arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

کشف محموله ۱۱۹ کیلویی تریاک در حال انتقال از شرق به جنوب کشور

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۱۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و کرمان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۱۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و کرمان خبر داد.

سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر، یک محموله مواد مخدر که از شرق کشور در حال انتقال به استان بوشهر بود، شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان این مواد را در یکی از استان های شرقی تهیه و قصد داشتند آن را از مسیر استان کرمان به استان بوشهر قاچاق کنند که در تور اطلاعاتی ماموران پلیس گرفتار شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و کرمان در عملیاتی ضربتی و هوشمندانه در نزدیکی شهر "سیرجان" خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سردار واعظی بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو ۱۱۹ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان ساخت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

وی خاطرنشان کرد: بلای خانمان سوز اعتیاد به موادمخدر ریشه بسیاری از جرایم و معضلات اجتماعی به شمار می رود که ریشه کنی این پدیده شوم، عزمی ملی و مشارکت حداکثری مردم و تمام نهادها و دستگاه ها را می طلبد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان