arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

از سر‌گیری پرواز‌های مسافری ترکیه به اروپا

شرکت هواپیمایی ترکیه اعلام کرد که به‌زودی پرواز‌های خود از ۱۴ منطقه این کشور به ۱۶ شهر اروپایی را از سر خواهد گرفت. این شرکت ترکیه‌ای اعلام کرده است به دلیل درخواست مسافران و با هدف برآورد کردن نیاز‌های آن‌ها به مسافرت تصمیم به از سرگیری پروز‌های خود گرفته است. شش کشور اروپایی که قرار است پرواز‌های ترکیه به مقصد آن‌ها باشد، آلمان، سوئیس، اتریش، هلند، سوئد و دانمارک است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت هواپیمایی ترکیه اعلام کرد که تا ۱۶ روز دیگر پرواز‌های این شرکت به ۱۶ شهر اروپایی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش فارس، شرکت هواپیمایی ترکیه (ترکیش ایرلاین) امروز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای گفت که قرار است از هجدهم ژوئن (۲۹ خرداد) پرواز‌ها از ۱۴ منطقه ترکیه به ۱۶ شهر از شش کشور اروپایی از سر گرفته می‌شود.

شرکت هواپیمایی ترکیه که به ۱۲۷ کشور دنیا پرواز دارد، ۲۸ ماه مارس (نهم فروردین) اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا، پروازهایش به نقاط مختلف جهان را لغو کرده است.

این شرکت ترکیه‌ای اعلام کرده است به دلیل درخواست مسافران و با هدف برآورد کردن نیاز‌های آن‌ها به مسافرت تصمیم به از سرگیری پروز‌های خود گرفته است. شش کشور اروپایی که قرار است پرواز‌های ترکیه به مقصد آن‌ها باشد، آلمان، سوئیس، اتریش، هلند، سوئد و دانمارک است.

دیروز دوشنبه اولین پرواز داخلی مسافری از فرودگاه استانبول به آنکارا، پایتخت ترکیه بعد از نزدیک به دو ماه توقف پرواز‌ها صورت گرفت.

نظرات بینندگان