arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹

محدودیت‌های کرونایی در کره جنوبی دوباره اعمال شد

با وجود ادامه تهدیدات ویروس همه گیری کرونا، کره جنوبی برخی محدودیت‌های را که در اوایل ماه گذشته برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ کاهش داده بود، دوباره اعمال کرد. نونگ هو، وزیر بهداشت که جنوبی، افزود: تصمیم گرفتیم از فردا (جمعه) تا ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) کلیه اقدامات قرنطینه در کلان شهر را به مدت دو هفته تقویت کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری فرانسه، با وجود ادامه تهدیدات ویروس همه گیری کرونا، کره جنوبی برخی محدودیت‌های را که در اوایل ماه گذشته برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ کاهش داده بود، دوباره اعمال کرد.

به گزارش ایرنا، کره جنوبی به عنوان یک الگوی جهانی در زمینه مهار ویروس کرونا شناخته می‌شود، اما از زمان بازگشت به زندگی عادی گزارش‌هایی از افزایش مجدد مبتلایان به کرونا منتشر می‌شود.

موارد مبتلایان جدید به ویروس کرونا که عمدتا در کلان شهر سئول زندگی می‌کنند، باعث شده تا مقامات این کشور قوانین فاصله گذاری اجتماعی را که از ششم ماه مه (۱۷ اردیبهشت) متوقف شده بود، دوباره اعمال کنند.

"پارک نونگ هو" وزیر بهداشت کره جنوبی در این زمینه گفت: موزه‌ها، پارک‌ها و گالری‌های هنری از روز جمعه به مدت دو هفته دوباره تعطیل خواهند شد.

نونگ هو افزود: تصمیم گرفتیم از فردا (جمعه) تا ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) کلیه اقدامات قرنطینه در کلان شهر را به مدت دو هفته تقویت کنیم.

مقامات کره جنوبی همچنین برای مهار ویروس کرونا از شرکت‌ها خواسته‌اند که دستورالعمل‌های جدید کاری و دیگر اقدامات بکار گیرند.

از شهروندان کره جنوبی خواسته شده تا از تجمعات اجتماعی یا رفتن به اماکن شلوغ از جمله رستوران‌ها خودداری کنند و در اماکن مذهبی با اقدامات قرنطینه بسیار هوشیارانه عمل کنند.

نظرات بینندگان