arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

بیش‌از ۲ تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در شهرستان خاش و کشف ۲ تن و ۱۹۰کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در شهرستان خاش و کشف ۲ تن و ۱۹۰کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

سردار محمد قنبری در این‌باره اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از قاچاق یک محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای به حوزه استحفاظی شهرستان خاش دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با همکاری چند تیم از ماموران فرماندهی انتظامی خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی موادمخدر با ۲ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محورهای فرعی این شهرستان شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین با ماموران انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه که ساعتی به طول انجامید در پاک سازی منطقه درگیری ۲ تن از اعضای این باند دستگیر و در بازرسی از خودروها ۲ تن و ۱۹۰کیلو و ۴۱۰گرم موادمخدر شامل ۲ تن و ۱۳۸کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک، ۵۲ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلحانه، گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با موادمخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده است.

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان