرای فرزندم ثبت نام کنم وتمام پولش را هم داده باشم البته قراربوده تیر۹۸ ماشین را تحویل بگیرم اماامروز که ۶ خرداد۹۹ است یعنی حدود ۲۰ ماه است که هنوز هم ماشین را به من تحویل ندهنددرحالی که اخیرا اعلام کرده اند سه ماهه تحویل میدهند درتعجبم که امروز به ملت شریفمان وعده ۳ماهه میدهندآیاباورکردنی است۰این حقیربازنشسته فرهنگی رزمنده ۶۳ساله وساگن گرگانباشماره تماس ۰۹۱۱۳۶۹۲۸۷۷ هستم
7
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
حقیر بازنشسته فرهنگی رزززززمنده از رزمندگیت میخوای استفاده کنی که زودتر بهت تحویل بدن. نه دادااااا حالا حالاها باس منتظر بمونی البته اگه عمری هم باقی بمونه
فائقه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
با سلام خدمت شما رزمنده غیور کشورمون
اشتباه بزرگ ملت ما اینه که تو دام داستان پیش فروش خودرو، مسکن و . . . افتادند با این ترفند که ارزان و به صرفه است. متاسفانه در طول این سالها این سیاست فقط و فقط به ضرر مردم بوده. چون نهایتا جنس نامرغوب عایدشون چه در حوزه خودرو و چه درحوزه مسکن شده. ای کاش می فهمیدیم واونقدر آگاه می بودیم که تمام این داستان اختلاف قیمت بازار و کارخونه و . . . یه ترفند برای تهییج مردم به خرید و خرج کردن نقدینگیشونه. متاسفانه متولیان امر اقتصاد و تامین وساماندهی معیشت مردم یه مشت سرمایه دار نئولیبرالند که مثل همتایان غربیشون البته با لباس ظاهر خدمتگزاران به مردم!!! سر مردم رو تو کیسه می کنند.
متاسفانه همه کسایی که در انقلاب و جنگ جونشون رو گذاشتندکف دستشون، برای مبارزه با این طاغوت زدگی، رفتند به میدون. اما حالا . . . !
حرف آخر، بار کج به منزل نمیرسه. هیچوقت!
ناشناس
| Austria |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
آقا براتعلی سلام، امثال شما رفتند و از میهن دفاع کردند ولی متآسفانه آنهایی که رنگ جبهه را هم ندیدند پشت جبهه شعار دادند و با چاپلوسی و پارتی بازی سیاستمدار شدند الان هم آثار کار این دولتمردان را میبینیم ، انشالله خودرو را تحویل بگیری.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
19
67
تیبا و ساینا بسیار بدشکل و نامربوط هستند و با قیمت های گزاف به فروش می رسند در حالی که پراید از شکل ظاهری بهتری برخوردار بود.و ماشی بهتر از تیبا و ساینا بود پسرفت واقعی یعنی همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
16
58
پراید یعنی قاتل هزاران ایرانی
پاسخ ها
کورد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
پراید یعنی هیتلر دوم جهان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
10
78
.خاک بر سر ما مردم ایران که به قدری حقیر شدیم که به خاطر یه حلبی سرمون منت میزارن..
محمد خالوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
6
36
ای کاش دولت این اشتباه را مانند دفعه قبل نمی کرد اول وامی را مشخص میکرد ماشینهای ۳۰ و۴۰ ساله کشاورزان و طبقات پائن را فکری میکرد هم آلودگی کم میشد این ۲۵ هزار نفر از سختی و بد بختی راحت میشدند وهم وعده های که دادندوعمل نکردندلا اقل عملی میشد حیف حیف افسوس افسوس
پاسخ ها
فائقه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
دولت از قبل خودروسازها نون میخوره. دولت هامون تا تونستندکشاورزی رو نابود کردند! بعد شما انتظار دارید بیاد ماشین آلاتش رو نو کنه!! دولت باید لوازم خانگی رو حمایت کنه که نمیکنه! چرا؟ چون نونش، آبشخورش، سود کلان تو خوردو سواریه!
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
8
48
همه خودروهای فرغونتون رو جمع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
نه آقا درآمد ما را درست کنند. چقدر مابایستی کار کنیم تا یک ماشین خوب بخریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
5
همچین پراید پراید میکنن که انگار دارن بنز میسازن....جمع کنین بابا این آشغالارو...خخخخخ
بخدا فرقون سوارشی شرف داره به این آشغالای سایپا....
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
6
خسته نباشی دلاور هر نفسی که میکشین هر لقمه ای که میخورین حرامتان باد
یک کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
5
نه حالا ماشالا دیگر محصولاتتون خیلی با کیفیت و ایمن ه و قیمتها هم واقعی ه احسنت احسنت .هر وقت خودروهای باکیفیت وایمن به وفور تولید کردید و با قیمت ارزون مثل کشورهای خارجی دادید به مردم اونوقت افتخار کنید
G
|
United States
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
5
خاک تو سر ما که موندیم تو این خراب شده اینا هم هر کدوم دارن میچزوننمون جونمون به لب رسیده حد اقل بزارید بریم از این خراب شده
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
برو. کسی مگه یقه ت رو گرفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
خدا لعنتشون کنه من شهریور ۹۸ تکمیل وجه کردم قرار بود یک ماهه تیبا بدهند الان خرداد ۹۹ هنوز ندادن .پس چطوری میگن ۲ ماهه میدن .ثبت نام نکنین .همش سرکاریه .خاک تو سرشون
محمد
|
Germany
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
2
از لحاظ تکنیکی پراید رو باهییییچ ماشین دیگری در دنیا نمیشه مقایسه کرد. خیلی معایب داره ، ولی بعدها این منتقدان متوجه میشن که هر چیز بدرد نخوری رو نباید دور انداخت!! قبل از این ،موتور سیکلت هایی هم که از عهد قجر در ایران هنوز تولید میشه باید از تولید خارج بشه چون خطرش از پراید بیشتره وهمین الان حدود 13ملیون قیمتشه،دو تا چرخ هم بیشتر ندارند.بیمه اش هم اندازه پرایده و اصلا ایمنی نداره.کاش میشد موتورسیکلت از خط خارج بشه
مدیر گروه دلسوزان اسلام و ایران. Delsi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
1
امیدوارم راست بگید که دراین صورت هم انقلابی بزرگ در شما رخ داده حتما البته با ندید کم کاریهاتان .تو تحریمید جهادی و سخت کار کنید وتحریمها رو دور بزنید شما خودروسازها میتوانید چون یک عمر مردم ایران را دور زدید (و بدتر از ان انقلاب را بدنام کردید)حالا اگر تحریمید از خودتان بزنید وفشار بر خودتان بیاورید نه مردم. وبدانید اگه حرحرفتون راست هم باشه کسی باورش نمیکنه چون واقعا شما. امثال شما در این کشور مصداق چوپان دروغگویید انقده از شما دروغ شنیدن که راستتونم به این زودیا باور نمیشه اقای مدیر جدید خلاصه از این به بعد مردم شما رو در عمل خواهند دید نه در حرفهایتان اگه راستشم بگید بدانید فقط کافیه تو این کشور ادم دوتا کار تو کشور انجام بده یکی مسیول خرید یه دبه ماست باشه برای یک ماه و دیگری حرفای مدیران ایرانی و تو تلویزیون بشنوه تا بفمه کیا دارن بر ادم حکومت میکنن حالا سر کار داشتن با دزدانی محترم چون سایپا و ایران خودرو و همراه اول و ایرانسل و امثالهم ابرو بران خوبان نظام که جای خود دارد امیدوارم اگه رحم به اسلام وظایف شرعیو مردم وظایف انسانی نمکنید لااقل به خودتان رحم کنید
رضا
|
Germany
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
2
پراید 5میلیونی دادین خداد تومان به ملت بعدم این حرفارو میزنین
اب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
5
فقط اینجای مطلب متوجه نشدم که شما اهن المینیوم مس
به قیمت دولار واسه ما حساب میکنید یعنی هم تو کشور مل این مواد استخراج میشه به جای اینکه واسه ما منفعت داشته باشه به قیمت ارز واسه ما حساب میشه
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
پراید برای مسافرت داخل شهری ماشین خوبی بود به شرطی که اول از همه کیفیتش رو می برد بالا و بعدش هم قیمت اون ماشین الان با اینکه پول ایران خیلی بی ارزش تشریف داره باید در حدود ۲۰ میلیون می بود که همه بتونن ی چهارچرخ زیر پای خودشون و خانوادشون باشه .
نه که در حسرت ی ماشین بمونن جوان ها.
هنر کردی که خط تولیدش رو متوقف کردی ،
یه آدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
3
اخه نامسلمان بی وجدان پراید رو حذف کردی که چی بشه
ما توی خرید پراید مدل ۸۴ گیر کردیم زنگ میزنیم میگیم چند میگن ۳۰ میلیون
اخه انصافه واسه ماشینی که ۱۵ سال کار کرده ۳۰ میلیون بدی
هنوز شما که دیگه خط تولید رو قطع کردی
پراید میشه خداتومن
خدا رو به خداییش قسم میدم بیماریهای بدتری از کرونا بفرسته تا هممون بمیریم راحت شیم از این همه بخور و نمیر
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
4
آقای مدیرعامل سایپا منت سر مردم نزار لطفا وقتی خودت وخانوادت بهترین ماشینهای لوکس خارجی سوار میشید!خودروی پراید را کنار گذاشتید یا کنار میگذارید،؟!مردم حالو نیستند،میگید خودروی پراید را کنار میگذارید ودیگه تولید نمی کنید،درصورتیکه موتورش را سوار یه خودروی بی کیفیت تر سایر محصولاتتان میگذارید وبعد فقط یه اسم رومانتیک وجدید مثل شاهین میگذاریت!آقای سلیمانی به مردم بگید همین خودرو شاهین که ایقدر دم از تولید صدرصد داخل می زنید میخوایید چقدر قیمت بگذارید!!حتما بالای صد میلیون قیمتش هست چون صرفی براتون نداره!باید یجواریی نبود پراید را جبران بکنید!بخدا مردم نباید از سایپا وایرانخودرو ماشین بخرند خودروهای بی کیفیت چینی صد شرف داره به خودروهای شما.
D. K
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
به نظر من اگه آینه های پراید برقی کنن مشکله دیگه نداره میشه دوباره تولید کنن مردم با خیال راحت تر زندگی کنند از رانندگی لذت ببرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
2
شاهکار کردین پراید متوقف شد تیبا وچندتاادم کش دیگه وارد بازار کردین فرق این خودروهای لوکس شرکت سایپاچیه؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
امیدوار به خدا هستم که اگر این ماشین ادم کش پراید رو به قیمت 5 میلیون نرسانید بیماری اسمانی در موج دوم پاییز گریبانگیر عزیزانتان شود اللهی امین
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
خاک تو سر ماکه لیاقتمون شده این حلبی بی کیفیت وآدم کش ؛تازه سر ماهم منت می زارن که چیز بهتر تولید کردیم.
آخه من تیباشو دارم ؛جرات نمی کنی گاز بدی کل صدای موتور میاد تو، اونقدر باید صدای ضبط رو زیاد کنی که این صدا رو نشنوی بعد میری سایپا می گی این چرا اینجوریه ،؛ میگه طبیعیه. پول بیشتری میگیرن همون پراید رو البته بدتر در قالب دیگه به آدم می اندازن . دعا کنید امام زمان بیاد شاید این مشگل ما حل شه.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
3
میگم جلو واردات را باز کنید اونوقت ببینید این آشغالها را باید قاب بگیرید
آیلار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
0
پراید ماشین خوب و عالی هست اگر خوب و درست رانندگی کنیم . اگر تو ماشین سمند یا ال نود هم بشینیم و خوب رانندگی کنیم باز تصادف خواهیم داشت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
عجب ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
2
تازمانی که خر باشه خر سواری ادامه داره
مصیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
اگه راست میگه که هیچ اما اگه دروغ میگه خدا کنه به حق پنج تن آل عبا هر کسی که حتی اندازه سرسوزنی توی احتکار خودرو و فروش به دلال‌های از خدا بیخبر و گرونی خودرو دست دارند خودشونو زنو بچشون کرونا بگیرن این پولی که از مصرف کننده بیچاره که با هزار بدبختی در میاره میگیرن خرج کفن و دفنشون بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
7
خیال ما زمانی راحت میشه که در سایپا و ایراخرود بسته بشه و واردات با گمرکی صفر آغاز بشه! ما نمی‌خواهیم خودروی ملی سوار شیم و از تولید ملی حمایت کنیم! چرا حق انتخاب نداریم؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
پس چرافکری برای کشاورز نمی کنی فقدروزی یروش برای گرونی خودرو ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
یه جوری میگه مشکل خودرو رو حل کردیم هر کی ندونه فک میکنه میخوان بنز تولید کنن.
