arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹

پدر ماهنشانی به قتل فرزند معتاد خود اعتراف کرد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: قتل جوان ماهنشانی از سوی پدر خانواده صورت گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: قتل جوان ماهنشانی از سوی پدر خانواده صورت گرفته است.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات و اقدامات پلیس خود دریافتند پدر خانواده، فرزند ۲۳ ساله خود را در حالی که سوار بر موتورسیکلت بوده با سلاح شکاری از پای درآورده است.

وی اظهار داشت: پدر که از اعتیاد فرزندش به ستوه آمده و به دفعات نیز از سوی نامبرده تهدید به قتل شده بود، تصمیم به قتل گرفته و دوشنبه شب نقشه تلخ و خونین خود را در بیرون از منزل، عملی کرده است.

رحمتی با بیان اینکه شب حادثه (دوشنبه شب- پنجم خرداد)، پدر بار دیگر از سوی فرزند جوان خود با سلاح چاقو، تهدید به قتل شده بود، تصریح کرد: پدر که دیگر از رفتارهای فرزندش به خشم آمده بود، کنترل خود را از دست داده و همان شب تصمیم غیرمنطقی خود را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی افزود: پلیس آگاهی ماهنشان که در برابر قتلی خونین قرار گرفته بود بر حسب ماموریت و وظیفه ذاتی خود در پی کشف راز قتل و شناسایی و دستگیر عامل یا عاملین این جنایت بود که در نهایت با تکیه بر فرضیه‌ها به پدر خانواده نیز مظنون شده و نامبرده را به منظور بازجویی به اداره آگاهی انتقال دادند.

رحمتی اظهار داشت: عصر چهارشنبه /هفتم خرداد ماه/ در بازجویی های صورت گرفته و با توجه به ادله و شواهد، بالاخره پدر به قتل فرزند اعتراف و راز جنایت را فاش کرد.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: اینکه یکی از اعضای خانواده ناخلف و معتاد باشد دلیل بر قتل نیست و قانون به هیچ وجه آن را قبول ندارد و عامل جنایت باید در برابر اعمال و رفتارهای خود پاسخگو باشند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان