arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز:

وقوع آتش‌سوزی در شرکت فولاد خوزستان / تلاش برای مهار آتش ادامه دارد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ظهر امروز انبار پالت شرکت فولاد خوزستان دچار آتش‌سوزی شد که با حضور ۱۸ خودرو آتش‌نشانی و ۴۵ نیرو از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شد. بر اساس این گزارش مهار آتش هنوز به روش خنک‌سازی و خفه کردن ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ظهر امروز انبار پالت شرکت فولاد خوزستان دچار آتش‌سوزی شد که با حضور ۱۸ خودرو آتش‌نشانی و ۴۵ نیرو از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قنبری امروز چهارشنبه چهاردهم خردادماه با اعلام آتش‌سوزی در شرکت فولاد خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۵۵ امروز از شرکت صنایع فولاد با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس و با اعلام آتش‌سوزی درخواست کمک کردند.

وی با بیان اینکه انبار پالت شرکت فولاد خوزستان دچار آتش‌سوزی شد، افزود: بعد از ۸ دقیقه نیرو‌های آتش‌نشانی به همراه تجهیزات و ماشین‌های سنگین در محل حضور پیدا کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۰ خودرو اطفاء حریق سنگین، ۵ تانکر پشتیبانی آب و سه خودرو پیش رو یا نجات جهت رساندن دستگاه‌های تنفسی و پشتیبانی از ایستگاه‌های مختلف به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی ادامه داد: تعداد نیرو‌های حاضر در عملیات ۴۵ نفر بوده و حریق تحت کنترل است و از سرایت آتش به کارگاه و بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

قنبری اضافه کرد: بعد از تشکیل جلسه بین واحد HSE و مدیریت سازمان آتش‌نشانی تصمیم گرفته شد با خاک‌ریزی بر روی الوار‌ها و پالت‌ها حریق را به‌طور کامل اطفا کنند.

وی تشریح کرد: پالت و الوار‌ها با مواد نفتی اشباع شده‌اند که به‌آسانی اطفاء نمی‌شوند و در مرحله اول حدود سه هزار لیتر کف پروتئینی به کانون حریق تزریق شد که از شدت آتش جلوگیری کرد.

گفتنی است، مهار آتش هنوز به روش خنک‌سازی و خفه کردن ادامه دارد.

نظرات بینندگان