arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

اطلاعیه تند و تیزی که صادق خلخالی علیه قاچاقچیان صادر کرد

پرسنل ژاندارمری و پلیس و افراد مبارزه با مواد مخدر باید مسیر جاده‌های شهر‌ها و دهات را مسدود و همه وسائط نقلیه مشکوک را مورد بازرسی قرار دهند. / مقامات بهداری برای معالجه معتادین در اسرع وقت در تهران و شهرستان‌ها به طور ضربتی مکان لازم را تهیه و به این مرکز اطلاع دهند. / همه اسباب و لوازم کشیدن و ساختن تریاک و هروئین از قبیل: وافور، حقه و نگاری و دیگر لوازم باید در اسرع وقت نابود شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 اطلاعیه تند و تیز صادق خلخالی درباره قاچاقچیان مواد مخدر: هرکجا باشد این سوداگران مرگ را دستگیر می‌کنیم

سرویس تاریخ «انتخاب»: روز شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۵۹ صادق خلخالی، سرپرست گروه ضربت مبارزه با مواد مخدر در مورد برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر اطلاعیه‌ای صادر کرد، خلخالی از مقامات مسئول کشوری خواست که در چند مورد با وی همکاری کنند. این اطلاعیه که فردای آن روز در روزنامه صبح آزادگان منتشر شد به این شرح بود:

اطلاعیه تند و تیز صادق خلخالی درباره قاچاقچیان مواد مخدر: هرکجا باشد این سوداگران مرگ را دستگیر می‌کنیم

بحمدالله و المنه در راه مبارزه با مواد مخدر قدم‌های استواری با همت مردان و زنان مسئول و سپاه پاسداران و گروه‌های ویژه برداشته‌ایم به طوری که لرزه بر اندام باند‌های قاچاق و سوداگران گرد شیطانی افتاده است. ما در هر کجا باشد این سوداگران مرگ را دستگیر کرده و به جزای عمل کثیف‌شان خواهیم رساند. در این رابطه همکاری مقامات مسئول کشوری در موارد ذیل درخواست می‌گردد:

۱- پرسنل ژاندارمری و پلیس و افراد مبارزه با مواد مخدر باید مسیر جاده‌های شهر‌ها و دهات را مسدود و همه وسائط نقلیه مشکوک را مورد بازرسی قرار دهند.
۲- مقامات بهداری برای معالجه معتادین در اسرع وقت در تهران و شهرستان‌ها به طور ضربتی مکان لازم را تهیه و به این مرکز اطلاع دهند.
۳- همه اسباب و لوازم کشیدن و ساختن تریاک و هروئین از قبیل: وافور، حقه و نگاری و دیگر لوازم باید در اسرع وقت نابود شود.
۴- با ماموران متخلف از این دستور طبق موازین قانونی رفتار خواهد شد.
صادق خلخالی.

نظرات بینندگان