arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۷۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

خرید ۶۰۰ واحد «مسکن مهر» شهر جدید پرند از سوی دلالان

مدیر عامل شرکت عمران پرند تصریح کرد: برخی از دلالان بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ واحد مسکن مهر را خریداری کرده اند که سعی داریم با رصد‌های مداوم از طریق اتحادیه‌ها به یک جمع بندی برای حذف دلالان برسیم. تا ۲۰ روز آینده با برنامه ریزی‌های دقیق کارت قسط واحد‌های پرند را تحویل می‌دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر عامل شرکت عمران پرند گفت: برخی از دلالان بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ واحد مسکن مهر را به صورت غیرقانونی خریداری کرده اند.

محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه حدود ۷۸ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند در حال ساخت است، اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در این منطقه مشکل حقوقی دارند که به همین دلیل از رده خارج شده اند.

او ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید پرند توسط تعاونی‌ها ساخته شده است که متاسفانه به دلیل آنکه تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته به طور کامل کنار گذاشته شده اند.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده که با تاخیر یک تا دو ساله تعیین تکلیف شده است، افزود: تاکنون ۷۴ هزار واحد مسکونی تحویل داده شده است و از این میان ۶۳ هزار کارت قسط هم به سرانجام رسیده اند، ۱۱ هزار واحد مسکن مهر هم در آستانه تحویل کارت قسط هستند که به زودی این کارت‌ها تحویل داده می‌شوند.

جریمه مالکانی که مبلغ آورده مسکن مهر را تکمیل نمی کنند
وطن خواهی از عدم همکاری مالکان واحد‌های مسکن مهر پرند برای تکمیل آورده گله کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از متقاضیان تمایلی برای تکمیل آورده خود ندارند و همین موضوع باعث تاخیر در تحویل واحد‌ها می‌شود.

او با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده که ۶ هزار واحد آن تا پایان شهریور تحویل داده می‌شود و ۴ هزار واحد دیگر در نیمه دوم سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد، گفت: بسیاری از مالکان تمایلی برای تکمیل آورده خود ندارند طبق تصمیماتی که گرفته شده مقرر شده کسانی که آورده خود را تکمیل نکنند سود آن‌ها از ۴ درصد به ۱۸ درصد تغییر کند.

مدیر عامل شرکت عمران پرند توضیح داد: بسیاری از واحد‌های مسکن مهر در پرند توسط دلالان خریداری شده اند که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم پای سوداگران را از بازار مسکن مهر قطع کنیم.

وطن خواهی تصریح کرد: برخی از دلالان بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ واحد مسکن مهر را خریداری کرده اند که سعی داریم با رصد‌های مداوم از طریق اتحادیه‌ها به یک جمع بندی برای حذف دلالان برسیم. تا ۲۰ روز آینده با برنامه ریزی‌های دقیق کارت قسط واحد‌های پرند را تحویل می‌دهیم.

مدیر عامل شرکت عمران پرند توضیح داد: ۷ هزار واحد مسکن مهر مربوط به پروژه "کیسون" بوده که متاسفانه به دلیل شرایطی که این واحد‌ها داشت و با توجه به تاخیر در تحویل این واحد‌ها سعی خواهیم کرد این پروژه‌ها را تا پایان آبان ماه به بهره برداری برسانیم.

او افزود: پروژه "کیسون" با توجه به تغییرات قیمتی که داشت باعث ایجاد مشکلاتی برای متقاضیان خود شده بود که با نظر مجمع شرکت عمران شهر‌های جدید و وزیر راه و شهرسازی سعی شد برخی از این مشکلات رفع و شرکت "کیسون" هم اقدامات لازم جهت تکمیل و تحویل واحد‌ها را انجام دهد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه در قرارداد کیسون که با متقاضیان خود منعقد شده بود بندی برای افزایش قیمت واحد‌ها آورده شده بود و با توجه به تغییرات قیمتی که در سال ۸۹ صورت گرفته بود بنابراین باید این افزایش قیمت برای متقاضیان انجام می‌شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
4
فاجعه است. مسکن مهری که قرار بود سرپناه قشر ضعیف بشه ببین به دست چه کسانی افتاده. دلالیسم تارو پود کشور رو حسابی مال خود کرده.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
4
سلام دقیقا همان کاری که با دلار و سکه و گوشت کردن حالا دارن با مسکن میکنند تا مردم را زجر بدهند ولی احتمالا دستهایی در کار است تا قیمت خانه به شدت بالا برود تا مردم که اکثرین مستضعف و یا متوسط هستند به بن بست برسن اینبار نوبت مسکن است و قانون هم که در خواب
نظرات بینندگان