arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

۱۸خرداد، آغاز پیش فروش ۴۵ هزار دستگاه از ۱۲ مدل از محصولات ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز عرضه ۴۵ هزار دستگاه دیگر از محصولات این خودروساز از ۱۸ خردادماه خبر داد و گفت: در این طرح پیش فروش، ۱۲ مدل از خودرو‌های تولیدی ایران خودرو قابل عرضه است. وی افزود: متقاضیانی که در قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برنده نشده اند نیز می‌توانند در طرح پیش فروش ۱۲ مدل از محصولات تولیدی این خودروساز مشارکت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم قرعه کشی برای تخصیص ۱۵ هزار دستگاه از چهار مدل از محصولات ایران خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده روز شنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهاد‌های ذیربط در سالن همایش‌های ساپکو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این‌باره گفت: ثبت نام و انتخاب محصول تا ۱۴ خرداد به صورت شبانه روز انجام و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان بسته شد.

وی افزود: راستی آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای ایجاد نظام توزیع عادلانه در بازه زمانی روز‌های ۱۵ و ۱۶خرداد انجام شد.

رحمانی اظهار کرد: اسامی منتخبین این طرح پس از پایان قرعه کشی و تایید نهاد‌های نظارتی به صورت عمومی منتشر می‌شود و برندگان تا ۴۸ساعت فرصت دارند نسبت به واریز وجه خودرو‌های انتخابی خود اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز عرضه ۴۵ هزار دستگاه دیگر از محصولات این خودروساز از ۱۸ خردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح پیش فروش، ۱۲ مدل از خودرو‌های تولیدی ایران خودرو قابل عرضه است.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که در قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برنده نشده اند نیز می‌توانند در طرح پیش فروش ۱۲ مدل از محصولات تولیدی این خودروساز مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: بازه زمانی تحویل خودرو در قالب طرح پیش فروش ۴ تا ۱۲ ماهه است که براساس قرعه کشی تعیین می‌شود.

نظرات بینندگان