arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۸ خرداد ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تمدید عوارض ۱۵۰۰ تومانی صادرات گوشت مرغ تا پایان تیر / خودرو جزو کالا‌های مشمول مبارزه با احتکار شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۵
بر اساس جدیدترین تصمیمات ستاد تنظیم بازار، کاهش عوارض صادرات گوشت مرغ به ۱۵۰۰ تومان تا پایان تیر سال‌جاری تمدید و با تمدید اجازه صادرات مرغ زنده در سقف ۴۰۰ تن به‌صورت مجوز موردی از مرز‌های استان سیستان و بلوچستان تا پایان خرداد امسال نیز، موافقت شد. همچنین در این جلسه مقرر شد، با توجه به لزوم مدیریت تقاضای خودرو و جلوگیری از احتکار خودروی صفرکیلومتر در پارکینگ‌ها و ... و افزایش مقادیر عرضه نیز، مقرر شده خودرو نیز جزو کالا‌های مشمول مبارزه با احتکار قرار گیرد.
تماشا کنید: مردی که یک‌شبه دیپلمات شد / «فواد معصوم» وزیر خارجه جدید عراق کیست و چرا انتخاب او جنجالی بود؟
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۲۰:۵۴
نمایندگان پارلمان در جلسه دیروز خود به «فواد حسین» نامزد کُرد‌های عراق برای تصدی پست وزارت خارجه رای اعتماد دادند. عملکرد این سیاستمدار کرد در دوران نخست وزیری المهدی که با توجه به شرایط خاص عراق، بودجهاقلیم کردستان را پرداخت کرد باعث نارضایتی‌های زیادی شد، از همین رو انتخاب او به‌عنوان وزیر خارجه دولت جدید عراق جنجال‌‌برانگیز شده است.
ویدیو / اتهامات بیژن قاسم زاده در دادگاه
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۲۰:۰۲
نماینده دادستان در جلسه دادگاه بیژن قاسم‌زاده گفت: قاسم زاده به تاثیر نفوذ اشخاص دولتی در پرونده وریا مولانایی و تاثیر دادن نفوذ در پرونده حسین حاجی زاده و نادر شریف زاده به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال متهم است.
معرفی پنج اخلالگر اقتصادی به زندان 
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۷
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: علی دیواندری فرزند علی، بهروز مختاری فرزند غلامعلی، مهدی فلاحتیان فرزند اصغر، حسین ابوالحسنی فرزند علی اکبر، اسماعیل احدی فرزند صفی الله به زندان معرفی شدند. فساد در خرید و فروش کشتی، پرداخت وجوه به مهدی فلاحتیان، واگذاری نفت خام به رحمت الله باختری، تحصیل مال نامشروع و سفر‌های محرمانه در کنار قاچاق حرفه‌ای ارز به ترکیه از جمله اتهامات متهمان این پرونده است.
حمایت «کالین پاول» از بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۹:۰۸
وزیر امور خارجه دوران ریاست جمهوری جرج بوش، حمایت خود را از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد.
اسامی برندگان قرعه کشی محصولات سایپا اعلام شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۳

اسامی و نام برندگان فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا را بر اساس کد پیگیری در «انتخاب» ببینید.

"سرگیجه" دارید؟ شاید کرونا گرفته‌اید
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۵

یک متخصص گوش و حلق و بینی با بیان این‌که در جریان همه‌گیری کرونا مشاهده کردیم که سرگیجه در بین بیماران زیاد است، گفت: برخی ویروس‌ها در التهاب عصب مربوط به تعادل دخالت دارند.

اعلام برندگان قرعه‌کشی سایپا ساعت ۱۳ امروز / منتخبان فروش فوق‌العاده فقط به وب‌سایت رسمی سایپا مراجعه کنند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۳

اسامی برندگان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) و از سه طریق سایت اصلی سایپا، سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نماینده دادستان: اکبر طبری در قبال فرار یک متهم اقتصادی، ۱۵ هزار متر زمین و ۳ طبقه ویلای لوکس در بابلسر به ارزش ۴۲ میلیارد تومان از او گرفته بود / ویلا به نام همسر طبری ثبت شد، اما خود طبری به جای همسرش انگشت زد / طبری هنگام مراجعه به ویلایش، برای ناشناس ماندن خودش را «حسین» معرفی می‌کرد
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۷

در جلسه دادگاه اکبر طبری و دیگر متهمان این پرونده، نماینده دادستان قرائت کیفرخواست پرونده را آغاز کرده است.

کرونا ۱۵ درصد به تولید ناخالص داخلی کشور آسیب زد
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۰

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بیماری کرونا ۱۵درصد به جی. دی. پی کشور (تولید ناخالص داخلی) آسیب زد، گفت: برای بهبود شرایط اقتصادی باید به سیاست‌های تحریک تقاضا روی آورد.

لازم باشد، باید در بازگشایی ها تجدیدنظر کنیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۰

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره احتمال یک رقمی شدن مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا، گفت: خیلی بعید است که در آینده‌ای نزدیک منتظر باشیم که فوتی‌هایمان یک رقمی شود، اما باز هم هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. 

گویا تاکید کرد: بازگشایی این نیست که امروز مدارس باز شود و شاهد افزایش موارد بیماری باشیم، باز هم تاکید کنیم که مدارس تعطیل نشوند و باز شوند. به عنوان مثال کره جنوبی زمانیکه اولین علائم را مشاهده کردند وقتی دیدند مدارس منجر به افزایش موارد بیماری می‌شود، مجددا به عقب بازگشتند. معنی فاصله‌گذاری اجتماعی همین است. من فکر می‌کنم اگر لازم باشد، ما هم باید در تصمیمات‌مان تجدید نظر کرده و تصمیمات جدید بگیریم.

 

ترامپ خواستار استقرار ۱۰ هزار نیروی ارتش بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۹

شبکه خبری سی‌ان‌ان فاش کرد که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا خواستار استقرار ۱۰ هزار نیروی ارتش در شهرهای مختلف این کشور برای سرکوب اعتراض ها بوده است.

حضور قالیباف در سلف غذاخوری را نشانه تحول می‌داند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۹

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بعضی از نمایندگان تازه به کرسی رسیده مجلس، کارهائی می‌کنند که با جایگاه نمایندگی مجلس تجانسی ندارد. یکی از اینها با تصویربرداری از حضور محمدباقر قالیباف در سلف غذاخوری نمایندگان مجلس، آن را نشانه تحول می‌داند.

یکی دیگر با ذوق و شوق از اولین دیدار قالیباف خبر می‌دهد و می‌گوید: «یک مادر شهید اولین مهمان قالیباف در مجلس یازدهم شد.» کاش این آقایان به جای فعالیت در حد روابط عمومی رئیس مجلس و پوشش خبری وی، فکری به حال مشکلات مردم می‌کردند! سومی عجیب‌تر است که به غیزانیه اهواز می‌رود و حرف‌هائی می‌زند که با امنیت و منافع ملی در تضاد است.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۸

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان