arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۷۰۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
روزنامه گردی در «انتخاب»؛

روزی که علیه فردین، بهروز وثوقی و وحدت اعلام جرم شد

کانون فیلم دانشجویان مسلمان: [علیه این افراد]به عنوان کسانی که فساد و فحشا را در مملکت رواج دادند، بیت‌المال مسلمین را تاراج کردند و به جنگ خدا و رسول خدا آمدند، اعلام جرم می‌کنیم و از دادگاه انقلاب اسلامی می‌خواهیم...  کلیه اموال این قوم مصادره، فیلم‌های زننده از دسترس آن‌ها خارج و محو شود و با جان آن‌ها مطابق حکم شرع عمل گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فساد و فحشا را در مملکت رواج دادند و به جنگ خدا و رسول خدا آمدند!

سرویس تاریخ «انتخاب»: روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۵۸، کانون فیلم دانشجویان مسلمان علیه چند تن از صاحبان سینما، کارگردانان و دست‌اندرکاران فیلم اعلام جرمی تسلیم دادستانی کل انقلاب اسلامی ایران کرد. متن این اعلام که در روزنامه اطلاعات همان روز منتشر شد به این شرح بود:

«بدین وسیله علیه رضا حسین‌زاده، امان‌الله منطقی، گنجی‌زاده، آشتیانی، محمود کوشان، محمدعلی فردین، نصرالله وحدت، ایرج قادری، بهروز وثوقی، یسائی، دهش، جمشید شیبانی، حسامیان، سعید بافه، موریس، پرویز صیاد و فریدون ژورک و کلیه کسانی که در دربار و فرهنگ و هنر پرونده دارند، به عنوان کسانی که فساد و فحشا را در مملکت رواج دادند، بیت‌المال مسلمین را تاراج کردند و به جنگ خدا و رسول خدا آمدند، اعلام جرم می‌کنیم و از دادگاه انقلاب اسلامی می‌خواهیم به حکم آیه «لم تغطون قو ما قوما الله مهلکم او معذبهم عذابا شدید!» کوچک‌ترین شک و دودلی به خود راه ندهد و کلیه اموال این قوم مصادره، فیلم‌های زننده از دسترس آن‌ها خارج و محو شود و با جان آن‌ها مطابق حکم شرع عمل گردد. تا مگر اشخاصی صلاح برای ترویج فرهنگ و هنر متعهد اسلامی پیش‌قدم شوند و امید ملت به سازندگی افزون گردد.»

بیشتر بخوانید 

کانون فیلم دانشجویان مسلمان، همراه اعلام جرم، نامه مفصلی نیز تسلیم دادستانی کردند و دست‌اندرکاران فیلم فارسی را به خاطر ساختن فیلم‌های تهی از معنی و پوچ و وقیحانه، جانی و خائن به اندیشه و افکار ملت مسلمان ایران دانستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۶
دروغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
5
11
چرا اسمی از خاتمی نبردید؟! خاتمی هم به گفته خود منوچهر وثوق جزو همین دارودسته مخملباف بوده. انتخاب اگر روشنگری میکنی لااقل منصفانه و بیطرف باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
شما تو این مملکت از خاتمی نجیب تر و پاکدست تر میتوانید پیدا کنید ؟ فقط گیر دادن رو بلدید ؟ البته این به معنای تایید همه سیاست های او نیست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
3
7
خدایا چقدر بی فکری وخامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
1
8
بجان تو الان فساد ریشه کن شده ب مرگ تو
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
2
11
شانس آوردند به تیغ برنده خلخالی برخورد نکردند وگرنه الان چهل سال بود زیر خاک مدفون بودند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
8
6
باید الانم نسبت به این سینمای مبتذل وو بازیگران غربزده اعلام جرم شود الان سینمای ایران و بازیگرانش غربزده و تهی اش دست کمی از زمان شاه ندارد تازه جرم اینا خیلی بیشتر از اون کسانی است که در زمان شاه در آن محیط و فضای آلوده کشور در سینما فعالیت داشتن اما امروز کشوری که خود را ام القرا جهان اسلام میداند این سینما و بازیگران غربزده اش جرم و گناهشان بیشتر است
نظرات بینندگان