arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲۸۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
رییس سازمان بازرسی:

ماموران شهرداری فاقد دستور قضایی تخریب خانه آسیه پناهی بودند / برای اینکه مقاومت او را بشکنند تا مانع تخریب آلونک نشود، از اسپری فلفل غیرمجاز استفاده کرده‌اند

حجت الاسلام درویشیان، رییس سازمان بازرسی درمورد حادثه ی منجر به فوت «آسیه پناهی» زن کرمانشاهی اظهار کرد: ماموران شهرداری فاقد دستور قضایی تخریب بودند و برای اینکه مقاومت آسیه پناهی را بشکنند تا مانع تخریب آلونک نشود، از اسپری فلفل غیرمجاز استفاده کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس سازمان بازرسی گفت: ماموران شهرداری فاقد دستور قضایی تخریب بودند و برای اینکه مقاومت آسیه پناهی را بشکنند تا مانع تخریب آلونک نشود، از اسپری فلفل غیرمجاز استفاده کرده‌اند.

به گزارش انتخاب، درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: از همان ابتدا که مطلع شدیم دادگستری و بازرسی به این موضوع ورود کردند.

بیشتر بخوانید:


درویشیان افزود: در اینکه زمین تصرف شده کاربری اش فضای سبز بوده واوقافی بوده و ساخت و ساز در آن غیر مجاز بوده تردیدی نیست ولی برخوردی که ماموران شهرداری با این خانم و بستگانش داشتند  غیرقابل قبول بوده است و بر اساس بررسی های که ما و دادگستری داشتیم و برای اینکه مقاومت خانم متوفی و بستگانش را بشکنند و مانع تخریب آلونک نشوند از اسپری فلفلی غیر مجار استفاده کردند و بر همین عنوان تحت تعقیب دادگستری قرار گرفتند و قرار برای آن ها صادر شده است.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: این ماموران فاقد دستور قضایی تخریب بودند و البته این ها استناد به دستور داشتن کلی که از سال گذشته که یکی از سرپرستان نواحی دادستان عمومی انقلاب کرمانشاه برای یک سال  هم بوده می کردند که این مجوز صرفا برای جلوگیری بوده نه تحخریب و موارد مشابه را هم درخواست کردیم بازرسی استان پیگیری کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲۳
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
7
فقط اعدام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
11
اقای رئیس زیاد ناراحت نباش مشت نمونه خروار است این یکی از فجایعی است که در این مملکت بر ملا می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
10
ایا قانونی بر شهرداریها حاکم است چگونه وقتی بنده ساختمانی را احداث میکنم هزار گونه قانون اعمال میکند و مرا وادار به رعایت 60درصد ساخت و ساز می کند ولی خانه بغلیما خونه ما را داغون کرده و بجای 60 درصد 80 درصد جلو می رود و هر وقت به شهرداری رجوع میکنیم بحث از جریمه میکنند حال حق حقوق من کجامی رود در حالیکه با ساخت و سازش به اتاق خواب من مشرف میشوند و اجرائیات هم تابع فرمان رشو دهنده است هر چه رشو بالاتر باشد .... از زنجان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
10
شهرداری ها از فاسد ترین ادارات هستند که در انها رشوه خواری ودزدی و اختلاس بیداد میکند واحدهای اجرائیات شهرداری ها ظالم ترین بخش هستند . فقط اشد مجازات مسئول ذیربط ، میتواند اجرای واقعی عدالت باشد
نظرات بینندگان