arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

همتی: سهام بورسی و سهام عدالت وثیقه تسهیلات کارت اعتباری می‌شود

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی از امکان تبدیل شدن سهام بورسی و سهام عدالت به وثیقه تسهیلات کارت اعتباری خبر داد. وی افزود: با توجه به ارزنده بودن بخش عمده‌ای از سهم‌های موجود در سبد سهام عدالت، به بانک‌ها توصیه می‌کنم درقبال وثیقه گرفتن سهام آزاد شده، درچارچوب ضوابط خود، معادل درصدی از ارزش آن، به دارندگان سهام که نیاز به منابع مالی دارند، ولی قصد فروش سهام خود را ندارند، کارت اعتباری برای خرید بدهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالناصر همتی، اظهارداشت: بانک‌ها می‌توانند سهام بورسی، به‌ویژه سهام عدالت را به عنوان وثیقه برای صدور کارت اعتباری قرار دهند.

 وی افزود: با توجه به ارزنده بودن بخش عمده‌ای از سهم‌های موجود در سبد سهام عدالت، به بانک‌ها توصیه می‌کنم درقبال وثیقه گرفتن سهام آزاد شده، درچارچوب ضوابط خود، معادل درصدی از ارزش آن، به دارندگان سهام که نیاز به منابع مالی دارند، ولی قصد فروش سهام خود را ندارند، کارت اعتباری برای خرید بدهند.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل بانک مرکزی گفت: به حوزه فناوری اطلاعات بانک مرکزی تأکید کرده‌ام هرچه سریعتر برای ساده‌سازی فرآیند صدور کارت اعتباری اقدام کند.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زرنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
3
انتخاب لطفاً به این زرنگها بگو بجای کارت اعتباری از سهام عدالت به عنوان وثیقه بجای ضامن قبول کنند تا ما که ضامن نداریم بتونيم وام پنج ملیونی قرض الحسنه بگیریم. هر چند از این دولت نزول خور بعيده اینکار؟! ایکاش دولت دکتر احمدی نژاد بود تا مردم یک نفس راحتی بکشند
نظرات بینندگان