arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۸۲۸
تعداد نظرات: ۸۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

واکنش صداوسیما به اظهارات ‏محمدرضا حیاتی در مورد ابی و فردین: فعلا تلویزیون نیا! / حیاتی: ظاهر و باطن من همیشه همین بوده

«محمدرضا حیاتی»، گوینده‌ی خبر صداوسیما می‌گوید: [پس از اظهارات درباره‌ی ارادت به ابی]تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید. من هم گفتم چشم. عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم. اگرچه مردم و صداوسیما را دوست دارم و دو سوم عمرم را در صداوسیما گذرانده‌ام. وی افزود: بعد از بازنشستگی به دعوت خود مسئولان سازمان که لطف کردند و گفتند باید باشم، کارم را ادامه دادم. هر وقت هم تشخیص دادند که نباشم، می‌گویم چشم. خدا شاهد است ظاهر و باطن من همیشه همین بوده است و اصلا روی دیگر ندارم که می‌گویند حیاتی می‌خواهد آن را نشان دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، محمدرضا حیاتی، مجری تلویزیون در مصاحبه با روزنامه صبح درباره اظهارتش درباره ابی و فردین گفت: تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید. من هم گفتم چشم. عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم. اگرچه مردم و صداوسیما را دوست دارم و دو سوم عمرم را در صداوسیما گذرانده‌ام.

گفت‌وگوی روزنامه هفت صبح با آقای حیاتی را می‌خوانید:

*اظهارنظر‌های چند ماه اخیر شما پر بوده است از غافلگیری. مثلا موقعی که تصویر محسن چاوشی روی ویدئو وال نقش بست، خودتان ماجرای مجادله اخیر او با ابی را وسط کشیدید. مجری از عنوان «خواننده آن‌ور آبی» استفاده کرد، اما شما اصرار داشتید بگویید ابی.

به نظر شما به زبان آوردن اسم یک خواننده چه اشکالی دارد؟ حتی خواننده‌ای که مورد تایید نظام نیست، بالاخره اسمی‌دارد و چرا نباید آن را به‌کار برد؟ هر انسان یک اسم دارد و من هم نام او را به کار بردم. کجای این اتفاق غافلگیرکننده است؟

*جایی که از صدای او تعریف کردید.

خب بالاخره خواننده‌هایی هستند که نسل ما از آن‌ها خاطره دارند. ایشان ترانه‌های خوبی خوانده‌اند و من فارغ از جایگاه، عقیده و مرام سیاسی و اجتماعی شان قضاوت‌شان کردم. حتی کاری به ترانه‌هایی از ایشان که رنگ و بوی سیاسی دارد، ندارم. عرض من درباره صدای او بود. ایشان ترانه‌های خوب و خاطره انگیز داشته‌اند که خاطرات دوران نوجوانی و جوانی ما را شکل می‌دهد. ضمن این که آن ترانه‌ها از لحاظ ساختاری هم بد نیستند. حتی برخی از آن‌ها شعر‌های ارزشمندی دارند و آهنگسازان خوبی آن‌ها را ساخته‌اند. من هیچ کاری به عقیده و دیدگاه سیاسی ایشان ندارم و صرفا درباره صدا صحبت کردم.

*در تکمیل حرف شما، یکی از مسئولان سال‌های دور واحد موسیقی صداوسیما به طور خصوصی می‌گفت که باید بین هنر و شخصیت هنرمند تفکیک قائل بود…. شما موقع مصاحبه از جزئیات درگیری اینستاگرامی‌چاوشی و همسر ابی اطلاع داشتید؟

خدا شاهد است وقتی مجری از من سوال کرد، نمی‌دانستم دعوای محسن چاوشی و ابی بر سر چیست. یک چیز‌هایی در فضای مجازی دیده بودم و در همین اندازه می‌دانستم که با هم مجادله دارند منتها اصل و ریشه دعوا را نمی‌دانستم و اطلاع نداشتم به خاطر چه بوده. فکر کردم دعوا، حرفه‌ای بوده کما این که یک زمانی حسام الدین سراج به محسن چاوشی گفته بود شما روضه‌خوانی می‌کنید. (نقل به مضمون) من همان موقع با وجود این که خیلی به آقای سراج علاقه‌مندم و ترانه‌های‌شان را دوست دارم، ناراحت شدم، چون من خودم کار‌های چاوشی را دوست دارم و همان موقع گفتم مگر همه باید به سبک آقای شجریان و سراج بخوانند؟

آقای چاوشی هم سبکی دارند که زیبا و جدید است. خلاصه؛ فکر کردم درگیری لفظی چاوشی و ابی سر مسائل فنی خوانندگی است. من هم در پاسخ به مجری گفتم آقای ابی جایگاه خود را دارد و ترانه‌های خوبی خوانده‌اند. آقای چاوشی هم جایگاه خاص خود را دارد و این دعوا‌ها جالب نیست. فردای آن روز گفتند این درگیری‌ها برمی‌گردد به مواضع همسر ایشان درباره حضرت علی (ع). گفتم اصلا اطلاع ندارم و حرف من ناظر به مصداق اختلافات نبوده است.

*البته در همان مصاحبه حسن نیت شما مشخص است، ولی در هر حال روی دیگری از شما عیان کرد. حتی وقتی به‌خاطر شرایط کاری فرزندان‌تان بغض می‌کنید، برای مخاطب قابل لمس است که نگران همه جوان‌های کشور هستید.

خدا شاهد است وقتی از مشکلات جوان‌ها صحبت می‌کنم، هیچ وقت منظورم فقط بچه‌های خودم نبوده است. بچه‌های خودم عضو کوچکی از این اجتماع عظیم هستند. با مثالی که زدم خواستم بگویم من همیشه جزئی از مردم بوده‌ام و هیچگاه نخواسته‌ام جدا از مردم باشم و نخواسته‌ام از موقعیت حرفه‌ای و اجتماعی خودم استفاده کنم. هیچ وقت به این فکر نبوده‌ام که کار خاصی برای خودم و بچه‌هایم انجام دهم. هرگز چنین کاری نکردم در صورتی که توانایی‌اش را داشتم و کافی بود خواسته‌ام را به رئیس جمهور، وزرا، نمایندگان مجس و دیگر مسئولان بگویم. همواره به خودم می‌گفتم همه جوان‌ها مشکل دارند و بی‌انصافی است که بخواهم برای بچه‌های خودم «پارتی بازی» کنم.

*برویم سراغ بند بعدی گزارش. شما درباره فردین صحبت کردید که اشاره و هشدار بجایی بود. پیش از آن در اکران خصوصی فیلم «مطرب» هم واکنشی مشابه داشتید. از شرایط خواننده‌های پیش از انقلاب گفتید و ابراز امیدواری کردید به‌زودی به ایران برگردند. نمی‌گوییم حرف ناصوابی زدید، اما نمی‌توانیم تعجب‌مان را پنهان کنیم.

یعنی به من نمی‌خورد از این حرف‌ها بزنم؟ (با خنده)

*بله!

من معمولا سینما نمی‌روم. حدود۴۰سال است مکان‌های عمومی‌مثل سینما و تئاتر را بر خودم تحریم کرده‌ام. از طرف سازندگان «مطرب» یکی از دوستانم برای اکران خصوصی دعوت شده بود. تماس گرفت که اکران خصوصی است و اگر می‌شود با من بیا. رفتم و فیلم را دیدم و خاطرات زنده شد.

*یعنی حرف دل تان را زدید؟

واقعیت این است، بعضی خواننده‌ها بعد از انقلاب در ایران ماندند و هیچ وقت نرفتند. آن‌ها به کشور و جامعه‌شان علاقه‌مند بودند و دوست داشتند همین جا کار کنند. اگر سبک ترانه بعضی‌ها مورد پذیرش انقلاب اسلامی‌نبوده، بحث جدایی است، ولی ماجرای خواننده‌های به اصطلاح کوچه و بازار فرق می‌کند. نمونه‌اش را هم داریم. حالا اگر اسم ببرم لابد دوباره دردسر درست می‌شود (باخنده). مثلا آقای جواد یساری یک خواننده مردمی از جنوب شهر است که حاضر نشد از ایران برود. ترانه‌هایش هم مشکل سیاسی ندارد.

*فیلم «مطرب» هم به این طیف خواننده‌ها اشاره می‌کند.

بله و چرا نباید چنین خواننده‌ای در کشور بخواند؟ شاید این حرف به عده‌ای بربخورد، ولی اینجور آدم‌ها نه با نظام و نه با کشور مشکل دارند. حتی مومن هستند و از لحاظ عقیدتی پایبندی به دین دارند. باید از کسانی که تصمیم گرفتند این دسته خواننده‌ها و هنرمندان کار نکنند، دلیل را پرسید ببینیم آیا پاسخی منطقی دارند. آقای یساری گفته بود بعد از مرگم ممکن است به من مجوز بدهند. می‌بینید چه حرف تلخی است؟

*بهمن فرمان آرا در مصاحبه‌ای، خاطره‌ای مشابه صحبت شما دارند. فحوای خاطره این است: «وقتی مسئولان وزارت ارشاد فیلم «بوی کافور، عطر یاس» را دیدند گفتند ما فکر نمی‌کردیم شما مرد معتقدی باشی! جواب دادم ما مسلمان بودیم که شما تشریف آوردید.» اگر محمدرضا حیاتی سال‌های پیش اینگونه صحبت می‌کرد تاثیرگذاری‌اش بیشتر نبود؟ چرا حالا؟

جَو را شما نگاه کنید. ممکن است سال‌های قبل مشابه این حرف‌ها را زده باشم، ولی رسانه‌های فضای مجازی اینقدر گسترده نبود که فورا آن را پوشش دهند. من با شبکه‌های تلویزیونی مصاحبه‌هایی داشتم که تاثیرگذار بوده، اما انعکاس نداشته است. الان اگر کسی حرفی بزند بلافاصله منعکس می‌شود. همین مصاحبه‌ای که با تی وا انجام دادم خیلی زود تیکه‌های آن پخش شد. فضای مجازی هر مطلبی که شخصی می‌گوید فوری انعکاس می‌دهد.

*فکر می‌کنید بیان مشکلات رسالت شماست؟

بالاخره من به عنوان یک ژورنالیست نزدیک به ۴۰ سال است که سابقه گویندگی و اجرا در رسانه را دارم. فکر می‌کنم ما وظایف اجتماعی هم داریم و در قبل آن مسئول هستیم. همیشه در کوچه و خیابان با مردم در ارتباط هستم و مشکلات را می‌شنوم. در عین این که خودم هم در خانه این مسائل را دارم. مردم مشکلات‌شان را بیان می‌کنند و فکر می‌کنند منِ کوچک‌ترین پیام رسان آن‌ها هستم و حرف دل شان را به مسئولان منتقل می‌کنم؛ بنابراین فکر می‌کنم وظیفه من است هر موقعیتی که پیش می‌آید زبان مردم باشم و مشکلات آن‌ها را منتقل کنم.

*بعد از بازنشستگی‌تان دو اتفاق افتاد و باعث هجمه به شما شد. یکی ماجرای «نقش هویج» و فعل «مُرد» برای شیمون پرز و دیگری «اره برگزیت». ما می‌دانیم متن خبر الزاما موضع گوینده نیست. با این حال شما یادداشتی نوشتید و توضیح دادید. لازم بود اعلام برائت کنید؟

من اره برگزیت را در خبر نیمروزی ساعت ۱۴ خواندم. بلافاصله خبرنگاران از رسانه‌های مختلف تماس گرفتند و نظرم را می‌خواستند. گفتم چرا از من سوال می‌کنید؟ من گوینده هستم و متنی را که جلویم گذاشته شد قرائت کردم.

