arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

نامزد خاشقچی معادلات فروش نیوکاسل را تغییر می دهد؟

خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی که به قتل رسید تماس های زیادی داشته تا از لیگ برتر انگلیس بخواهد مانع از واگذاری باشگاه نیوکاسل به محمد بن سلمان شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش" ورزش سه" به نقل از استادالدوحه تماس های زیاد نامزد جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی که در سفارت این کشور در استانبول در سال 2018 به قتل رسید با لیگ برتر انگلستان شاید مانع از تکمیل پروژه خرید نیوکاسل با مبلغ 336 میلیون یورو توسط محمدبن سلمان شاهزاده سعودی شود.

 

ریچاردمستر مدیر لیگ برتر انگلستان در نامه ای که در روزنامه انگلیسی تلگراف منتشر شد به این موضوع پاسخ داد و با تاکید براینکه تماس های خدیجه چنگیز مورد توجه قرارمی گیرد ابراز همدردی اش را با این اتفاق اعلام کرد. مستر در نامه ای به وکیل نامزد خاشقچی افزود که نسبت به موکل وی ابراز همدردی می کند اما نمی تواند او را ملاقات کند چون قوانین این اجازه را نمی دهد.

 

او گفت "در این زمینه نمی توانم اطلاعات بیشتری را بدهم چون مراحل انجام کار محرمانه و خصوصی و به همین ترتیب هم خواهد ماند. به این دلیل من نمی توانم با موکل شما ملاقات کند اما اما تایید می کند که حرف ها و اطلاعت او در ارزبابی ما مورد توجه قرار خواهد گرفت."

 

این نخستین بار است که لیگ برتر انگلستان فاش قبل از توافق یا در زمان فروش یک باشگاه در لیگ برتر ، موارد مربوط به نقض حقوق بشر را در نظر می گیرد.

نظرات بینندگان