arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۹

حدود ۲ تن موادمخدر در زاهدان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار قاچاقچی و کشف یک تن و ۸۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان زاهدان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار قاچاقچی و کشف یک تن و ۸۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان زاهدان خبر داد.

سردار محمد قنبری  در این‌باره اظهارداشت: پلیس مبارزه با موادمخدر زاهدان با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از جابه جایی محموله سنگین موادمخدر از یکی از روستاهای این شهرستان به مرکز استان دست یافتند.


وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات این باند صبح امروز قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی حاشیه شهر زاهدان بود، شناسایی و به آنان دستور ایست دادند.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام متقابل ماموران انتظامی و بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس هر ۲ خودروی آنان توقیف شد.


وی با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی در این عملیات افزود: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان یک تن و ۸۹۰ کیلو و ۳۹۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف شد.


سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان