arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

باشگاه پرسپولیس: لایحه مربوط به پرونده ایوانکوویچ در موعد مقرر ارسال شد / پرونده کالدرون در مرحله صدورحکم است

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: لایحه مربوط به پرونده برانکو ایوانکوویچ امروز سه‌شنبه و در موعد مقرر برای C.A.S ارسال شد. پرونده بودیمیر نیز به صورت تک‌داور بررسی و اعلام رای می‌شود. مهدی خواجوند همچنین درباره آخرین سیر تحول پرونده کالدرون و دستیاران وی، افزود: در این پرونده با توجه به تبادل لوایح و اعلام فیفا، در مرحله صدور حکم در کمیته تعیین وضعیت قرار داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدی خواجوند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پاسخ به ابراز نگرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، در مورد اقدام حقوقی باشگاه در پرونده برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت: این ابراز نگرانی را قبل از این هم شاهد بودیم و در حالی که بعضا از قصور باشگاه صحبت می‌شد مشخص گردید، این طور نبوده است. باشگاه حتی این توفیق را به دست آورد که هزینه‌ها از محل منابع مالی باشگاه نزد فیفا پرداخت شد. در مورد ارسال لایحه هم، این کار امروز، سه‌شنبه، در موعد قانونی انجام شد. شاید دلیل ابراز نگرانی‌ها به شمارش روز‌ها مربوط باشد، چون مهلت ۲۱ روزه بر اساس روز‌های کاری تعیین می‌شود. به هر حال خاطر هواداران آسوده باشد که امور مربوط به پرونده‌ها به خوبی پیگیری می‌شود و از این بابت جای نگرانی نیست.

وی درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی برانکو ایوانکوویچ که برنامه‌ای برای مذاکره ندارد و باشگاه باید مسایل را با وکیل وی دنبال کند، ادامه داد: تاکید باشگاه بر امکان مذاکره و مصالحه است، ولی این امکان یک‌سری شرایط لازم دارد. تمایل طرف مقابل هم از شرایط مذاکره و مصالحه است و در این باره صحبت خاصی ندارم.

مدیر امور حقوقی پرسپولیس درباره شایعه مذاکره با بودیمیر نیز خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم نگاه مدیریت باشگاه، تاکید و ترجیح امکان مذاکره و مصالحه است. ولی من هم تکالیف حقوقی دارم. سعی می‌کنیم هر دو نگاه را به موازات هم پیش ببریم. در این پرونده، در مرحله انتخاب داور بودیم. در نهایت مقرر شد پرونده به صورت تک‌داور در C.A.S دنبال شود. در این ارتباط نامه‌ای دریافت کردیم که پاسخ متناسب نیز ارسال شد و منتظر اظهار نظر دادگاه ورزش هستیم.

مهدی خواجوند همچنین درباره آخرین سیر تحول پرونده کالدرون و دستیاران وی، افزود: در این پرونده با توجه به تبادل لوایح و اعلام فیفا، در مرحله صدور حکم در کمیته تعیین وضعیت قرار داریم.

نظرات بینندگان