اگر تمایل دارید بدانید چرا خبر به این شیوه نگارش شده است باید با سردبیر بخش خبری تماس بگیرید. سردبیر و مدیر کل خبر نظر نهایی را درباره فرم اخبار می‌دهند. نمی‌گویم گوینده در خبر سهیم نیست، چون کار خبر تیمی است منتها گوینده ارائه دهنده آن چیزی است که یک گروه زحمت کشیده و آماده کرده‌اند. شخصا آدمی هستم که حرف بد به زبان نیاورده‌ام. معتقدم در رسانه به‌ویژه رسانه ملی نباید به کسی توهین شود حتی به دشمن‌مان. ما می‌توانیم زیرکانه خبر را ارائه دهیم و حرف‌مان را بزنیم. این که از زبان گوینده یک کلمه بد گفته شود در کار رسانه و اخبار تلویزیون رسمی‌کشور، حرفه‌ای نیست.

*این نکته را به مسئولان گوشزد کرده‌اید؟

من درجلسات خصوصی بار‌ها به معاون سیاسی و معاون کل خبر گفته‌ام به نظرم این دسته خبر‌ها حرفه‌ای نیست. خیلی از دوستان قبلا هم گفته‌اند. معتقدم می‌توانیم اصول دیپلماتیک و خبری را به کار ببریم و دیدگاه‌های نظام را هم بگوییم. طبعا ما با برخی کشور‌ها و رژیم‌ها مسئله داریم و این در عالم سیاست طبیعی است. نمی‌گویم قربان صدقه‌شان برویم و بگوییم دستتان درد نکند که با ما دشمن هستید! بلکه باید حرف‌مان را محترمانه و در نهایت ادب بیان کنیم.

*ضرورت داشت محمدرضا حیاتی آن یادداشت را بنویسد که مشخص شود گوینده خبر هویت مستقل خود را دارد؟

طبعا یک گوینده حتی در شبکه‌های تلویزیونی خصوصی دیدگاه‌های خاص خود را دارد؛ بنابراین وقتی یک همکاری را می‌پذیرد الزاما نباید همسو با رسانه باشد. خود شما الزاما نباید همسو با دیدگاه رسمی‌روزنامه هفت صبح باشید. شما یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای هستید و دارید کارتان را می‌کنید منتها باید به نحو شایسته به وظیفه‌ای که به شما سپرده شده است، متعهد باشید. من هم به عنوان یک گوینده از ابتدا قائل بودم که رسانه ملی متعلق به نظام و کشور است و ضمن داشتن دیدگاه سیاسی خود، در خدمت صداوسیما هستم. یک گوینده و مجری که با صداوسیما همکاری می‌کند طبعا باید معتقد به نظام، دین رسمی و … باشد.

این‌ها همه سر جای خود، ولی دیدگاه سیاسی فرع ماجراست. پس وقتی اصول یکی باشد، دیگر مهم نیست که گرایش سیاسی ات به سمت اصولگرا‌ها باشد یا اصلاح‌طلب. یک گوینده ممکن است طرفدار یک جناح باشد و امکان دارد اصلا طرفدار حزبی نباشد و بگوید من فقط برای کشورم کار می‌کنم و خدمتگزار مردم هستم. من از روز اول این گونه بوده‌ام. به خودم گفتم وقتی پشت میکروفن رادیو یا مقابل دوربین تلویزیون قرار می‌گیرم این مسئولیت به من سپرده شده تا به نحو شایسته خبر را بخوانم. کار من یک کار هنری، رسانه‌ای است و از نظر حرفه‌ای باید آن را به بهترین شکل ارائه دهم. برایم نباید فرق کند که این متن خبر، سخنرانی رئیس جمهور فلان کشور است یا کشور خودمان. باید جوری خبر‌ها را بخوانم که مخاطب استفاده کند و مطلب برای او تبیین شود.

صحبت‌تان کاملا قابل درک است منتها برداشت این بود که محمدرضا حیاتی می‌خواهد روی دیگری از خود نشان دهد.

*کسانی که شما را می‌شناسند به صداقت شما ایمان دارند، ولی این برداشت وجود دارد دیگر.

الان فضا یک مقدار هم نسبت به قبل متفاوت شده است. خیلی تندتر از این حرف‌ها را خیلی‌های دیگر می‌زنند. مسئولان، فرماندهان و… از گرانی، مشکلات و بیکاری انتقاد می‌کنند. چطور منِ ژورنالیست با سابقه ۴۰سال کار نباید انتقاد کنم؟ آیا این حرف برای بعضی از همکاران ما در رسانه یا مدیران در صداوسیما اینقدر گران تمام می‌شود که نباید آن‌ها را به زبان بیاورم؟!

اگر اینگونه است، چشم، دیگر حرف نمی‌زنم!، ولی آیا با نگفتن من مشکل حل می‌شود؟ امیدوارم همه مشکلات حل شود و مردم این همه سختی نداشته باشند‍! وقتی مردم یک خدمتگزار کوچک مثل من را می‌بینند مشکلات‌شان را می‌گویند. وقتی من درصف نانوایی می‌ایستم بعضی‌ها اول متلک می‌اندازند که شما کجا صف نان کجا؟! بعد درد و دل می‌کنند.

*صدا و سیما باید هوای نیرو‌های وفادار مثل شما را داشته باشد. امثال شما به رسانه اعتبار بخشیده‌اید و چند نسل با شما خاطره دارند.