تمام خودروهای تولیدی ایران خودرو و سایپا همگی بی کیفیت هستند
علی پاکیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
در صنعت خودرو همه کشورهای خودروساز در حال پیشرفت هستن ما دنده عقب می رییم بدون ایینه معلوم نیست۳سال دیگه چه ما شینی می خواهیم منتاز کنییم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
5
اینا همه دزد مخفی جیب مردمند عمدا جلوی وارداتو گرفتند تا مردم آشغال دو خود رو ساز را با قیمت چندین برابر بخرندمن خودرو روآ زوار در رفته ۱۴سال پیش را استفاده میکنم وتا آخر عمر اگه راه بره وسالی چند میلیون خرجش کنم استفاده کنم دوست دارم خودروی خوب بگیرم توانش را هرگز ندارم وآرزویش را به گور خواهم برد ما مردم اگه اتحاد داشتیم خرید خودرو ومسکن را تحریم میکردیم به این روز گرفتار نمیشدیم با گرانی بیش از چند برابری مسکن خودرو ولوازم خانگی ودیگر مایحتاج جوانها هم آرزوی تشکیل زندگی را از دست دادند فقط وفقط خدا میداند وبس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
ارزونش کردن واسه همین واسشون نصرفید
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
چه فرقی داره میشه خرید نقدی اونم بعد سه ماه اگه مردم پول داشتن همون ازاد یه ماشین‌کهنه میگرفتن حداقل بعد سه ماه موقع تحویل بقیه رو بگیرن
توکشورما هیچ رقابتی بین خوردن ساز نیست ،،،فقط به این فک‌میکنن مالم مال نباشه بازارش بازار باشه رقابت یعنی پیشرفت بهترین ولی خبری نیست تازه ماشالله دارن به عقب کار میکنن دیسکو رینگ المنیوم چیزای دیگه حذف میشه ماشالله به این پیشرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
فقط توجیه ناکارامدی مدیریتی و البته والبته سعی در پنهان کاری دستهای پشت پرده مافیای خودرو بود.مردم میدانند که عامل تمام بی ثباتی در این صنعت دست دولت است.
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
فقط توجیه ناکارامدی مدیریتی و البته والبته سعی در پنهان کاری دستهای پشت پرده مافیای خودرو بود.مردم میدانند که عامل تمام بی ثباتی در این صنعت دست دولت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
شماکه نمیتونین مردم داری کنید چرا میندازی به گردن پراید که به دنیا نیومد شما تولید کردی و خودتونم خسته شدی اینقدر وده وعید دادین به مردم این میمونه مثل غمار بازی مثلا شما مردم رو سر کار گذاشتین وقتی بنز یا پورشه هم جنسش خوب روش نباشه کمتر از پراید میشه فقط به کر مردم باشیم به خسوس کارگر ها که نون شب شونم ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
شرمنده کردید به خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
1
مردم باید خودروهای بی کیفیت سایپا و ایران خودرو را تحریم کنند و این مافیا را به ذلت بکشانند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
بروبابا شعارنده بچه جون پراید ۷میلیوتی میدی مردم ۶۰میلیون برو خودکفا حرف گنده وشعارنده علی فی برکت الله
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
بعد از ۳۰ سال تازه داری میزاریش کنار بعد از این همه کشتار عمدی با تولید پراید اومدی میگی بالاخره خیال مردم راحت میشه.خجالت بکشید.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
چرا لطیفه میگی؟ اگر اینقدر از پراید راضی هستی همون پراید رو سوار شو. ولی لطفا با ماشینهای دیگه از نظر امنیت، مقایسه نکن. مگه بی کیفیت تر از پراید هم در دنیا هست؟ اونم با این قیمتهای نجومی. اصبا مگه داریم؟آقایون دکان باز کردن. هر آشغالی رو به اسم خودرو تحویل مردم میدن. میدونی چرا؟ چون انحصاریش کردن و نمیزارن که ماشین خارجی بدون گمرک وارد کشور بشه. خودشون بهترین ماشینها رو سوار میشن با همین پولی که از من و تو بابت این آشغالها میگیرن. ولی مردم بدبخت باید فرغون سوار بشن.
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
هه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
عجب رویی دارین یعنی عجب رویی دارین، من دیگه حرفی ندارم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
بخدا کشورهای همسایه که خودرو سازی مدارن به روزترین ماشینهای دنیا رو با پول پراید سوار میشن ولی ماکه مثلا ....داریم باید پوستمون کنده بشه به خاطر یه فرغون
درضمن انگار با این کارشون کل دنیا رو فتح کردن خوب داداش ازون حلبی که برای ساخت اطاق پراید استفاده میکردی میخوای رو ماشینهای دیگه استفاده کنی بی کیفیت ونا امن والا جوری حرف میزنه انگار از الیاژ اطاق بنز میخوان استفاده کنن تو این فرغون های جدید این خودرو سازا بخدا مایه خفت ماشدن کاش کلا نبودن حداقل تکلیفمون مشخص بود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
بفرمائین، پس چرا خودتون ماشین شاسی بلند ژاپنی سوار میشین،؟
اگه راست میگین، و اینقدر تعریف‌و تمجید، میکنید،چرا خودتون از تولیدات خودتون سوار نمیشین .
خداییش نمیدونم چرا اینکار رو میکنید؟
آخه مرد حسابی ،پول مرسدس میگیرین، ولی یا ماشین چینی و یا ماشین‌های ۵۰ سال قبلو قالب میکنین، و یا با کمی تغییرات ،قیمت ،ماشینو باز هم بالا میبرین، به‌والله به کار شما خیانت میگن.
بنده العان درست ۳ ساله ماشینمو از در خونم ،اونم درست سر ظهری ،دزد برده، و العان هم که العانه نمیتونم بگیرم، دیگه نمیدونم چی بگم.
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
اره خیالمون راحت شد بعد از اینکه نصف ایران را از بین بردیذ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
شما عرضه تولید خودرو خوب روندارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
مگه ارز دولتی نمیگری اقای مدیر عامل یا هر کی که هستی
پس چرا دروغ میگی وجدان نداری ارز دولتی میگیری بعد با مردم ازاد حساب میکنی جناب اقای رئیسی شما رو به خون مطهر شهدا بویژه سردار عزیزمون سلیمانی باز هم یک انقلاب صنعتی بکن و پراید رو به همون پنج یا حداکثر ده میلیون برسون جوونها دارن از دست میرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
اقای مدیر عامل شما خیال خودتان را راحت کردید نه منتقدان
چر ا که پس از اینکه به قیمت یک ماشین لوکس به مردم فروختید گفتید بسه دیگه به اندازه کافی سود کردیم خدا راشکر که بالاخره سود اوری سیری ناپذیر شماها داره به اتمام می رسه گرچه هنوز هم معلوم نیست ممکنه فردا از خواب بیدار شوید ونظرتان عوض شود ادم حریص هیچوقت سیر نمی شود
عمرالبلوشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
.
کشورهای عربی سال یه سال ماشیناشون رو عوض میکنن و ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ رو میخرن...
انهم ماشیناشون شاستی بلند که اگر سرعت ۲۰۰هم بری هچ احساس نمیکنی
اونوقت این ها ده کنفرانس میگیرن واسه این که تولید کنیم یا نکنیم ...انگار شق القمر کردن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
حیف پول که برای پراید بدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
1
پراید خودرویی است که اگر نبود پیشرانه تولی خودرو در ایران منحل بود
ما مدیون پراید هستیم
اگر پراید نبودحتی دنا که برای ایرانخودرو هست هم نبود
اگه پراید نبود ما رکورد بیشترین تولید یه خودر تو خاور میانه رو نداشتیم
اگه پراید نبود ما رکورد بیشترین فروش تو خاور میانه رو نداشتیم
ما مدیون پرایدیم
مدیون......
اگه پراید نبود اون قدیما یه نفر که از روستا میومد شهر دیگه نمیتونس خرشو بفروشه و ماشین بخره و اگه نمیتونس چی میشد؟ماشین مورد نظر تولید نمیشد چون کسی نبود که بخره
بخاطر همین کارگرای زیادی از کار بی کار میشدند
خلاصه یبار گفتم ولی بازم میگم
ما مدیون پرایدیم
فقط ما مردم نه مسئولین.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
3
خیال مردم زمانی راحت میشه که شما دوتا خودروساز بیکیفیت کلا جمع کنید برید.وخودروی با استاندارد بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
یه نقطه جالب من ۳۷سالمه بعد ۳۷سال تونستم پول یه پراید جم کنم الان هم قیمت شدیم
ولی خبر بد اینکه می‌خوان پرایدرو جم کنن
پرویز پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
تاحالا سوار کمتر از ماشین ۵۰۰ میلیونی نشدی ، چه میدونی مرگ عزیزان با پراید یعنی ، الهی مثل من به داغ جوانی بشینیم تا بدونی خیال همه راحت شد یا نه
کارگر بازنشسته تامین اجتماعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
4
اینقدر قونپوز در میکنید خیال میکنید موشک میسازیید شرکت بنز و اسکانیا اینقدر قیافه نمگیرند که شرکت سایپا میگیره
کارگر بازنشسته تامین اجتماعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
اینقدر قونپوز در میکنید خیال میکنید موشک میسازیید شرکت بنز و اسکانیا اینقدر قیافه نمگیرند که شرکت سایپا میگیره
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
بازهم دروغ مدیرعملین بازهم دفاع ازخودروهای بی کیفیت بازهم تهدیدکه برودبعدی یابدتراست یاگرانتر مامردم چه کنیم دولت مقصره چون نمیزاره یه شرکت خارجی غیرچینی بیادتوایران باتولیدکم رقابت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
2
به خدا مردم بی غیرت شدن نباید ای همه شول ول باشن
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
باماشین اصلانخاستیم وضعیت خونه را درست کنید اگه راست میگین که واجبه قیمت ها افتضاحه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
شماهاانسانیت دارین چقدروقیح وبی شرفین خوب هرفتون چیه میخاین ماشین خوب درست بکنین نه شمامیخاین اون فقیروقسرمتوسطی که میتونست یه ماشین ارزان اونم باوام بخره ازمردم گرفتین ونیت دولت شمااینه ماشین زیر ۱۰۰میلیون نداشته باشین خدانعلتتون بکنه گندزدین تواین مملکت خداوندزندگیتون رانابودبکنه که میکنه خیال کردین ......
sajad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
اگه مواد معدنی اولیه فقط تو روسیه و آفریقاس پس رنو و بنز و تیوتا وووووسایر شرکتهای خارجی هم تو صف خرید از این 2کشور هستن. حالا چرا ما باید پولی ک میشه باهاش خودروی باکیفییت خارجی و با آپشنهای زیاد بخریم رو بدیم و انتظار بکشیم برای پرایدی ک بدنش از ظرف حلبی روغن نباتی درست میشه؟ مگه ما از سومالی اومدیم تو ایران ساکن شدیم؟ مگه ما مث عراق و یمن جنگ زده ایم؟ چرا باید 200 میلیون داد بالای ماشینی ک 20 میلیون هم نمی ارزه. تا کی ما باید از خدا طلب حق کنیم؟ چرا از خدا نمیترسین؟ چرا تو این کشور ک وسط پرچمش اسم خداست غریبترین واژه خدا و حق و... باشه؟تاکی میتونیم فقط نفرینتون کنیم و هیچی از پشتش در نیآد؟ یاد حرفهای امام خمینی میفتم ک ب مسولین وقت نظام گفتن ب فکر مردم باشین و از این بترسین ک دوباره روزی از ایام الله برسه و مردم اینبار فاتحه ظلم و فساد رو بخونن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
بله از چاله به چاه افتادیم دوستان با کلید ماشین تییا شما می تونید ماشین ۳۰۱ هم روشن کنید .الحمدالله روز به روز درحال تولید بصرفه هستیم
خوبرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
0
وقتی همه نگاهتان به خارج باشه همین میشه که نمی تونید یه خودرو در خور ایرانی ها تولید کنید در صورتی که ما بهترین طراح های خودرو را درایم
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
2
خواهش میکنم عوارض گمرکی را بردارید تا ایرانیان محترم بتوانند هر ماشینی را که از نظر مالی توانایی خریدش را دارند خریداری کنند.اینطور ماشین به قیمت جهانی بدست مصرف کننده میرسد و دست افراد و گروههای خاص که انحصار واردات خودرو در دست آنها است کوتاه میشود و دیگه این خاله بازیها را در فروش محصولات ایران خودرو و سایپا و... نداریم.شرکتهای خودرو سازی هم بجای تولید خودرو کارهای دیگری از قبیل پرورش غاز و بلدرچین و قارچ و گوساله و گوسفند و گاو انجام دهند،
حسن کیلید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
آقایون محترم این همه درگیرنباشید اسفند سال 90ا یکی به نام میرخان رشتی در اظهاراتی در 20و30تکلیف همه والبته آخر سیاست آقایون خودروباز را واین که مردم را چی موحساب میکنن معلوم کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
شما،،،،،قیم قاتل مردم بوده ای؟؟!!،،
تورج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
خداوکیلی خودتون خندتون نمیگیره با این تولیدتون بعد میایید میگید خیالتون راحت....
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
ارابه مرگ که پر ایران هر روز هم کشته میده .بفرمائید چطوری خیال همه رو راحت کردی .شکر زیاد نخورین مرض قند میگیرین
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
0
بنده برج ۱۲سال قبل تیبا ثبت نامکردم قراره یه ساله تحویل بدن بااین اوصاف که دوستان تعریف کردن احتمالا باتعویق چندین ماهه تحویل بگیرم که جای نگرانی وتاسف داره. تواین مملکت حق مشتری رعایت نمیشه.واین خودروسازابه هیچ اصولی پایبندنیستن
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
خجالت داره والله.حیا کن بنده خدا.ملت رو با این حلبی روغن پراید زدی نابود کردی ظلمی ک شماها کردید و دارید می کنید الله اکبر . بسه حیا کنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
اگر در شرایط تحریمی وسخت به تولید و خدمات خودرویی قیمت را ثابت نگه می داشتید یه حرفی برا گفتن بود نه اینکه باتوجه اعلام شده قیمت چند برابر شده واز مردم طلبکار باشید ومنت سر مردم بزارید
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
3
خدا یه عقلی به تو بده یه پولی هم به من بده پراید بخرم با لیسانس برم اسنپ
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
خواهش می کنم اینقدر فروغون خراب نکنید استقامت .ایمنی .خیلی بهتر از ماشین ایرانی چون تو فروغون سازی رقابت هست تو ماشین سازی نه پس خواهش می کنم کلاس فروغ خراب نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
0
ممنون از نشر نظرات.
فکری بحال درآمد ما کنید من زمانیکه درآمد نداشته باشم پراید برام زیادیه و اگر ثبات شغلی نباشه مردم فقط پول جمع میکنن و دولت اصلاح طلبی هم با شعار میاد و تنها امید ما را از ما میگیره و ما را هر روز فقیر و فقیرتر میکنه.
فرزاد بابائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
تو رو خدا یه خبرنگار با خدا بره به آقایان مسئول سایپا بگه مرد حسابی ماشینهای ثبت نامی سال ۹۷ رو بده دست مردم بعد خود شیرینی کن.جهش تولیدت کجا بود!؟بخدا ما هر چی از سایپا دیدم جهش دزدی بود تا جهش تولید.جمع کنین این آمارهای عوام فریب و خود ساخته رو
منوچهر رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
شما مسئول ایران خودروافتخار کنید که حذف کردن پراید ظلم کنید در حق طبقه ضعیف تا بوده همین بوده
دادرسی برای ما پیدا خواهد شد که حق مارا از شما بگیرد
امیدواریم همه
ناشناس
|
Japan
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
مهندس این اتفاق 15 20 سال پیش باید می‌افتاد نا الان خوبه رو داری منت هم میزاری آخه پراید چی داره. خودش ماشالله یک قاتل حرفه ای این چند سال فقط جان و مال این ملت رو گرفته یکم بیاندیشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
روزی نیست که لعنت نکنیم به این قاتلان یعنی سایپا وایران خودرو مخصوصا سایپا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
