arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹

فرماندار بندرلنگه: علت آتش سوزی ۷فروند لنج در بندرکنگ اتصال برق بود

فرماندار بندرلنگه گفت: علت آتش سوزی هفت فروند لنج در بندر کنگ از توابع این شهرستان اتصال برق بود که به سرعت موجب حریق شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندار بندرلنگه گفت: علت آتش سوزی هفت فروند لنج در بندر کنگ از توابع این شهرستان اتصال برق بود که به سرعت موجب حریق شد.

به گزارش ایرنا، علی نیکویی روز جمعه  افزود:خدمه لنج یکی از این شناورها دیشب در حال آشپزی بودند که موجب آتش گرفتن آن شناور و شش فروند دیگر از شناورها شد.

وی ادامه داد: در این بندرگاه ۱۶۰ فروند لنج صیادی و ۴۰۰ فروندقایق موتوری پهلو گرفته بود که با تلاش آتش نشانی بندرلنگه، بندر شناس ، فرودگاه و منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از آتش گرفتن آنها جلوگیری شد.

وی یاد آور شد: طبق ادعای شناورداران ۵تا ۷ فروند قایق هم درجریان این آتش سوزی سوخت ویا زیر آب رفت که صحت و سقم موضوع در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز دراین باره گفت: آتش سوزی پنجشنبه شب تلفات انسانی نداشت و موجب خسارت مالی شد که در حال برآورد آن هستیم

علی سعدینی افزود: با توجه به کوچک بودن فضای بندرگاه کنگ و حجم زیادی از پهلوگیری شناورها که بطور عمده هستند نیازمند نظارت بیشتر بوده که خسارت در ابعاد گسترده رخ ندهد.

بندر کنگ در ۲۴۰ کیلومتری بندر لنگه قرار دارد.

نظرات بینندگان