*بالاخره ممکن است شخص آقای علی عسگری، مدیر خبر، معاون سیاسی و دیگر دوستان از حرف من نارحت شده باشند، ولی هر حرفی زدم فقط از روی صداقت و حرف دلم و مردم بوده است.

*آن مصاحبه واکنش سلبی هم داشته؟

بله. از آن روز به بعد تلویزیون نرفته‌ام. تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید. من هم گفتم چشم. عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم. اگرچه مردم و صداوسیما را دوست دارم و دو سوم عمرم را در صداوسیما گذرانده‌ام. چطوری می‌توانم چنین جایی را دوست نداشته باشم. (بغض)، ولی بالاخره باید روزی دل کند.

*این بغض به‌خاطر رفتاری است که با شما شده یا دلتنگی و ابراز علاقه برای حرفه‌تان؟ یا هر دو؟

من همیشه به کارم علاقه داشته‌ام. دو مسئله سال‌ها من را زنده و سر حال نگه داشته است؛ یکی خود رسانه و یکی ارتباطی است که با مردم دارم. هیچ چیز جای این را نمی‌گیرد که با مردم در تماس باشی. من هر جا می‌روم مردم مشکلات‌شان را می‌گویند و فکر می‌کنند من می‌توانم کاری کنم. من فقط می‌خوانم و بعضی وقت‌ها اشک می‌ریزم.

*ممکن است بعد از تلویزیون در شبکه‌های مجازی فعالیت‌تان را ادامه دهید؟

شبکه‌های مجازی به نوعی تحت نظارت سازمان صداوسیما هستند. شاید این کار را بکنم، ولی ضریب و قدرت نفوذ صداوسیما را ندارند. تلویزیون خیلی از مجریان و گویندگان خود را از دست داده در حالی که باید از کسانی که روی آن‌ها سرمایه گذاری کرده است و آن‌ها را به اینجا رسانده استفاده بهینه کند نه این که یک مجری راحت کنار گذاشته شود.

*به گواه خیلی‌ها شما جزو مجریان و گویندگان «همراه» هستید و با شرایط کاری به‌راحتی کنار آمده‌اید.

من یک گوینده حرفه‌ای هستم و تا وقتی که قرار است با صداوسیما همکاری کنم باید وظیفه‌ام را به شایستگی انجام دهم. بعد از بازنشستگی به دعوت خود مسئولان سازمان که لطف کردند و گفتند باید باشم، کارم را ادامه دادم. هر وقت هم تشخیص دادند که نباشم، می‌گویم چشم. خدا شاهد است ظاهر و باطن من همیشه همین بوده است و اصلا روی دیگر ندارم که می‌گویند حیاتی می‌خواهد آن را نشان دهد.

در صورتی که اگر می‌خواستم از کار و موقعیتم استفاده کنم، به‌راحتی می‌توانستم. در این سال‌ها در مراسم و همایش‌های مختلف پیش روسای جمهور، وزرا، نمایندگان مجلس و مسئولان بوده‌ام، اما هیچ خواسته‌ای نداشتم. تنها مراوده‌ام با آن‌ها هماهنگ کردن امور مربوط به مراسم بوده است و هیچ موقع به خودم اجازه ندادم خواسته خود و خانواده‌ام را مطرح کنم. این را با افتخار عرض می‌کنم در صورتی که خیلی‌ها بعد از چند سال حضور در سازمان، از این فرصت به نفع خود بهره بردند.

*شما جزو گوینده‌های مطرح تلویزیون هستید که چند نسل با صدا و تصویرتان خاطره دارند. تا کی هستید؟

چند وقت پیش با رئیس محترم حوزه ریاست صحبت کردم و گفتم اگر اجازه می‌دهید خداحافظی کنم، چون می‌ترسم خدای ناکرده بین مردم دیگر جایگاهی نداشته باشم. گفتم اگر امکان دارد یک نظرسنجی بگذارید و بپرسید دوست دارید حیاتی باشد یا نه؟ ایشان قول نظرسنجی دادند، ولی گفتند نیاز به این کار نیست، چون می‌دانیم مردم همچنان شما را می‌پذیرند. این لطف ایشان است و خدا را شکر می‌کنم. من تابستان ۹۴ بازنشسته شدم و دستور دادند همچنان خدمت رسانه و مردم باشم. من خودم از یک لحاظ معتقدم کسی که کار هنری و فرهنگی و رسانه‌ای انجام می‌دهد بازنشستگی ندارد.

*خود شما علاقه‌مند به همکاری هستید؟

من به کار در صداوسیما علاقه‌مند هستم. اگر صلاح دانستند در خدمت هستم اگر نه هم که هیچ وقت از رسانه طلبکار نبوده‌ام. وارد فضای دیگر می‌شوم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۲۱
غیر قابل انتشار: ۳۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
106
30
سلام‌جناب حیاتی.
یک بار نقل خاطره ای داشتید که پیامبر گرامی اسلام را ور خواب دیده اید.
این تازه تصویری مثالی از شمارا در ذهن حک کرد
اما اظهار علاقه شما به ابی!!! باعث تعجب شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
اصلا تعجب نداره ایشان به یک صدایی علاقه دارند بکسی چه؟
خدا و رسولش میدانند با این علاقه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
136
44
من نمیدونم چرا بعضی از افرادی که در نظام اسلامی نشو و نما کردند و الآن برای خودشون یک برند شدند، یکدفعه خودشون را مفت انداز می کنند و تمام شخصیت و سوابق حرفه ای خودشونو به خاطر یکسری چیزهای بی ارزش نادیده میگیرند! آخه آقای حیاتی عزیز شما با این سابقه و شخصیت و جایگاه، ابی کیه؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
128
50
سلام.زمانیکه جوانان ما مثل گل پرپرمیشدندابی وامثال آبی درپی خوشگذرانی ....بودند.انسانهاخیلی چیزهارادوست دارندمگه باید به زبان بیاورد.اخه این وطن فروشان دوست داشتنی هستند؟ به قول خودش ۳۵سال نون ونمک این کشورراخورده ازاوبعیدبود.!!!!!!
پاسخ ها
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
سلام. حال چی گفت که شما پیرهن عثمانش کردی و حال شما آسمانی شدی و حیاتی زمینی. عیب ما این است که مملکت را کردیم آسمانی و زمین لاهوتی ها و ناسوتی ها. سعی کن نون به نرخ روز نخوری خودت باش
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
67
37
حقته به خاطر اخبار های تو اینقدر توی خونه خفشو شنیدیم از باباهامون!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
24
97
خیلی درد داره یکعده تازه وارد وتازه به دوران رسیده موی دماغ پیشکسوتان شوندواقعا جفای به پیشکسوتان ظلم بزرگی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
توصیه بزرگان است که هرحرفی ولو حق نباید هرجا زد
حیاتی عزیز باعرض پو زش با۴۰ سال تجربه ضمن احترام به حرفه وتوانمدی شما دران زمینه
ولی افسوس درخصوص مصاحبه انجام شده قبلی وهمینطور همین مصاحبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
42
12
فیلمه
دلات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
52
19
حال ایشان اخری خواسته دل انطرف اب را هم جلب کنه
ازرپاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
17
86
درودبرانسانهای پاک و ازاده مانند اقای حیاتی
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
19
75
جناب آقای حیاتی عزیز وجود شما همیشه و در همه حال مایه افتخار وسربلندی کشور ما بوده است.و هیچ کج فهمی و تعصب نابجایی قادر به تخریب شخصیت متعالی شما نخواهد بود. کم نبودند عزیزانی همچون استاد شجریان و...که به دلایل فوق مورد بی مهری قرار گرفته اند. ولی همیشه و در همه حال در دل مردم جای دارند.سرفراز باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
شجریان خودش از مردم فاصله گرفت فکر می کرد حالا صدا داره باید همه تعظیمش کنن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
11
56
آقای حیاتی بزرگوار حضرت علی ع در جایی میفرماید اگر همه اطرافیانتان از شما راضی بودنددر مسلمان بودن خود شک کنید. انتقاد سازنده ترین روش در رشد و شکوفایی هر ملتی است ازاین دو خارج نیست. خداوند شما را حفظ کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
15
4
سلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
64
34
حیف نیست اقای حیاتی شمااسم یک وطن فروش ببری توخیلی شخصیت داری اقای حیاتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
دقیقا درسته ابی کیلو چند یه خوشگذران بی هویت دلسوز اون پدر ومادران باشین که بخون دل بچه بزرگ کردن وبرای امنیت وسربلندی این مملکت دادن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
وطن فروشی که بره تو عربستان از آزادی و موشک و کودک بخونه.
ازادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
20
44
نمونه بارز ازادی بیانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
حال خودت مواژب باش وطن فروشی نکنی و مانع آزادی بیان نشوی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
9
45
واقعا معنی آزادی بیان را که همه شعار میدن را فهمیدیم اگه بابت یه عقیده شخصی باید آنقدر جواب سوال بشیم پس کسانی که سالها شعار های قشنگ به مردم دادن و هیچ کدام را عمل نکردن چرا به چالش نمیکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
41
14
اینقدر چسبیدی به تلویزیون و ول نکردی آخرش اینطور رفتی. سوتی ها که بماند... قطر و سفر و آقای گویا و....
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
57
22
سلام
تعجب من از کسی مثل آقای حیایی ازاین است که یک خواننده حاشیه داروضدنظام چه ارزشی دارد که درمورداواظهارنظرکنیدوسنگش رابه سینه بزنید؟
مگرمااسطوره کم داریم ؟
نمی دانیم تشرفتان خدمت رسول خداراقبول کنیم یا اظهارنظرها درموردخواننده آن ور آبی را،؟
بله قبول یکیواشتباه کردیدوتواضع بخرج دهید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
17
13
حالا بنظر داده ایشون میدونند که اونا با این مردم راهشان جداست حتی آن افرادی که ایران براشون قشلاقه راهی بااین مردم ندارم البته ببخشید شما سنگ این انسانهای بی غم رابه سینه نزنید.
نشاط
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
