arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

سازمان لیگ: فیفا ادامه فعالیت هیات رییسه را تایید کرد

محمود اسلامیان عضو هیات رییسه سازمان لیگ، گفت: فیفا ادامه فعالیت هیات رییسه را تایید کرده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان لیگ: فیفا ادامه فعالیت هیات رییسه را تایید کردعضو هیات رییسه سازمان لیگ، گفت: فیفا ادامه فعالیت هیات رییسه را تایید کرده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

محمود اسلامیان روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استعفای «علی کفاشیان» از نایب رییسی فدراسیون فوتبال، گفت: او هیچ استعفایی نداده و این موضوع کذب محض است.

وی در مورد اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال را غیرقانونی دانسته، افزود: این را بهتر است همان فرد جواب دهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: حکم او در حال حاضر تعدیل شده است. باید با کفاشیان صحبت و بحث‌های حقوقی این موضوع را بررسی کنیم. این موضوع را از خود کفاشیان بپرسید.

اسلامیان در مورد قرارداد ۸۰ میلیاردی مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران در هر سال، گفت: از مفاد قرارداد اطلاع داشتیم. ویلموتس هم یک مربی خوب و با دانش است که در سطح فوتبال دنیا شناخته شده است و او بیکار نخواهد ماند. فدراسیون به خاطر تحریم‌ها نتوانست پولش را بدهد و وقتی فردی حقوقش را نگیرد برای کار مشکل پیدا خواهد کرد. اصل مشکل ویلموتس این بود.

وی در مورد اینکه بین مدیران در فدراسیون فوتبال دو قطب مختلف شکل گرفته است، اضافه کرد: فدراسیون کارها را پیگیری می‌کند. وقتی زمان فعالیت هیات رییسه منقضی شد، گزینه‌های زیادی برای پیگیری کارهای فدراسیون مطرح شد، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هیات رییسه را برای ادامه کار در فدراسیون فوتبال تایید کرد.

نظرات بینندگان