دورود برشما که با افتخار میگی خط تولیدپراید را تعطیل کردی.اول از خودت شروع کن که چه ماشینی سوار میشی بعد به بیسوادترین مدیر این مملکت که کدومشون از تولیدات داخل استفاده میکنند!!!ماشین دم دست خرید خانوماشون تویوتا یا هیوندا سانتافه هست.واقعا خجالت نمیکشی پول بنز می گیری و مردم را به انتظار قوطی حلبی میزاری؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
دورود برشما که با افتخار میگی خط تولیدپراید را تعطیل کردی.اول از خودت شروع کن که چه ماشینی سوار میشی بعد به بیسوادترین مدیر این مملکت که کدومشون از تولیدات داخل استفاده میکنند!!!ماشین دم دست خرید خانوماشون تویوتا یا هیوندا سانتافه هست.واقعا خجالت نمیکشی پول بنز می گیری و مردم را به انتظار قوطی حلبی میزاری؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
انگار مرسدس بنز مای باخ از خط تولید می خواهند خارج کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
موتور پراید را گذاشتید رو این دوتا ماشين به اصطلاح جدید که برای بار هزارم سر ملت رو شیره بمالید این که همونه فقط با ظاهر متفاوت،یه ذره از کشورهای دیگه یاد بگیرید این اشغال هارو نسازید به خورد مردم بدید،ولوو یا بنز یا لامبورگینی آفتابه بسازن از بهترین تولید سایپا و ایران خودرو بهتره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
بخاط پراید سر مردم خودت منت میزارین ،بقیه کشورا رو نگاه کنید بد واسه خودتون متاسف باشید،بجا ارابه بنز تولید کن
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
1
جمع کنید بابا شرکت های بزرگ دنیا هم انقد قونپوز در نمیکنن. فرغون بگیری دست بهتر از زباله شماست
فرزند ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
وقتی مدیران و مسولان آقازاده با رابطه و باند بازی مشغول به کار شدن نباید انتظاری جز تولید فرغون داشته باشیم ،هرگاه مدیران و روءسای سالم و متخصص و توانا وسختی کشیده و با تجربه و دلسوز که بسیار در مملکت داریم اما بدلیل باند بازی و پارتی بازی نمیتوانند مشغول بکار شوند و یک سری افراد ناشایست که میلی به پیشرفت و تولید ملی ندارند صرفا حقوق مفت بگیرند و یه کالایی تحویل مردم بدن و حتی خودشان از تولید خودشان استفاده نمیکنند ،اینها همان خیانت پیشه هستند که بویی از انسانیت نبرده اما نام شان را مهندس نامیدن و خجالت را هم که نمیشناسند و حیا را بلعیدن ،جای تاسف دارد کار از ریشه عیب دارد جوانان لایق کار،، بیکارهستند و نالایقان بدلیل وصل بودن به چندین آخور از دیندارنماها و مالداران ،دنیا پرست و هواپرست که هیچ اعتقادی به خدا و قیامت ندارند ،که اگر داشتند مشاغل غیر تخصصی را بعهده نمیگرفتن ،مشغول چریدن از سفره انقلاب هستند ،هرگاه افراد لایق بر اساس قوانین مشغول شوند میتواند بهترین خودرو بسازند همانطور که سپاه عزیز ثابت کرد .....
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
چرا دقیقا زمانی که در تولید خودرو پیکان به خودکفایی ۱۰۰در ۱۰۰ رسیدیم . تولیدش متوقف شد که این لگن را به مردم قالب کن و هر لحظه بگن بخاطر تحریم قطعه نداریم
پدرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
اگر صاحب داشتید دو خودرو ساز بی کفایت را جمع می کرد و در آنرا گل می گرفت که بعد از سی سال ، تنها کاری که کرده موتور پراید رو گذاشتند روی اطاق تیبا ، موتور پیکان رو گذاشتن روی پژو ۴۰۵ شده روا ، ۲۰ ساله سمند و پژو و پرشیا و ... رو با یک شکل و هربار با امکانات و کیفیت پایین تر می زنند و هر چندماه قیمت ها را از طریق بازار آزاد میلیون ها تومان بالا می برند و دروازه های کشور را بسته اند که نکند بازار کثیف شان بهم بخورد .
افغانستان و عراق و هر کشور عقب مانده تری ، پیشرفت کردند و ما ، داعیه رهبری جهان را دارین و نهایتا ما ماندیم و ونزوئلا و کره شمالی !!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
دروغ دمار مملکت دراورده
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
انگار ماشینهای دیگشون چیه همش اشغاله از سمند و پژو بگیر تا ساینا وتیبا وغیره همه اینها مال عصر بوقه سوار پژو که میشی یاد بابابزرگت میوفتی همشون اشغاله یک چرخ ماشین چینی ها به همه اینها ارزش داره جمع کنین این گاری هارو بابا
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
من کاری ندارم شما وسیله نا ایمن وخطرناکی بنام پراید تولید کردید وعلی رغم تذکرمسئول ایمنی و رفت وآمد مردم وبا پلیس راهور مخالفت کردید و به تولید ادامه دادید باید به خانواده های داغدار و عزیز از دست داده حداقل ترین کار دیه که هیج باید به نوعی جبران کنید چون دیه را بیمه می دهد نمی دانم به مقصر یا خسارت دیده
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
1
تمام نظرات اکثرا در مورد بی کیفیتی خودرو و سازندش هستش ولی با عرض معذرت خریت تو خون مردم ایران هستش آغا نخر نخر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
خدا پدر حسام بیک رو بیامرزه
هکتور
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
0
پراید یعنی ارابه مرگ،ماشینی که باید ۳ تومن باشه نهایتش به قیمت گزافی میفروشین به مردم،اخه بر چه اساسی این ارابه مرگ رو اینقدر بالا میبرین،اقا،این ماشین هیچ گونه استانداری نداره،تورو خدا ارابه مرگ سوار نشین مردم.
واحد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
خیال منتقدان را از تولید پراید راحت کردی ولی با عجیب ترین روش دنیا و باید در تاریخ ثبت شود تا آیندگان نیز از این روش شما بهره مند شوند. خخخخ
متاسفم چی شد نشد با کیفیت اش شوخی بکنید مجبور شدی متوقف کنید.
