arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

استاندار تهران: زمینه تحصیل ۳ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل فراهم می‌شود

استاندار تهران با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت تحصیلی دانش آموزان از زمینه سازی جهت تحصیل ۳ هزار دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به تعداد افراد بازمانده از تحصیل اظهار داشت: طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ۳ هزار نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های استان تهران شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد با کمک نهاد‌های حمایتی زمینه برگشت این دانش‌آموزان به تحصیل فراهم شود که در این زمینه کمیته امداد نسبت به تحصیل کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اعلام آمادگی کرد و سازمان بهزیستی هم در این مسیر به آموزش و پرورش کمک می‌کند.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: در شهرستان‌های استان تهران تراکم دانش آموزی در کلاس‌های درس بسیار بالاست و حتی در برخی کلاس‌ها ۳۵ تا ۳۶ دانش آموز مشغول تحصیل هستند از اینرو احداث مدارس باید مورد توجه جدی باشد.

محسنی بندپی سپس گفت: در زمینه احداث مدارس هم از اعتبارات دولتی استفاده می‌شود و هم نیاز به کمک خیرین داریم، ضمن اینکه مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش نیز در این زمینه موثر است.

وی سپس خاطرنشان کرد: به استثنا شهرستان فیروزکوه، تمامی شهرستان‌های استان تهران کمبود فضای آموزشی دارند، بر این اساس اقدامات ما باید در راستای رفع این کمبود‌ها هدف گذاری شود.

نظرات بینندگان