arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۹

آغاز سری جدید «شب‌های فوتبالی»

سری جدید برنامه زنده «شب‌های فوتبالی» شور هیجان فوتبال را از ۶ تیرماه جاری به خانه مخاطبان برمی گرداند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سری جدید برنامه زنده «شب‌های فوتبالی» شور هیجان فوتبال را از ۶ تیرماه جاری به خانه مخاطبان برمی گرداند.

با شروع دوباره فوتبال لیگ برتر که پس از یک وقفه سه ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور رخ داد، برنامه زنده شب های فوتبالی از جمعه ۶ تیر با هدف تحلیل و بررسی این رقابت ها مجدد روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود.

این برنامه با بهره گیری از کارشناسان زبده فوتبال و داوری از نگاه ویژه و تخصصی به آنالیز فنی رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور می پردازد.
مرور اخبار مهم و اتفاقات خوب در کنار حاشیه و جنجال های فوتبال کشور از دیگر بخش های شب های فوتبالی است.

شب های فوتبالی به تهیه کنندگی محمدرضا عظیمی با اجرای محمد میر، افشین داوری کارشناس فنی، علی خسروی و فرخ حسابی کارشناس و مجری بخش های داوری و تحریریه پخش می شود.
علاقمندان می توانند در شب های لیگ برتر فوتبال شاهد پخش این برنامه از شبکه ورزش سیما باشند.

شب های فوتبالی در یک نگاه

به گزارش ایرنا، شب های فوتبالی در شب های برگزاری بازی های لیگ برتر فوتبال، جام حذفی و رقابت های مهم فوتبالی ملی روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود. این برنامه از گروه تولید شبکه ورزش سیما به صورت زنده و با رویکرد نقد و بررسی رقابت های فوتبال کشور پخش می شود.

شب های فوتبالی با بهره گیری از کارشناسان خبره تهران و شهرستان های مختلف، به بحث و بررسی دیدارهای فوتبال روز می پردازد و نتایج بازی ها و موضوعات مختلف را از نگاه کارشناسان، مربیان و نویسندگان ورزشی مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

اولین برنامه شب های فوتبالی در ۲۴ شهریور سال ۱۳۹۴ روی آنتن شبکه ورزش سیما رفت و از آن تاریخ مخاطبان فوتبال در سریع ترین زمان ممکن می توانند گزیده بازی های لیگ برتر را به همراه کارشناسی فنی و داوری را با حضور کارشناسان مجرب از شبکه تخصصی ورزش تماشاکنند.

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان