arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۷ خرداد ۹۹: شناسایی ۲۲۶۹ مورد جدید ابتلا / با فوت ۷۵ نفر دیگر مجموع جانباختگان به ۸۲۰۹ نفر رسید / وضعیت خوزستان همچنان قرمز است

جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد بستری شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۷ خرداد ۹۹: شناسایی  مورد جدید ابتلا / با فوت  نفر دیگر مجموع جانباختگان به   نفر رسیدجهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد بستری شدند.

به گزارش انتخاب، جهانپور گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۳۲ هزار و ۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۲۵۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۶۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور تاکید کرد: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است. استانهای هرمزگان و کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار دارند. در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ استان فاقد فوتی و ۶ استان فقط یک مورد فوتی بر اثر کووید۱۹ داشته اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید عباس تسبیحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
2
3
مدتی قبل خدمتتون عرض کردم ایران به علت فقر فرهنگی آخرین کشوری خواهد بود که در آن کرونا پایان خواهر یافت. در چین شروع و پایان یافته تاحدود بسیار زیادی در کره جنوبی و ژاپن به همین منوال در حال حاضر آمار در اروپا کشورهای اسپانیا ایتالیا آلمان در حال کنترل کامل و کم تر شدن آمار مبتلایان هستیم ، ایران همچنان رو به افزایش ، این روند در ایالات متحده آمریکا هم خواهید دید که کنترل خواهد شد اما در ایران رو به اتمام نخواهد بود ،،،، و این موضوع در یک چیز خلاصه میشود ملت هایی که با فرهنگ بیشتری هستند موفق ترند
نظرات بینندگان