arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

مشکل فعلی استاد کشاورز عفونت ریه است

حال عمومی محمدعلی کشاورز رو به بهبودی است و مهمترین مشکل و علت بستری شدن وی عفونت ریه است و تا بهبودی کامل باید تحت نظر باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حال عمومی محمدعلی کشاورز رو به بهبودی است و مهمترین مشکل و علت بستری شدن وی عفونت ریه است و تا بهبودی کامل باید تحت نظر باشد.

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تاتر و تلویزیون این روزها در بیمارستان بستری است و مراحل پایانی درمانی خود را طی می‌کند.

یکی از نزدیکان این هنرمند پیشکسوت  درباره بیماری این هنرمند، گفت: استاد کشاورز چند روز پیش به دلیل عارضه کلیوی و بالا رفتن سطح کراتین خون در بیمارستان بستری شد و بلافاصله مراحل درمانی خود را زیر نظر تیم پزشکی آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه کراتین خون این هنرمند از حد نرمال بالاتر بود و خطر از کار افتادن کلیه ها وی را تهدید می‌کرد به تشخیص پزشک‌ مراحل سرم تراپی آغاز شد و در حال حاضر میزان کراتین خون‌ به حد طبیعی نزدیک شده و وضعیت‌شان پایدار است.

وی دلیل ادامه بستری شدن استاد کشاورز را عفونت ریه عنوان کرد و گفت: پزشکان استاد کشاورز معتقدند تا درمان قطعی عفونت ریه استاد باید در بیمارستان بمانند.

وی درباره زمان ترخیص استاد نیز گفت: فعلا چیزی مشخص نیست و تا عفوت ریه کاملا از بین نرود باید در بیمارستان بمانند.

محمدعلی کشاورز از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان متولد شد.

این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است، در سینما، تئاتر و تلویزیون بارها در نقش‌ها و ژانرهای گوناگون حضور داشته است.

او در بازیگری، همراهِ علی نصیریان، زنده‌یادان جمشید مشایخی، داود رشیدی و عزت‌الله انتظامی یکی از پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر و سینما و تلویزیون ایران به‌شمار می‌آید.

از آثار ماندگار استاد کشاورز، به مجموعه‌های تلویزیونی آتش بدون دود، هزاردستان (در نقش شعبان استخوانی)، سربداران (در نقش خواجه قشیری)، افسانه سلطان و شبان (در نقش خوابگزار اعظم)، پدرسالار و گرگ‌ها می‌توان اشاره کرد.

این هنرمند ایفاگر نقش‌های ماندگاری در تاریخ سینما بوده است که از جمله آنها می توان به فیلم‌های خشت و آینه، آقای هالو، رگبار، صادق کرده، شطرنج باد، کمال‌الملک، مردی که موش شد، کفش‌های میرزا نوروز، مادر، پول خارجی، دلشدگان، روز واقعه، ناصرالدین شاه اکتور سینما، خسوف، زیردرختان زیتون، غزال اشاره کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان