arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

شناسایی ۷۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز ۷۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شناسایی ۷۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستانعلی احسان‌پور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۱۸لغایت ۱۹خرداد) موارد شناسایی به شرح زیر اعلام میگرد:

حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز: ۳۹۰ مورد
حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول: ۲۴۲ مورد
حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان: ۱۲۵ مورد
حوزه دانشکده علوم پزشکی شوشتر: ۶ مورد
حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان: ۱مورد

شناسایی شده است و به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام میگردد.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد:از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۶۰۹ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۵ بیمار نیز بستری شدند.

وی افزود:با احتساب موارد جدید، تعداد کل مبتلایان ۲۰۶۷۴ نفر میباشد ودر حال حاضر ۶۵۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

احسان‌پور بیان کرد:خوشبختانه با تلاش های مدافعان سلامت مردم، ۱۹۳۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود:متاسفانه در شبانه روز گذشته، تعداد ۲ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، حوزه دانشگاه جندی شاپور ۱۱ مورد و حوزه دانشگاه آبادان ۴ مورد و در حوزه دانشکده شوشتر ۱ مورد بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد:استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی ضرورتی اجتناب ناپذیر در جلوگیری از ابتلا و گسترش بیماری کووید۱۹ است.

منبع: فارس

نظرات بینندگان