45
16
چرااوایل انقلاب که بکار مشغول شدی حمایت نمی کردی حالا که چندین سال از پول این ملت خودی نشون دادی حالا تو هم فیلت یاد انگلیس اوفتاده که با این حرفهای چرت و پرتت به دوستان خائن که در آغوش رسانه ی وهابی بپناه بردهاند تو هم همون کارو بکنی یادم نمیره اون موقع که خبر ارتحال امام را چطوری با صدای اندو هبار اعلام کردی یعنی از اول هم متظاهر بودی الله و اعلم
پاسخ ها
جلیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مگر ترامپ را آفای ترامپ و آقای مکرون و.... خطاب نمیکنند، اصلا نظر شخصی جناب حیاتی چرا شما را اذیت کرده، چرا با فردوسی پور، شجریان، مرحوم افشار ، حیاتی و حیاتیها اینگونه برخورد میکنید، کمی تامل !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
از پول این ملت خورده که خورده ،حقشه،خودش جزئی از ملته.ضد انقلاب اونیه که داره خون ملتو میمکه و راست راست تو همین مملکت راه میره نه امثال حیاتی.
طرف کلی خدمت کرده حالا بخاطر ۴ تا حرف باید بیاد به تو پاسخ بده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
اعلام خبر ارتحال امام رو از روی تظاهر گفتند؟؟؟!!!!
اگر دین نداری که ممکنه همین جور باشه،حد اقل کمی عاقل باش!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
6
43
سلام، ایشان انسان وارسته و بسیار محجوبی هستند که قلبشان برای تک تک ایرانی ها می زند. خبر های ماندگاری از ایشان در اذهان ما ایرانی هاست، چرا به جنبه ی مثبت نگاه نمی کنیم، به هر حال آقای حیاتی از خاطراتش صحبت به میان آورده، کجای این حرف ها عیب دارد، نه صحبت سیاسی داشته و نه حرف اعتقادی زده، بلکه فقط و فقط در مورد صدای خواننده ی اون ور آبی زده شده، به نظرم شخصیت و منش ایشان مثال زدنی است. من و شما خوب می دانیم که خیلی از آدم ها اگر در پست یا مقامی قرار گرفتند به راحتی از جایگاه خود، سواستفاده کرده تا به نزدیکان و قوم و خویش خود سودی رسانند، از این جهت گفتم انسان که ایشان واقعا انسان شریفی هستند، لطفا تو تمام زندگیتون نیمه ی پر لیوان رو ببینید تا نگاه مثبتی همیشه در زندگیمان به وجود بیاد، برخی شبکه های خبری فقط برای ابراز وجود دست به هر اقدامی می زنند که اصلا کار درستی نیست، را های دیگری هست. یا علی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
5
31
خدا نکنه یک انسانی در این دنیا بخاطر یک اشتباه رسوا بشه و آبروی چندین ساله اش به باد بره
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
46
13
خیلی از دنیا پرتی آقای حیاتی مثلا گزارشگر صدا و سیما هستی باید حرفی که میزنی بیشتر توجه کنی به هرصورت صدا و سیما باید اخراجت کنن تا درس عبرتی برای دیگران باشی
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
27
چی بگم ....در هر صورت نباید آنهمه سوابق حرفه ای را نادیده گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
30
12
آقای حیاتی. و. سلبریتی ها. و. دیگرانی. که در اذعان عمومی. دیده می شوند باید الگوی خوبی برای جامعه خود باشند
تا مردم و. جوانان. الگو گیری صحیحی. در زندگی داشته باشند
نه فقط به خاطر پول و دیده شدن. همه. آرمان‌های انقلابی را به زیر پا گذارند
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
اولن اذعان و اذهان.ثانیا آقای حیاتی صرفا گوینده ی خبر هستن نه الگو؛ کسی که باید خوب رفتار کنه مسئولای مملکتن از ریز و درشتشون چون اونا بیشتر دیده میشن تا امثال حیاتی.
ثالثا مگر تو این مملکت اصلا کسی دیگه میدونه که آرمان انقلابی چیه
انتخاب تایید کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
درود بر کامنت بالا.
کاش همون برخورد بسیار سریع و مقتدرانه و دهان خورد کن صدا و سیما با این کارمندای خوب یا بدش،یکی هم تو این مملکت با این همه دزد و زالو می کرد
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
35
16
اقای حیاتی سلام.....ما شیعه علی هستیم اگر ادمی توهین به مولا بکند هر چند ادم موجهی باشد او را طرد میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
4
31
بنده خدا آقای حیاتی سالهاست برای کشور زحمت کشیده ...عجیب خدایی نادیده گرفته بشه و برای چنین موضوع پیش پا افتاده ای باز خواست بشه
بی‌نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
4
13
دلیل‌نمیشه‌که‌‌‌بعضی‌ازما‌که‌‌اسم‌‌خودمون‌رومسلمون‌‌گذاشتیم‌یهنفرروبرای‌یه‌اظهارنظرشخصی‌‌‌شخصیتش‌روپایین‌بیاریم‌و
قضاوت‌کنیم‌که‌این‌همه‌مدت‌هم‌‌باریاوتظاهرعمل‌کرده.قابل‌
توجه‌کسانی‌که‌ناآگاهانه‌‌این‌چنین‌راحت‌اظهارنظر‌می‌کنیدواز
خدانمی‌ترسید.
علی اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
6
29
با سلام خدمت تمامی مردم عزیز ایران،من واقعا موندم که چرا بعضی از مردم با پررویی به شخصی محترمی مثل آقای حیاتی بی احترامی میکنند،خوبه که دین ما یعنی اسلام گفته که وقتی درباره چیزی خبر نداری اظهارنظرنکنید ولی متاسفانه برخی انسان مخاطبانشان ازعقلشان جلوترحرکت میکندونظرهای بیهوده ای میدهند،من کاری به این کارهاندارم ولی میدانم که آقای حیاتی مردشریفی هستند و فقط خاطراتی راکه قبلا به یاد داشتند به زبان آورده اند کجای این کار اشتباه است،من امیدوارم که صداوسیما از رای خودش صرف نظر کند اگر که مردم برایشان مهم باشند که فکرنکنم اینطور باشد...با ارزوی سلامتی برای آقای حیاتی و تمامی مردم عزیز ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
منم موامفقم
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
6
جناب آقای حیات هرگز از دلها فراموش نخواهد شد این بزرگ مرد بسیار رو راست و دلی پاک و زلال دارد
طوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
6
2
سلام به نظر من اینگونه افراد الگوی جامعه هستند وبیشتر باید مواظب رفتار وگفتار خود باشند
ایرانی متعصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
6
2
خدا همه را هدایت کند.شیطان در کمین هست.دوره اخر زمان انتخاب راه خیلی سخته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
3
7
حرف حق جواب نداره وتمام سخنانش آقای حیاتی دقیق ومتین بود
ناشناس
|
France
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
5
1
ظاهر و باطن من یکی بوده:
نتیجه که ظاهر و باطن بیخودی داشتی
افتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
6
همه ی مشکلاتمون حل شده فقط این یکی مونده؟؟؟؟؟
چقدر بیکارید بخدا ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
6
انسان جایزه خطاست زیادگنده اش نکنیدبه زندگی خودتون برسید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
6
3
کدام خدمت یک چیزی گذاشتین جلوش خونده این خدمته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
7
واقعا بعضیا چقدر وقیح و بی انصاف هستن ،یعنی چی که میگین آقای حیاتی چندسال پول مردم خورده حالا از ابی حرف زده ،مگه شماها کار بی مزد انجام میدین ،زحمت کشیده و حق و حقوقش گرفته مگه مثل بعضیا چند هزار میلیارد تومان وام و پول از بیت المال گرفته و فرار کرده همیشه زورتون به اونایی میرسه که مظلوم هستن و به حق خودشون قانع بودن؟ امثال شما با این طرز فکر و قضاوتتون باید بهتون گفت که هرچی سرتون بیاد حقتون هست و باید به نان شبتون محتاج باشین تا یقه ی دیگران را بی گناه نچسپین ،آقای حیاتی یک انسان شریف و میهن پرست و همیشه در دل ما جا دارن ، آرزوی سلامتی و تندرستی
پاسخ ها
اندی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
حیاتی بهترین شخصی که به وظیفه اش عمل کردبه نحوی که درتاریخ ماند،،مخالفانش دنبال اختلاس گرهاباشیداگرخودتان نیستید،،درضمن 5دقیقه برو جای شخص حیاتی اگردردهنت بازوبسته کردی نظربده،،؟؟
شکوفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
2
5
سلام آقای حیاتی بزرگوار،امیدوارم این پیاموبخونید،محبت شمادردلهای مردم ایران بودووقتی که ازخوابی که درباره پیامبرصحبت کردیدعلاقه ی مابه شماچندبرابرشد،ولی بایدقبول کنیم که عرض ارادت به یک آوازه خوان که بارفتن ازایران بعدازانقلاب موضع خودشواعلام کرده وحلال وحرام خدابراش فرقی نداره وبه خیلی مسائل دیگه که حالادیگه حتی توکشوراسلامی عادی شده عادت داره کاردرستی نبودهرچندصدای این خواننده براتون جذاب وخاطره انگیزباشه،کمااینکه صدای بعضی ازخوانندگان زن هم زیباوخاطره انگیزه وعرض ارادت به اوناوجهه ی درستی نداره،به هرحال گفتن بعضی حرفااگرنسنجیده باشه بنای شخصیت یک انسان وارسته روفرومیریزه،ولی من بشخصه همچنان شمارودوست دارم وازخدامیخوام بخاطراظهاراین ارادت شخصیت شماروتخریب نکنن
شکوفه سپهوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
3
2
سلام آقای حیاتی عزیز،میدانم که چه شخصیت بزرگ وآبرومندی هستیدوعرض ارادت حضرتعالی روبه محضرمعمارانقلاب لحظه ای که بابغض خبررحلت ایشونواعلام کردیدتامصاحبه ای که دراون خوابی روکه به پیامبردیده بودیدتعریف کردیدشاهدبودیم وازقلب رعوف شماباخبریم،ولی صدحیف که بااین ابرازارادت بدهنگام به یک خواننده ی معلوم الحال اون هم زمانی که چاووشی برای مولایمان علی(ع)خونده بودواین ناجوانمرداین کارارزشمندخواننده ی کشورمونوخواندن برای یک عرب وبرای دیده شدن تلقی کردوچاووشی روموردحمله قرارداد شمااین حرفوزدیدوناخواسته شخصیت خودتونوتخریب کردید،یاداین متن زیباافتادم زبانت معمار است و حرفهایت خشت خام، مبادا کج بچینی دیوار سخن، که فرو خواهد ریخت بنای شخصیتت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
3
وای برما بیخبران خداوند چه صفات زیبای داره و ما ادم ها چقدر حقیر وبخیل و پراز عقده هستیم
خدایا ببخش
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
0
سلام.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
2
2
وقتی مقام کسی بالا می ره همون قدر انتظارات ازون هم بالا میره مواظب رفتارمون باشیم بهتره
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
0
سلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
2
5
آقای حیاتی این را بدانید که بعضی ها نمی توانند پیشرفت کسی را ببینند و اینطور می خواهند از سر راه بردارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
5
نمیدانم چرا هر اتفاقی می افتد سریع ربطش میدن به شهدا که واقعا اجرشون با خدا ولی بالاخره هر آدمی یه نظر شخصی هم داره من خودم خیلی ها را میشناسم که دم از خدا وپیغمبری میزنند ولی.....دیگه قضاوت با خودتون
سید مسعود پورزمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
4
حالا دنبال یک کلمه حرف آقای حیاتی هستید سر مردم را با این چیزها گرم نکنید اگر واقعا مسلمان هستید
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
4
2
درهر صورت راحت شدیم کجای دنیا 40سال باید یه نفر اخبار بگه قیافش منو یاد گذشته و بدبختیهای این کشور مینداخت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
4
1
سلام خدمت همگی
من نمیدونم چرا هرکس اشتباهی میکنه سریع مغالطه میکنه و یا کمتر از انصاف و جوانمردی خودش مایه می‌گذاره، برادر من آقای حیاتی، گوینده پرتوان شما جزو افراد شاخص هستید، اگر عملی زشت باشه از شما زشت تره، شما میگید من 40 سال مکان های عمومی رو بر خودم تحریم کردم چرا؟
بعد میایید میگید ظاهر رو باطن من یکی هست
آقای حیاتی با عرض معذرت شما یا انسانی هستید که اول قدم انسانیت یعنی معرفت النفس رو نفهمیدیم و دنبالش نبودین و یا دارید با کلمات بازی میکنید

