arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

کشف محموله ۸۸هزارتایی کیت آزمایشگاهی در غرب تهران

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از کشف ۸۸ هزار کیت آزمایشگاهی قاچاق بالغ بر ۲ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از کشف ۸۸ هزار کیت آزمایشگاهی قاچاق بالغ بر ۲ میلیارد ریال خبر داد.

 سروان مهدی کیا شمشکی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه خانمی قصد ارسال مقادیری کیت آزمایشگاهی به یکی از شهرستان‌های اطراف استان تهران را دارد، ماموران عملیات کلانتری به محل انبار مورد نظر اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب افزود: در بررسی‌های انتظامی مشخص شد که این خانم محموله‌هایی از کیت های آزمایشگاهی را خارج از پایانه غرب تحویل گرفته و قصد دارد از طریق اتوبوس این کیت‌ها را به مقصد مشخص خود ارسال کند.

سروان کیا شمشکی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته از خانم متهمه، وی مدعی شد با توجه به بسته شدن مرزهای رسمی کشور در پی شیوع کرونا، کیت‌ها را از مرزهای غیر رسمی به صورت قاچاق از افغانستان وارد کشور کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود در حوزه سلامت و قرار داشتن در ایام کرونایی، پس از هماهنگی با قاضی تعزیرات حکومتی، در بررسی کارشناسی قاچاق بودن کیت‌ها محرز شد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب اظهار کرد: تعداد کیت‌های قاچاق ۸۸ هزار عدد است که در ۴۴ کارتن بسته بنده شده و ارزش مالی این‌ محموله بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شد،ه است که در نهایت محموله قاچاق تحویل اداره تعزیرات حکومتی تهران شد.

به گفته این مقام انتظامی، متهم دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تحویل داده شد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان