arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر: غرق شدن کشتی «بهبهان» مسلما عامل خارجی نداشته

مدیر کل بندر خرمشهر درباره علت غرق شدن شناور باری بهبهان این گونه توضیح داد: مسلما غرق شدن شناور باری بهبهان هیچ عاملی خارجی نداشته و احتمالا ناشی از نقض فنی شناور و شرایط خاص آب و هوایی بوده است، اما مسلما علت اصلی غرق شدن این شناور در ساعات و روزهای آینده مشخص و اعلام خواهد شد و هم اکنون مشارکت تیم‌های امداد و نجات ایران و عراق برای جست و جوی دو نفر دیگر ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل بندر خرمشهر از غرق شدن شناور باری بهبهان در آب‌های عراق در شب گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر شناور ناجی و شناور یدک کش خلیج فارس با هماهنگی های صورت گرفته به محل حادثه اعزام شده‌اند و جزئیات بیشتر پس از رسیدن شناور ناجی و یدک کش اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ۳۰ دقیقه بامداد شب گذشته شناور باری بهبهان که بندر خرمشهر را به مقصد بندر ام القصر عراق ترک کرده بود، در نزدیکی این بندر و آب‌های سرزمینی عراق غرق شد.

نورالله اسعدی، مدیر کل بندر خرمشهر در این باره به ایسنا گفت: براساس آخرین اطلاعات وآمار رسیده متاسفانه یکی از خدمه این شناور جان خود را از دست داده و چهار خدمه نجات پیدا کرده و دو خدمه دیگر نیز مفقود شده‌اند.

وی افزود: در پی رایزنی های صورت گرفته با مسوولان عراقی یک شناور ناجی و شناور یدک کش خلیج فارس را به محل حادثه اعزام کردیم تا هر چه سریعتر نسبت به نجات خدمه اقدام کنیم؛ چرا که اولویت اول برای ما همین مسئله است.

غرق شدن شناور عامل خارجی نداشته است

وی درباره علت غرق شدن شناور باری بهبهان این گونه توضیح داد: مسلما غرق شدن شناور باری بهبهان هیچ عاملی خارجی نداشته و احتمالا ناشی از نقض فنی شناور و شرایط خاص آب و هوایی بوده است، اما مسلما علت اصلی غرق شدن این شناور در ساعات و روزهای آینده مشخص و اعلام خواهد شد و هم اکنون مشارکت تیم‌های امداد و نجات ایران و عراق برای جست و جوی دو نفر دیگر ادامه دارد.

نظرات بینندگان