arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

وقتی تشت رسوایی می افتد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: میثاقی و تاج روی آنتن زنده تلویزیون برگی دیگر از پرونده قطور فساد در فوتبال ایران را ورق زدند!

میثاقی از سپر رسانه ایی گفت که فدراسیون فوتبال را پوشش میداد...

این بحث از کجا نشأت می‌گیرد ؟ اگر ادعای میثاقی دست کم در خصوص عادل فردوسی پور صحت داشته باشد باید پرسید چرا حالا یاد افشاگری افتاده است؟ اگر واقعا تاج پیش از هر برنامه در استودیوی نود آیتم‌های برنامه را چک می کرده شما چرا تا الان چیزی نگفته ای؟ شما که نزدیک ترین همکار و به نوعی یار غار مجری برنامه بودی چرا در قبال این خطای بزرگ سکوت کردی؟

پاسخ این سوال چندان سخت نیست! سیاسی کاری یعنی همگام بودن با برنامه ها، یعنی اگر کسی در چارچوب اهداف ما گام برداشت یا هر عملکرد و عقیده ای بود، چون با ماست باید مورد حمایت باشد! بنا بر این ادعا، تاج سالها تحت حمایت رسانه ملی بوده و افرادی را در زمینه ارعاب منتقدین به خدمت خود در آورده بود؟ اگر چنین است، کاش آنها که توسط این باند مورد ظلم واقع شده اند به حرف آمده و گوشه ای از اقدامات این گروه را بر ملا کنند. آن خبرنگاران منتقدی که دادگاهی شده و برای تحقیر، موی سرشان را تراشیدند!

مخلص کلام اینکه در گور این فوتبال مرده ای نیست که نگران تعلیقش باشیم. فوتبال ایران آلوده تر از آن است که با حذف چند نفر به مرز سلامتی برسد بلکه مستلزم یک خانه تکانی اساسی و قلع و قمع همه آنها که دستی بر آتش فساد دارند دارد. چنانچه عدالت بدور از مصلحت اندیشی و تسامح و تساهل پیاده شود ، محاکمه و مجازات و محرومیت انتظار بسیاری از اهالی این مرداب را می کشد.

نظرات بینندگان