arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

رسانه آمریکایی به نقل از دادستانی رومانی: برخورد قاضی منصوری با سطح سخت / وجود تصاویر ویدیویی از او / وجود دست نوشته‌هایی از منصوری به زبان فارسی

رسانه امریکایی رادیو اروپای آزاد نوشت: دفتر دادستانی رومانی روز سه‌شنبه سوم تیرماه نتایج کالبدشکافی غلامرضا منصوری، قاضی فراری ایرانی، را اعلام کرد. کالبدشکافی غلامرضا منصوری نشان می‌دهد که مرگ غلامرضا منصوری بر اثر جراحات مرگبار، در پی برخورد به سطح سخت و احتمالا در جریان سقوط رخ داده است. دفتر دادستانی همچنین می‌گوید تصاویر ویدئویی ضبط شده از دوربین‌های داخل هتل را در اختیار دارد و منتظر مجوز قاضی برای مرور آنهاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، رسانه امریکایی رادیو اروپای آزاد نوشت: دفتر دادستانی رومانی روز سه‌شنبه سوم تیرماه نتایج کالبدشکافی غلامرضا منصوری، قاضی فراری ایرانی، را اعلام کرد.

کالبدشکافی غلامرضا منصوری نشان می‌دهد که مرگ غلامرضا منصوری بر اثر جراحات مرگبار، در پی برخورد به سطح سخت و احتمالا در جریان سقوط رخ داده است.

بیشتر بخوانید

دفتر دادستانی همچنین می‌گوید تصاویر ویدئویی ضبط شده از دوربین‌های داخل هتل را در اختیار دارد و منتظر مجوز قاضی برای مرور آنهاست.

منابع نزدیک به تحقیقات به خبرنگار ما گفته‌اند در جریان تحقیقات مشخص شده است که آقای منصوری هزینه هتل را پیش از این رخداد پرداخته بود.

این منابع همچنین می‌گویند از چمدان آقای منصوری که مرتب و بسته بوده است، مقداری دست‌نوشته به زبان فارسی و همچنین چند تلفن همراه و کارت بانک پیدا کرده‌اند.

این منابع همچنین گفته‌اند که آزمایش سم‌شناسی نیز از خون آقای منصوری انجام شده است و محققان منتظر نتیجه این آزمایش‌ها در زمینه احتمال وجود ماده‌ای در خون او هستند.

نظرات بینندگان