arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

جزییات آتش سوزی در پارک چیتگر / حریق اطفا شده است

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره آتش سوزی در پارک چیتگر گفت: آتش سوزی در قسمت شمالی پارک در فضایی به وسعت حدود دو هزار متر اتفاق افتاده است. این قسمت محل رفت و آمد مردم نبوده و یک پروژه آبرسانی در این محل بود که مدتی پیش تعطیل شده بود، اما یک کانکس مربوط به این پروژه همچنان در محل بود که این کانکس هم دچار حریق شده بود. ملکی با بیان اینکه این حریق در حال حاضر اطفاء شده است، تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده است. ​
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلال ملکی درباره جزییات تکمیلی این حادثه گفت: حدود ساعتی پیش یک مورد حادثه آتش سوزی در حاشیه بزرگراه شهید همدانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: بلافاصله سه ایستگاه به محل اعلام شده اعزام شدند. در محل مشاهده شد آتش سوزی در قسمت شمالی پارک چیتگر در فضایی به وسعت حدود دو هزار متر اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: این قسمت محل رفت و آمد مردم نبوده و یک پروژه آبرسانی در این محل بود که مدتی پیش تعطیل شده بود، اما یک کانکس مربوط به این پروژه همچنان در محل بود که این کانکس هم دچار حریق شده بود.

ملکی با بیان اینکه این حریق در حال حاضر اطفاء شده است، تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده است. ​

نظرات بینندگان