arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

تماشا کنید: مذاکره نیابتی! / نگاه ایران و آمریکا به ماجرای مبادله زندانیان چیست؟

علی ربیعی، سخنگوی دولت، امروز، با تاکید بر اینکه ایران آمادگی کامل تبادل زندانیان را دارد گفت: واشنگتن اگر مشتاق گفتگو با تهران است، به میز مذاکره برگردد. پیش از این هم ترامپ در پی آزادی مایکل وایت از ایران تشکر کرده بود و در توییتر نوشت: برای انجام آن توافق بزرگ، تا بعد از انتخابات صبر نکنید. من پیروز [انتخابات] می‌شوم. الان شما توافق بهتری انجام می‌دهید. ظریف هم در جواب گفت: مشاوران شما - که اکثراً تا الان اخراج شده اند - قمار احمقانه ای انجام دادند. اینکه چه زمانی بخواهید آن [اشتباه] را اصلاح کنید، به شما بستگی دارد. باید دید این موضوع آغاز مذاکرات مجدد بین ایران و آمریکا خواهد شد یا تنها ابزاری است برای کاهش تنش بین تهران و واشنگتن؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی ربیعی، سخنگوی دولت، امروز، با تاکید بر اینکه ایران آمادگی کامل تبادل زندانیان را دارد ، اظهار داشت مسئولیت تعلل در این زمینه بر عهده آمریکا است. واشنگتن اگر مشتاق گفتگو با تهران است، به میز مذاکره برگردد. پیش از این هم ترامپ در پی آزادی مایکل وایت از ایران تشکر کرده بود و در توییتر نوشت: برای انجام آن توافق بزرگ، تا بعد از انتخابات صبر نکنید. من پیروز [انتخابات] می‌شوم. الان شما توافق بهتری انجام می‌دهید. ظریف هم در جواب گفت: مشاوران شما - که اکثراً تا الان اخراج شده اند - قمار احمقانه ای انجام دادند. اینکه چه زمانی بخواهید آن [اشتباه] را اصلاح کنید، به شما بستگی دارد. باید دید این موضوع آغاز مذاکرات مجدد بین ایران و آمریکا خواهد شد یا تنها ابزاری است برای کاهش تنش بین تهران و واشنگتن؟
 
بیشتر بخوانید
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
سید عباس تسبیحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
،،،، ۱۴ سال مذاکرات = نتیجه برجام ظریف و کری == دولار ۱۷۷۵۰ تومان ،،، جالب اینجاست آقای ظریف گناه رو گردن ترامپ میندازند. شما رو فریب دادند شما حزب اصلاحات رو کمر شکستید ،،، ای کاش سید صادق خرازی در شرایط سلامت کامل جسمی بودند و الفبای سیاست را به شما می آموخت
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
با سلام ویدیو هاتون بدون گوینده جذابتره فقط با آهنگ بزارید
نظرات بینندگان