arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

نظر جالب ویکتوریا بکهام درباره تظاهرات ایالات متحده

ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام فوتبالیست مشهور که در حوزه مد و برندینگ فعالیت می‌کند معتقد است که برای مبارزه با نژادپرستی و تبعیض علیه سیاهپوستان می‌توان از روش‌هایی مبتنی بر مد استفاده کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام فوتبالیست مشهور که در حوزه مد و برندینگ فعالیت می‌کند معتقد است که برای مبارزه با نژادپرستی و تبعیض علیه سیاهپوستان می‌توان از روش‌هایی مبتنی بر مد استفاده کرد.


به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، ویکتوریا بکهام می‌گوید: «صنعت مد نقش مهمی در حمایت از جنبش ساهپوستان دارد.» ویکتوریا بکهام وعده داده است که به زودی برند خود را برای حمایت از سیاهپوستان به کار خواهد بست.

بیشتر بدانید:


این طراح ۴۶ ساله، پستی طولانی در اینستاگرام در مورد مد به اشتراک گذاشت وی توضیح داد که او این هفته مکث کرده است تا متوجه شود چه راهکار‌هایی وجود خواهد داشت تا بتواند برای حمایت از جنبش سیاهپوستان تغییراتی را ایجاد کند. وی نوشت: «واضح است که صحبت کردن درباره این اتفاق، بخشی از وظایف ما است و من می‌خواهم از فضای خود (صنعت مد) خود برای آموزش، گفتگو و تغییر استفاده کنم. صنعت مد نقش مهمی را ایفا می‌کند و برای من، این کار با نمایندگی‌های من شروع می‌شود.»


وی تغییراتی را که امیدوار است انجام دهد آغاز کرده است و این کار را با یک "گروه کاری داخلی" آغاز کرده است که مسئولیت بررسی همه چیز از تیم‌ها و استعداد‌های تا بازیگران، تهیه کنندگان و شرکای ویکتوریا بکهام را شامل خواهد شد. بکهام افزود: «این گروه به پاسخگو بودن مشاغل کمک خواهد کرد و اطمینان حاصل می‌کند که اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت ما منعکس کننده یادگیری ما است.»

نظر جالب ویکتوریا بکهام درباره تظاهرات ایالات متحده
ویکتوریا بکهام که خود مادر چهار فرزند است ادامه داد: «در حالی که همه چیز در لحظه تغییر نخواهد کرد و یا در یک روز حل نمی‌شوند، ما به وضوح نمی‌توانیم صبر کنیم تا روز دیگری شروع شود و من کاملاً متعهد هستم که امور را بهتر و بهتر انجام دهم، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای.»


جنبش ضد نژادپرستی ایالات متحده از مرگ جورج فلوید آغاز شده است. یک مرد سیاهپوست ۴۶ ساله غیر مسلح که در تاریخ ۲۵ ماه می‌درگذشت. این اتفاق پس از آن رخ داد که یک افسر پلیس مینیاپولیس بیش از ۸ دقیقه زانوی خود را روی گردن او فشار داد. ویکتوریا بکهام در اینستاگرام نوشت: «به عنوان مادر ۴ فرزند بار‌ها درباره این ماجرا فکر کردم و آنچه بیشتر از همه مرا آزار داده است، نشستن و بی تفاوت بودن نسبت به این فاجعه است.» او اظهار داشت که او و خانواده اش این آخر هفته وقت زیادی را صرف صحبت کردن و مطالعه درباره این موضوع کردند.

نظرات بینندگان