arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۱۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۹

سردار دهقان: بدون هیچ پیش شرطی، آماده مذاکره با ریاض هستیم

سردار حسین دهقان، مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی با اشاره به اینکه ترامپ مجرم است نه رئیس جمور، تاکید کرد: به هیچ وجه با ترامپ مذاکره نمی کنیم، اما بدون هیچ پیش شرطی آماده مذاکره با ریاض هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی با اشاره به اینکه ترامپ مجرم است نه رئیس جمور، تاکید کرد: به هیچ وجه با ترامپ مذاکره نمی کنیم، اما بدون هیچ پیش شرطی آماده مذاکره با ریاض هستیم.

به گزارش ایسنا، سردار حسین دهقان، مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت: به هیچ وجه با دونالد ترامپ مذاکره نخواهیم کرد، زیرا ما او را "مجرم" می دانیم نه رئیس جمهور. ما در رابطه با سامانه های موشکی خود نیز مذاکره نخواهیم کرد و به سیاست منطقه‌ای خود ادامه می دهیم.

وی تاکید کرد: هرگونه تحرکات نظامی آمریکا علیه ما در آب های خلیج فارس با پاسخ گسترده مواجه خواهد شد.

سردار دهقان در ادامه گفت وگوی خود با این شبکه قطری خاطرنشان کرد: سخن گفتن در رابطه با حمایت ایران از نیروهای خلیفه حفتر در لیبی مضحک است. ما از دولت وفاق ملی لیبی که در سطح بین الملالی به رسمیت شناخته شده است حمایت می کنیم و خواهان ایجاد راه حل سیاسی در لیبی هستیم.

مشاور نظامی مقام معظم رهبری در ادامه در رابطه با تحولات یمن نیز گفت: اتفاقاتی که در یمن رخ می دهد هرج و مرجی نظامی و بیهوده است که در وهله اول عربستان مسئول آن است.

وی تاکید کرد: ریاض باید به شکست خود در جنگ یمن اعتراف کند و سیاست جدیدی را در پیش بگیرد. اگر عربستان قبول کند ما آماده گفت گو با آن ها بدون هیچ گونه پیش شرط هستیم.

سردار دهقان در رابطه با روابط ایران و امارات نیز تاکید کرد: روابط ما با امارات شاهد بهبودی است و موضع ابوظبی در رابطه با تغییر کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
8
ایشان در وزارت خارجه سمتی دارند؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
8
به ایشون چه ربطی دارد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
10
جالبه مملکت 100 تا وزیر امور خارجه داره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
8
ایشون مگه مشاور سیاسیه که نظر میده؟ تیمسار سیاری راست میگفت
نظرات بینندگان