arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹

تیم کین، سناتور آمریکایی: من و همسرش کرونا گرفتیم اما پس از بهبودی، متوجه آن شدیم

سناتور آمریکایی گفت که به همراه همسرش به کرونا مبتلا شده، اما این موضوع را پس از بهبودی با آزمایش پادتن فهمیده است. وی گفت که اوایل سال جاری میلادی به آنفلوانزا مبتلا شده اما پس از مدت‌ها بهبود نیافته و علایم بیماری‌اش تشدید شده و همسرش نیز علایم مشابهی از خود بروز داده است. او گفت که به همراه همسرش در ماه جاری میلادی تست پادتن کرونا داده و جواب آزمایششان مثبت بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا نوشت: سناتور آمریکایی گفت که به همراه همسرش به کرونا مبتلا شده، اما این موضوع را پس از بهبودی با آزمایش پادتن فهمیده است.

«تیم کین» سناتور دموکرات آمریکایی در بیانیه‌ای در تارنمای رسمی خود گفت: آزمایش پادتن کووید۱۹ که وی و همسرش اخیرا داده‌اند، نشان داده است که آن‌ها به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته‌اند.

وی گفت که اوایل سال جاری میلادی به آنفلوانزا مبتلا شده اما پس از مدت‌ها بهبود نیافته و علایم بیماری‌اش تشدید شده و همسرش نیز علایم مشابهی از خود بروز داده است.

به گفته کین، آن‌ها به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی و لوازم تست‌گیری کرونا در آمریکا، امکان دادن آزمایش نداشته‌اند اما با توجه به توصیه پزشکان درباره احتمال ابتلای خفیف به کووید۱۹، در خانه مانده و خود را قرنطینه کرده‌اند.

سناتور دموکرات گفت که وی به همراه همسرش در ماه جاری میلادی تست پادتن کرونا داده و جواب آزمایششان مثبت بوده است.

دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به دلیل انکار و تعلل در واکنش به شیوع کرونا در این کشور به شدت تحت انتقاد است و دموکرات‌ها شیوع بسیار گسترده این ویروس در ایالات متحده را ناشی از بی‌کفایتی وی می‌دانند.

از زمان آغاز شیوع کووید۱۹ تاکنون یک میلیون و ۷۶۸ هزار نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۱۰۳ هزار و ۳۰۳ نفر جان باخته و تنها ۴۹۹ هزار تن بهبود یافته‌اند.

نظرات بینندگان