ناشناس
|
Norway
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
لطفآ بجای جمع آوری پراید را جهت داخل شهر تحویل دهید و اجازه خروج ازشهر داده نشود.ولی ارزان وبا کیفیت
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
حلبی تولید میکنید قیمت ۵۰ تا ۶۰ تا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
یه مشت ادم جمع شدید الکی حرف تکراری می زنید شعار میدید اخرش خودتون دست به دست هم میدین خودتون بدبخت میکنید والله هرچی میکشیم از شعار نخرید پیاده برید با خر اسب برید جای چی میشه تحمل کنید ببینیم کی این چیزای گرون میخره ازشون زندگیمون سیا کردن روزی هزار بار میگم مرگ‌بیا سراغم تا خودم نیومدم
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
پرایدو جمع کردید تیبا ساینا و ... چی @مثل اینکه یه خرو پالانشو عوض کردید@به خدا مردم ما گناه دارن نکنید این کارو @مردم رو احمق فرض نکنید
ab234
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
ای بابا سودهای خودتونو که کردین هیچ مال هفت جدتون هم در آوردین تحریم برای شما وامثالهم نعمته چه بهتراز تحریم ، ولی متاسفانه مردوم ما ، یاد نگرفتن با شما و امثال شما چگونه رفتار کنند
یعقوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
سلام سمند خودرو ملی رونمایی کردین خودروی ملی یعنی 100ردصد تولید داخلی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
اصلا این مدیر فهمید چی گفت بخدا اگر از خودش بپرسی میگه نه
آرمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
1
هیچکس نگفته پراید تو جاده منو گذاشت و تا حالا هم از کسی نشنیدیم. پراید با ان جثه کوچک و البته بدنه ضعیف کم مصرف و جادار است کم هزینه و کم مصرف است همه نا تا همین ۱۰ سال پیشارزوی داشتنش را داشتیم و کمی بی انصافی است که بگوییم بیشترین تصادفات را پراید دارد. پراید یک سوم از خودروهای ایران را تشکیل داده است پس طبیعیه که تلفات بیشتری هم داشته باشد ای کاش از رده خارج نشود چون خیلی ها توان مالی برای خودرو های گرانتر که مزیت های بیشتری نسبت به پراید ندارند را نداشته و اذیت خواهند شد.
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
ماشین زیادمهم نیست داشته باشی یا نداشته باشی قیمت ایارتمان یا زمین زمین رو پایین بیارین فوقش آدم ماشین نمیخره خونه مهمتره
بیشتره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
ماشین خود مدیر عامل خارجیه
بعد میگه خیال مردمو از پراید راحت کردیم
این ماشین های جدید هم فقط ظاهرشان مثل خارجی هاست
Omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
مثلا الان تیبا خودورویه خوبیه یا ساینا ؟اینا هم همون ارابه مرگن که پالونشون عوض شده پراید اسمش بد در رفته بود
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
لیاقت خودمونه،ماکه واسه ثبت نام خودکشی میکنیم،ازماست که برماست
Didar
|
Romania
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
این کشور قبل این هم هیچی نبود.بعد اینم هیچی نمیشه.فقط متاسفم برای خودم ک تو این کشور بدنیا اومدم. برید بفکر گشنگی مردم باشید تا پراید.
الی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
اگ پراید خوبه چرا خودتون سوار پورش و مازراتی هستید بخدا قسم اگ خودتون سوار پراید بشید... عمرا نمیشید .
ملتو چی فرض کردین
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
0
شاهکار کردید حذف کردید @پالان پرایدو برداشتید گذاشتید رو تیبا ساینا و... خر همون خره پالانش عوض شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
0
مثل اب خوردن میشه تحریمها را برداشت البته این فرغونها همان بهتر که تولید نشه
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
خوب که بنز نساختن وگر نه۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
بیژن هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
هنوز حیف فرغون ک با پراید یکی بدونیش.
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
جمع کنید بابا با یه فرغون مردم رو پیر کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
Pride
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
ببخشید آن فلز گرانبهای آفریقایی یعنی چه؟ مگه ماشینها را طلا ساختین
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
فلز گرانبها یا آشغال ههههههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
شق القمر کردی به مامانت بگو اسفنددود کنه چش نخوری یه وقت!!!!
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
اقای اسدالله ما میگیم قیمت چرابالاست شمامیگی راننده بایدخوب باشه مادربزرگ من یه زمانی دختربودپدربزرگم رانندگیش بدبودشدزن چه حرفیه مطلبوبگیربعدنظربده اقای دکتر
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
2
ماشالله جوری میگه خیال همه رو راحت کردیم انگار ماشینای دیگشون غیر از پراید... مرسدس بنر و بوگاتی و شورلت تولید میکنن... اخیش این حرفو زدی مردم هم باورشون شد!! مردمو چی فرض کردین عزیزم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
4
پراید یه ماشین ارزون و کم مصرف بود برای قشر کم درآمد خوب بود برای رفاه حال مردم که نیاز به وسیله نقلیه داشتند اگه همه رنج قیمتی وجود داشته باشد تا مردم برای خرید آن درمزیقه نباشند خوب است این ماشین که بعضیها آه آه میکنند اوایل که وارد شده بود همه حسرت داشتن آن را میخوردند اگه با قیمت مناسب به مردم میدادند خیلی خوب بود انایی که وضعشان خوب است ماشین در حد خودشان بخرند
Azad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
7
این حرف من روهرکی خوندبخاطرداشته باشه.چندسال دیگه ارزومیکنیم.صدرحمت به پراید.چون یه مدت دیگه یه ماشین می‌خریم بنام جدیداماباهمون کیفیت اما خیلی خیلی گرونترچون اسمش پرایدنیست.قرارنیست چیزی به نفع مردم باشه
پوارو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
دولت با روسیه موافقتنامه ای امضا کرده که نفت بده در مقابل کالا بگیره خوب برید مواد معدنی اولیه کاتالیست رو هم بگیرید بیارید تا نخوایید اینقدر سفر خارجی برید و تو چند تا کشور بچرخید و خسته بشید تا جنس بیارید و سر مردم منت بگذارید و هزینه سفر و تفریح تان را از مردم بدبخت بگیرید!!
Hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
5
ویروس کرونا در کل جهان فقط ۳۰۰هزار نفر جان گرفته
اما پراید فقط در ایران سالانه یک میلیون نفر جان گرفته
اردوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
4
دزدان مدینه ک رو سر ایرانیان خراب شدن بحالتون باید گریست
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
اگه پراید یا هر ماشین دیگه تولید میکنید بکنید. اما اگه خودتون هم همونو سوار شدید و رفتین اینور اونور مردهستین.وگرنه تمام مشکلاتی که سایپا سوارا دارن گریبان گیرتونه
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
6
مدیران سایپا وایران خودرو عُرضه کار ندارند وهزینه های بی کفایتی خود را برمردم تحمیل میکنند وپراید را حتی با ارز نیمایی حدود ۸۰۰۰ دلار میفروشند به مردم ایران انهم با شاهکارهایی که امثال جمالی ومدیر فروش هایشان با زدوبند با بعضی از نمایندگیها میکنند. مدیران سایپا وایرانخودرو بهترین دلالان گرانی وعدم تحویل خودرو به نفع خود هستند. کافیست کمی از سود فساد ودلالی وبازار سازی شخصی خود کم کنند نه قطع کنند همه چیز حل میشه. فساد ، امان از فساد مدیران از خدا بی خبر. که بحق امام حسین همه فاسدان خوار وذلیل بشوند. ان شاء الله
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
5
این مصیبت عظمی را به به ایرانیان تسلیت عرض می نمایم؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
چقدرم بهش بر خورده فکر کرده چی میساخته که خط تولیدشو جمع کرده
دروغ نگوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
شما گفت بودین قیمت پراید پایین میاید ولی حرف از پایین آمدن شد دیگه تولید پراید را متوقف میکنید دوباره قیمت میخواید بالا ببرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
3
جزو عقب افتاده ترین کشورها هستیم از همه لحاظ ،، فقط مردم صبور و تو سری خوری داریم ، آخه گرون کردن چنین خودروهایی هم افتخاره اصلا روتون میشه ، چه معضلی بخدا یه پراید رو چه کش‌ و قوسی میدن ، بعدم دقت کنید واقعا هیکل پراید به این قیمتها می ارزه ؟؟؟ نخرید بخدا این قوطی کبریتا رو تازه اینقدر بعضی مردم بدبختن که با کله میرن میخرن ، اگه مردم حمایت نکنند اینقدر گرونی نمیشه ، در شأن خودتون بخرید ، قیمت مناسب و کیفیت بالا
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
3
ایت که تحریم های ناجوانمردانه مشکلات زیادی به وجود اورده رو میدونیم . ولی شمایی که قطعات داخلی رو با دلار حساب می کنید . وسیستم فروش وغیر رانتی وشفاف نمی تونید راه بندازید . که کاری به تحریم نداره .
البته این روهم قبول دارم که پراید ماشین ایمنی نیست . وهمه مون هم قبول داریم . ولی کدام یک از ما با رانندگی با این ماشین ها غیر ایمن بودن آنهارا مد نظر قرار داده وسرعت حرکتش رو با ایمنی این ماشین هماهنگ می کنه؟
ایلیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
اخه‌پراد‌چیه‌که‌منت‌مضرایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
سایپا مطمءن تمام یعنی؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
6
این مدیر عاملو درشرکت بنز به عنوان نگهبان هم استخدامش نمی کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
من کارگر نه پولشو دارم نه بسش مکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
سلام.چرا مسولین دروغ میگن اگه شما پراید تولید نکنید چی میخاین جایگزین پراید اشغال کنید که مردم به کشتن بدین..مسول ایرانی فقط بفکر جیب خودش نه مردمش.خاک تو سرما ایرانیا که تو سال2020هستیم هنوز بفکرپرایدهستیم که تولید بشه یا نشه.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
تویک سال باسودپول ماکارمیکنن
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
6
شرکت های خارجی از خداشون هست اجازه بدیم ماشین هاشون رو بیارن اینجا نمایندگی بزنن وقسطی بدون سود واگذار کنن
حقوق چند هزار نفری کارکنان سايپا و ایران خودرو رو بکشید روش تا آخر خدمتشون که بازنشسته بشن بازم بنفع ما هست
اگه تولید داخله پس دردتون چیه که میگن تخم بزار میگی من شترم میگن بار ببر میگی من مرغم
مثل معروف اینجا فقط برای شما بدرد میخوره
ی کم فک نکنید حل مسائل و بدی دست 5تا کلاس پنجمی براتون حلش میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
3
قهر کرده گفته دیگه پراید نمیزنن
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
2
همه درست میگید اما ما ایرانیها باید به جیبمون نگاه کنیم اون کسی که هنوز با موتور سیکلت زن و چه اش را این ور و اونرو میبره در آرزوی بدست آوردن همین پراید مونده..یه موتورسیکلت معمولی که شده ۲۰ میلیون توقع دارید یه پراید چقدر بشه.سیر خبر از گرسنه ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
3
انشاالله روزی برسه که خیالمون از بابت خودتون هم راحت بشه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
اگه تعیین قیمت ماشین به قیمت وزن اهن و پلاستیک ماشین هست پس قیمت پراید و فراری باید خیلی به هم نزدیک باشه چون فراری هم مواد اولیه فلزی و پلاستیکی رو به قیمت دلار جهانی میخره . خودتون رو دانشمند فرض کردید مردم رو نادون
فرفری
|
Turkey
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
اینا خواب نیسدن خودشون زدن ب خواب
آقا ذبیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
همچین میگه خیال همه رو راحت کردیم انگار خیال ما
ناراحت بود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
وجدانا تیباماشینه که قیمتش 53میلیونه واقعا اوف برشما
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
سایپا خیلی جون سخته به راحتی بی خیال پراید نمیشه یقین دارم موتور پراید یا توی ساینا یا تیبا جا میزاره
مانی
|
Germany
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
4
. هرتولید کننده ای دمبال هزینه کمتر و سود بیشتر است من و شما باید درک اینو پیدا کنیم بابت هر جنس بی کیفیت پول ندهیم و مقاومت کنیم از همین امروز شروع کنیم برای فرهنگ سازی فرزندانمان کسی جز خودمان مقصر این خودروهای بی کیفیت و گران نیست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
کلا میخواد پراید باشه یا چیز دیگه به اسم تولید ملی جنس بدرد نخورد با چندین برابر می فروشن مردمم براش صف میکشن تا اینجوریه همینه دو روز پیش میگفتن تحریم اثر نداره حالا تحریمو می کشن وسط
نظرات بینندگان