خدا به همه ی ما کمک کنه در زندگی انصاف داشه باشیم و جوانمرد باشیم
بی نشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
4
لعنت به ما مردم که هرچی بدبختی داریم باعث اون خودمونیم .تواین مملکت که بخاطر یک اسم چهل سال خدمتو نادیده بگیرن باید چی کار کرد چطور خبر بیستو سی اسم وتصویر تیلور سوییفت خواننده مبتذل امریکایی رو تو خبر نشون میده چون به ترامپ توهین کرده بود اون مشکلی نداشت حالا این بنده خدا یه نظر شخصی داده میخواید اعدامش کنیم خیال همه راحت بشه
رضوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
2
به سلام .به قول پدر بزرگم انسان تا وقت مردن ناشیه . دعا کنید تقدییر تان خوب باشد
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
3
آقای حیاتی صداقت کامل دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
5
یعنی نباید حتی خاطراتت رو مرور کنی حالا یه اسمی هم برده باشند چی شده مگه
موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
2
3
اولا که عقیده و نظر هر کس محترم هست و اقای حیاتی ازاد هستن نظرشون رو بگن دلیل نمیشه یه عده به اسم دین و شیعه علی بودن بخوان به ایشون توهین کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
زشته بخدا
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
5
0
بهتر ، قیافه حیاتی خیلی تکراری شده بود ، خوشحالم که حداقل دیگه تلویزیون آفتابی نمیشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
7
آدم بی حاشیه ای بود
علی
|
Russian Federation
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
4
3
ملت روی شما خیلی حساب میکردن اصلا شما کجا و اون ابی لجن خائن وطن فروش اصلا شما دوتا مصداق حق و باطلی شما نبایستی حتی نام این ملعون را بزبان اوری حقیقتا شوکه شدم من برای شما خجالت کشیدم بنظرم یه عذرخواهی به ملت بهکاری دیگه خود دانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
خائن اونایی هستن که یه گونی ۱۰کیلویی برنج رو به ملت میدن۱۵۰تا۲۰۰هزارتومن.
علی
|
France
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
4
2
سلام خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه خداوندا به تو پناه می بردم از شرشیطان این زمانه
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
من یکی از نزدیکان آقای حیایی هستم خودت شخصیت نداری تو عمرت این آقا را ۱ بار دیدی که توهین میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
1
سلام صداسیماحق نداره پیشکسوت هاتلویزون به دلیل شخصی ازکا برکنارکنه یابه صورت شخصی برخوردکنه آقایی علی عسکری نمیتونه هیچ وقت جایگاهی عادل فردوسی پورواقایی حیاتی باهیچ کس پرکنه بهترقدران زحمات دیگران باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
به نظر من اگه ارادت داشتن به خواننده ها خیلی بد باشه پس توی کشورمون هم نباید خواننده داشته باشیم
چه ربطی داره !!!
همه انسان هستیم و آواز روح انسان رو آرامش میده
چه اشکال داره آهنگ کیو گوش می کنیم .
فیروز
|
United States
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
باسلام
با احترام لازم دونستم به عنوان یک ایرانی مسلمان خدمت هموطنانم عرص کنم: گیریم که آقای حیاتی اشتباه کرده ،آیا همه ما معصومیم. چرا اینقدر شولوعش میکنیم، جناب حیاتی عزیز حداقل 30_40 سال خبر گفتند که خود بنده 25 سالش را کامل در ذهنم دارم،به نطر شما نباید از ایشان حمایت کنیم تا باز هم در خانه هایمان پدیرای صدای گرمش باشیم تا اگر روزی روزگاری هر کدام از ما از بنده حقیر تا بزرگترین فرد این مملکت از نظر شخصیتی و منسبی اشتباهی کردیم بقیه هموطنان از ما حمایت کنن،به امید روزهای خوب برای همه خصوصا" ایرانیهای سربلند
جناب حیاتی دوستت داریم ان شالله تعالی سالم و پیروز باشید،یاعلی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
2
0
چه جنایت بزرگی
غلامحسین
|
Norway
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
این چه صفحه و سایتی است که نیمی از مطالب آن در زیر تبلیغات قابل دیدن و خواندن نیست ، این اهانت به خواننده و مخاطب است وجز عصبانیت مخاطب وبیزاری از چنین سایتی که هیچ ارزش واحترامی برای مخاطب قائل نیست نتیجه دیگری ندارد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
2
اقای حیاتی انشاءالله همیشه پاینده و برقرار باشی وعاقبت بخیر ما دوست داریم
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
2
0
ضمن عرض سلام خدمت جناب آقای حیاتی عزیز و خسته نباشید بابت این مدت طولانی که الحق فوق‌العاده بودید.
جناب حیاتی عزیز اینکه شما نظرتون رو گفتید و میفرماید که شما زیر و رو ندارید و ...‌.. .
ولی شما باید مکان و زمان و خیلی از مسائل درنظر بگیرید، که باعث سوء استفاده انوریا نشه ، آخه این آقای ابی اگه خیلی مرد بود و وطن پرست «اهنگ خلیج فارسشو» تو عربستان میخوند، مردک پست وطن فروش.
بهرحال دمتگرم خسته نباشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
2
آقای حیاتی من به خاطر صداقتتون شمارو تحسین میکنم این روزا آدم هایی مثل شم کم پیدا میشه که حرف دل وزبونشون یکی باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
2
سلام آقای حیاتی شما انسان شریفی هستید فرمودید اطلاع نداشتید که آن شخص به حضرت علی علیه السلام دهن کجی کرده. پیشنهاد من این است بخاطر علی (ع) عذرخواهی کنید و نه بخاطر صدا وسیما. با اینکار ارادتتون رو به امام علی هم ابراز کردید ازشما متشکرم
نظرات بینندگان